Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik zie door de bomen het bos niet meer kerel.

Je vrienden slepen een school voor de rechter omdat hij geschorst wordt (overdreven much? Zoiets kan voor maximaal een week) een vriend ze gezin inclusief je vriend sterven op een rijtje waarop jij vervolgens een miljoen erft oid en zelf zit je in een rechtzaak om een ex. Je zit te zeiken op rijtjeshuizen, mbo'ers weet ik het wat. Je kent mensen van 18 die meer als 100.000 euro per jaar verdienen zeg je. als iemand zegt 250 km/h moet jij er net weer even overheen met 260 km/h. Wat heb je te compenseren man? Wordt echt vervelend..
Idd, zo opgestapeld is het wel een beetje toevallig.:rolleyes:

Ik zie door de bomen het bos niet meer kerel.

Je vrienden slepen een school voor de rechter omdat hij geschorst wordt (overdreven much? Zoiets kan voor maximaal een week) een vriend ze gezin inclusief je vriend sterven op een rijtje waarop jij vervolgens een miljoen erft oid en zelf zit je in een rechtzaak om een ex. Je zit te zeiken op rijtjeshuizen, mbo'ers weet ik het wat. Je kent mensen van 18 die meer als 100.000 euro per jaar verdienen zeg je. als iemand zegt 250 km/h moet jij er net weer even overheen met 260 km/h. Wat heb je te compenseren man? Wordt echt vervelend..

Ze hadden gewoon die advocaat gevraagd hoe het zat.
De ma van die vriend was overleden toen hij 4 was en zijn pa toen hij 11 was.
Die rechtszaak is omdat ze het grappig vond vals aangifte te doen, wil je met alle liefde het dossier opsturen na 31 oktober en nadat ik alle namen weg heb kunnen werken.
En het ging niet om de snelheid maar om de foutmarge van de teller. Je gaat niet bij 140 km/h kijken hoe veel de teller afwijkt lijkt mij? :roflol:

En ik heb niets te compenseren, blijkbaar zou jij dat wel hebben als je je zo zou gedragen maar daarvoor hoef je het niet op een ander te projecteren. Voor mij zijn die dingen normaal en voor jou blijkbaar niet.

Die hele verhalen omtrent advocaten, miljoenen krijgen van vrienden. En vrienden hebben die meer dan 100k verdienen per jaar is voor mij niet echt normaal nee.

Die xyzyx weer he..

brutale jongen dat

Die xyzyx weer he..

brutale jongen dat

joeyomg.gif

Ach ja wat maak ik me ook druk :roflol: vannacht niet geslapen :sad:

Ach ja wat maak ik me ook druk :roflol: vannacht niet geslapen :sad:

ook aan de tren? :)
ik merk dat ie zo langzaam begint in de kicken.. wat een k*tnacht gister :)

grappige is wel dat ik rond 4 uur KEIHARD gekrijs hoorde (iedereen opeens wakker), bleek dat mn overbuurman een boef op heterdaad had betrapt.
heeft die gast echt keihard mishandeld in zn tuin :roflol: daarna braaf de politie gebeld. hulde aan die man

grappige is we ldat ik rond 4 uur KEIHARD gekrijs hoorde, bleek dat mn overbuurman een boef op heterdaad had betrapt.
heeft die gast echt keihard mishandeld in zn tuin :roflol: daarna braaf de politie gebeld. hulde aan die man

Nope nog niet. Ik heb ironisch genoeg van mezelf al tren sides :roflol: ik zit er aan te denken om het nog een maand uit te stellen. Hoe verloopt alles? Ace gebruik je?

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 18:07 ----------

Lol dan komt je buurman misschien nog in de problemen ook.

Nope nog niet. Ik heb ironisch genoeg van mezelf al tren sides :roflol: ik zit er aan te denken om het nog een maand uit te stellen. Hoe verloopt alles? Ace gebruik je?

