Hulp vragen op dbb is weer eens teveel gevraagd. Thx guys.
Kijk naar hoelang je hier zit, je had toch op zijn minst wel een goed split schema kunnen maken?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hulp vragen op dbb is weer eens teveel gevraagd. Thx guys.

Kijk naar hoelang je hier zit, je had toch op zijn minst wel een goed split schema kunnen maken?![]()
Volg toch gewoon een standaard split of rippetoe oid

d-r-r-r-r-r-r dat dere
---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 20:43 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ben te weten gekomen dat een velo pas in antwerpen 35€ kost en je elke rit eerst een half uur gratis fietst!
Dat je een fiets mag gebruiken voor 35€/jaar in antwerpen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat je een fiets mag gebruiken voor 35€/jaar in antwerpen
http://www.velo-antwerpen.be
Ik ga binnenkort misschien in antwerpen trainen, dus dan kan dat van pas komen. Over een stuk van 3km fzo doe je 20min over met de tram
Die fietsen zien er wel gay uit, maar haters gonna hate
Nee, je mag een fiets lenen. Overal in antwerpen staan er zo van die fietsen.Dus als ik het goed begrijp, zou je moeten betalen om in die stad te mogen fietsen? Mooie gekken
Nee, je mag een fiets lenen. Overal in antwerpen staan er zo van die fietsen.
Op elk oranje vlekje staan +10 fietsen
![]()
Ah, op die manier ... en dan mag je hele dag fietsen ? Of hoe zit het ... snap het principe niet zo goed denk ik ....
35 euro / per jaar .. onbeperkt ( die fiets ) meenemen, en dan .. ?
Ah, op die manier ... en dan mag je hele dag fietsen ? Of hoe zit het ... snap het principe niet zo goed denk ik ....
35 euro / per jaar .. onbeperkt ( die fiets ) meenemen, en dan .. ?

Jonge, ik ga echt geen brommer in het hartje van antwerpen zettenheb zon pesthekel aan fietsen/ov, ga dan op brommer/auto maargoed als je het niet kan veroorloven
---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 22:50 ----------
simpel toch, je rijd van fietsenstalling naar fietsenstalling

Ik woon in malle maar ga in antwerpen naar school!

Ik ben nu in totaal +-2u onderweg per dag