XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol:

Wij meten max snelheid altijd met de gps maar veel kijken het gewoon van de teller af. Zie niet in wat er dan raar aan is om te vragen hoe hij het gemeten heeft. Gps is nauwkeurig terwijl teller dat niet is, t is eigenlijk eerder een logische vraag dan een rare vraag in mijn ogen..

Wat boeit mij het nou of het op de teller of op de gps was. Ik stamp dat gas pedaal gewoon in. 250 km/h was ook wel gelukt hoor. T is niet dat 200 al de max was.

Zo heel veel zal de teller wel niet afwijken

weet je wat mijn dag vandaag echt echt ECHT goed maakt?
weer 90 stuks eieren binnen voor 9 euriesssssssssss

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat boeit mij het nou of het op de teller of op de gps was. Ik stamp dat gas pedaal gewoon in. 250 km/h was ook wel gelukt hoor. T is niet dat 200 al de max was.

Zo heel veel zal de teller wel niet afwijken

Was gewoon nieuwsgierig en waarom niet gelijk doorgaan naar de 250 dan? :P

En tellers wijken toch aardig af, die van mij gaat volgens de gps net 260 en de teller staat dan al in t niets (280+) te wijzen..

Was gewoon nieuwsgierig en waarom niet gelijk doorgaan naar de 250 dan? :P

En tellers wijken toch aardig af, die van mij gaat volgens de gps net 260 en de teller staat dan al in t niets (280+) te wijzen..

Omdat ik liever niet heb dat er straks n boete met mn vaders naam op de deurmat ligt, dan mag ik hem nooit meer meenemen. Was trouwens niet eens zo gepland de 200 ging gewoon even inhalen en toen ik op de teller keek zat ik ineens op 180+

Omdat ik liever niet heb dat er straks n boete met mn vaders naam op de deurmat ligt, dan mag ik hem nooit meer meenemen. Was trouwens niet eens zo gepland de 200 ging gewoon even inhalen en toen ik op de teller keek zat ik ineens op 180+
gewoon ff duitsland inrijen jo

althans voor mij is dat niet lastig :P

De kans op een boete is imo, best klein, ik heb eerlijk gezegd nog nooit een boete gekregen op routes die ik regelmatig rij.

Maar goed, gewoon een x midden in de nacht voluit drukken kan prima. T valt wel op als opeens een auto versnelt wanneer je er langs reed.. Of gewoon een keer naar Duitsland gaan.

De kans op een boete is imo, best klein, ik heb eerlijk gezegd nog nooit een boete gekregen op routes die ik regelmatig rij.

Maar goed, gewoon een x midden in de nacht voluit drukken kan prima. T valt wel op als opeens een auto versnelt wanneer je er langs reed.. Of gewoon een keer naar Duitsland gaan.

waz met jou ?

net een kennis gebeld om binnekort eens te bbq'en, hij is onlangs begonnen met trainen.
toen ik belde was ie toevallig in de gym.. vroeg hem wat train je "ja vandaag binnenkant borst, heb gisteren ook borst gedaan maar dan buitenkant".
toppunt van tijdverspilling :roflol:

4755757032_79ba4b6938_z.jpg

speciaal voor jou een grotere versie

4755757032_6a319c9062_o.jpg

weer 2 uur van je leven verspild, good job

Echt he :roflol:

Scholen kunnen je niet eens verplichten na te komen zolang je maar aan je minimaal aantal uren komt per jaar. Omdat je leerplichtig bent kunnen ze je ook niet van school af sturen.. Nouja, wel als ze een goede reden hebben maar daar valt niet nakomen niet onder.

Echt he :roflol:

Scholen kunnen je niet eens verplichten na te komen zolang je maar aan je minimaal aantal uren komt per jaar. Omdat je leerplichtig bent kunnen ze je ook niet van school af sturen.. Nouja, wel als ze een goede reden hebben maar daar valt niet nakomen niet onder.
tuurlijk mogen ze dat wel

Terug
Naar boven