MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

haakje vergeten :o

kan goed ja moet zeggen heb hem net gevonden en moet hem nog downloaden weet nog dat ik hem heb gezien toen ik nog een broekie was volgens mij eerste film ooit gezien

Haha ik heb film nooit gezien, tekenfilm wel.

Mijn 1e film die ik me nog goed kan herinneren was Dik Trom :roflol:

Srs jeugdtrauma aan overgehouden aan dat deel waar die bijna opgeblazen werd :roflol:

goeie ouwe tijd, dik trom heb ik ook veel gezien

was dat stukje met die duiven en de ouwe mensen met dat draaiorgel.. zo 1900 :roflol:

goeie ouwe tijd, dik trom heb ik ook veel gezien

was dat stukje met die duiven en de ouwe mensen met dat draaiorgel.. zo 1900 :roflol:

:roflol: Ik kan me alleen dat dynamiet stukje herinneren.. Ziek veel nachtmerries over gehad. Was toen 6 ofzo en kan t me nog herinneren als dag van gister :o

Nee, had overigens wel een oom Josef uit Oostenrijk.
Had een mooie snor al zie ik hem tegenwoordig nooit meer :(

Wat maakte mijn dag goed... Een gast die andere mensen in hun gezicht spuugt! ;)

Ondanks zware werkdag weer een nieuwe PR gezet met de Overhead press, had een tijd terug al verwacht op een plateau te geraken rond de 30KG maar ga nu al naar de 40! (Iedereen begint ergens... :o)

In de smith met een spotter er bij en gewoon vol laden, dat doet de truc bij mij :)

LoL... dafuq Wzzup :D

Ma die maar blijft ontkennen dat de schoonmaakster onze spullen constant kapot laat vallen.

Zit ze net achter haar pc, schoonmaakster bezig met spullen schoonmaken en PATS beeldje van mijn zusje dat in de vensterbank stond was zojuist onthoofd door een val op de radiator :roflol:

Kansloos wijf, krijgt achterlijk veel terwijl zelfs een persoon met het syndroom van down beter schoon kan maken

Ma die maar blijft ontkennen dat de schoonmaakster onze spullen constant kapot laat vallen.

Zit ze net achter haar pc, schoonmaakster bezig met spullen schoonmaken en PATS beeldje van mijn zusje dat in de vensterbank stond was zojuist onthoofd door een val op de radiator :roflol:

Kansloos wijf, krijgt achterlijk veel terwijl zelfs een persoon met het syndroom van down beter schoon kan maken
Die van jouw komt tenminste! Die van ons is al meer dan een maand niet geweest :roflol:

Eerst hadden mijn ouders vrij (toen mocht ze niet komen want dan liep ze in de weg van mijn ouders ...), dan was ze 2 weken op vakantie, dan was ze ziek en nu is ze er gewoon niet :roflol:

Die van jouw komt tenminste! Die van ons is al meer dan een maand niet geweest :roflol:

Eerst hadden mijn ouders vrij (toen mocht ze niet komen want dan liep ze in de weg van mijn ouders ...), dan was ze 2 weken op vakantie, dan was ze ziek en nu is ze er gewoon niet :roflol:

Was die van ons maar ziek, irritant wijf :roflol:

De enige reden dat mijn ma haar niet ontslagen heeft is omdat ze haar aardig vind.

Mensen betalen om je vriend te zijn :fa:

De dag is nog niet voorbij, maar ik weet zeker wat deze dag goed maakte. Check deze link [Link niet meer beschikbaar] ;)

Schoonmaaksters zijn ****ing irritant.. vooral als je zelf ook thuis bent.

En mijn pa is ook zo'n mooie.. "hey, ga je kamer eens opruimen, de schoonmaakster komt morgen" ???

Strong first world problems lol

Terug
Naar boven