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 18:07 ----------

Lol dan komt je buurman misschien nog in de problemen ook.

mwa als ie echt ernstig verwond is zou hij in problemen kunnen komen idd. k*t rechtsysteem. gebruik enanthaat versie trouwens, puur voor de gemak.
merk dat ik aardig voller word, en kracht stijgt explosief.

mwa als ie echt ernstig verwond is zou hij in problemen kunnen komen idd. k*t rechtsysteem. gebruik enanthaat versie trouwens, puur voor de gemak.

Welk merk gebruik je? Good times voor jou :) nog wat gemerkt met injecteren?

• Like
Waarderingen: kix

grappige is wel dat ik rond 4 uur KEIHARD gekrijs hoorde (iedereen opeens wakker), bleek dat mn overbuurman een boef op heterdaad had betrapt.

Als hij m echt keihard mishandeld had krijgt hij nog een probleem :o

Buitensporig geweld is niet toegestaan dus als de dief aangifte doet kan t nog weleens vervelend aflopen voor hem. Lang leve de Nederlandse wetgeving.

Maar goed, van mij mogen ze wel texas wetgeving er op nahouden wat betreden van eigen terrein betreft. Dus hulde voor die kerel en hopen dat er geen staartje aan komt voor hem.

• Like
Waarderingen: kix
+1 Vorig jaar was er bij een oude man ingebroken. De oude man stak die jongen neer. Hij werd beschuldigd van moord en ze hielden een witte mars voor die inbreken :rolleyes:

De wereld is echt f*cked up!
http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/borgerhout/bewoner-steekt-16-jarige-inbreker-neer.aspx

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=893HFE8K

just curious, heb jij ergens pics van je fysiek staan man ?

nope

Welk merk gebruik je? Good times voor jou :) nog wat gemerkt met injecteren?

was wel huiverig voor tren hoest, maar ik zet gewoon heel rustig in de delts met 0.5x25. (moet eigenlijk de 0.6 hebben)
als je hebt opgetrokken duw je hem tot aan t beginstukje (dat tuitje) zeg maar (niet dat het vloeistof al uit de naald loopt). als je dan na het zetten aspireert zit het meestal goed en komt er ook niks in een bloedvat oid terecht. heb daar voor zover geen probleem mee gehad (fingers crossed)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 18:15 ----------

+1 Vorig jaar was er bij een oude man ingebroken. De oude man stak die jongen neer. Hij werd beschuldigd van moord en ze hielden een witte mars voor die inbreken :rolleyes:

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/borgerhout/bewoner-steekt-16-jarige-inbreker-neer.aspx

ja kijk neersteken kan ik me wat bij voorstellen.. gaat wel erg ver. maar een goed pak rammel vind ik wel op zn plek eerlijk gezegd. (zou t zelfde doen)

nope

was wel huiverig voor tren hoest, maar ik zet gewoon heel rustig in de delts met 0.5x25. (moet eigenlijk de 0.6 hebben)
als je hebt opgetrokken duw je hem tot aan t beginstukje (dat tuitje) zeg maar (niet dat het vloeistof al uit de naald loopt). als je dan na het zetten aspireert zit het meestal goed en komt er ook niks in een bloedvat oid terecht. heb daar voor zover geen probleem mee gehad (fingers crossed)

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 18:15 ----------

ja kijk neersteken kan ik me wat bij voorstellen.. gaat wel erg ver. maar een goed pak rammel vind ik wel op zn plek eerlijk gezegd. (zou t zelfde doen)
Die man was 84! Wat moest ie anders doen? Een high kick geven? :P

:roflol: Lopen ze hun zoon te verdedigen.

Ik zou me serieus kapotschamen als mijn zoon een ouwe kerel zou overvallen.

Toch wel ironisch dat als marokkaanse meisjes de sl*t uit hangen ze door familie worden neergestoken..

En wanneer marokkaanse jongens neergestoken worden omdat ze een ouwe kerel overvallen dan mag dat weer niet van die familie..

Raar volk

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 18:19 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het werk van een 71 jarige ex boxer :roflol:

Terug
Naar boven