Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

striae op mun bovenbenen :roflol:

dafuq

1581d2q.png

:roflol:

Je moet er aardig wat voor f5'en, je krijgt door de beschrijving en comments vaak shit over vakanties bij z'n foto's.

heb ook licht wat aders net onder mijn bil, not sure if spataderen (vader heeft het) or just sriae

Paar dagen geleden had ik een soort rode/paarse vlekken op mijn rechter schouder, ik had srs schrik dat het striae was. Al een geluk was het maar een bloeduitstorting oid :eek:

Paar dagen geleden had ik een soort rode/paarse vlekken op mijn rechter schouder, ik had srs schrik dat het striae was. Al een geluk was het maar een bloeduitstorting oid :eek:

Prijs je maar gelukkig :).
Moest er een competitie bestaan waar je zoveel mogelijk stria nodig hebt, sta ik sowieso in de top 3.:(

Prijs je maar gelukkig :).
Moest er een competitie bestaan waar je zoveel mogelijk stria nodig hebt, sta ik sowieso in de top 3.:(

Ik ook wel denk.. Borst, schouders, achterkant schouders, oksels, biceps, triceps, onderarmen, liezen, net onder me kont..

Achja, wordt vanzelf wel lichter.. De oudere vallen al haast niet meer op. :)

De glimlach en de handkus van me dochter :)

Dat ik geen antibiotica kuur van 2 weken elke dag 3 pillen heb gekregen :) maar een lotion die ik moet smeren ..

Omdat ik nu weet waarom die wijven op Facebook het telkens over drank hebben.

Eén van mijn vriendinnen heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwenNu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen

Terug
Naar boven