- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekker awkward als ze dan net klaar is met de keuken, en vervolgens ga jij eten maken.![]()

als straks duidelijk is wat voor smerige lui t zijn krijg ik vast wel meer voor een interview met de telegraaf.LoL, ik zou nu schikken, straks krijg je niets meerTelegraaf biedt weinig de laatste tijd voor verhalen
![]()

Boeie, t is maar 3500 euro..
We hebben het geld voor rechtszaak al betaald en t dekt nog niet eens de advocaat kosten die ik kwijt ben aan al die bullshit.
Ben heel benieuwd naar hun verklaring waarom alles wat mijn onschuld aanwijst uit het dossier is gelaten. Waarom ze wel 10 vrienden/familieleden van haar hebben verhoord en maar 1 van mij (terwijl 8 van die van haar mij nooit hadden gezien). Waarom ze haar live up to date hielde met hoe de zaken er voor stonden (mag niet eens volgens de privacy wet).
T gaat me niet om het geld maar om rechtvaardigheid. Zij hebben helemaal niets gedaan met wat ik en die vriend van mij verklaard hebben. Zij hebben niet de pa van mijn ex aangehouden nadat hij ons bedreigd heeft. Ze hebben de opname die ze hadden kwijt gemaakt zodat hij niet meer te vervolgen was waarna ze zeiden dat ze hem niet wilde vervolgen omdat ik zei dat hij niet vervolgd zou hoeven worden, terwijl wij wel 10x naar het bureau geweest zijn om te vragen hoe het stond met die aangifte.
Geloof mij die lui hebben genoeg uit te leggen en er is veel meer uit te halen als die 3500 euro als er daadwerkelijk een schadevergoeding wordt toegekend.
Het kostte ons nog geen uur om de verklaring van mijn ex volledig te ontkrachten doormiddel van smsjes/mailtjes tussen mij en haar. Sommige dingen worden zelfs ontkracht door de vriendinnen van haar. Gewoon lachwekkend was het volgens de advocaat, hij zei dat hij nog nooit zulke onzin was tegengekomen. Hij zou nog liever die 3500 aan mij betalen om die zaak te mogen doen
31 oktober is de 1e rechtszaak (van een aantal waarschijnlijk). Zal hier wel een verslag op het forum plaatsen als de gang van zaken dat toelaat.

Voor het eerst heb ik een oefening gedaan met 100 kilo,
squat 100 kg 2 reps![]()
voor mij is dit een mijlpaal in me bb carrière, dus ben er blij mee![]()
squat 100 kg 2 reps![]()
squat 100 kg 2 reps![]()

Haha will do, vrienden wilden haar persoonlijk gaan feliciteren met het feit dat ze 18 wordt vlak voor de rechtszaak waardoor ze volledig verantwoordelijk zal worden gehouden wanneer ze mijneed pleegt![]()

link naar het verhaal/cliffs?
Wel gl gewenst bro, laat de b*ch zien wie de baas is![]()
Dit terwijl in smsjes ze praktisch smeekt om die spullen en de politie heeft dit ook gelezen waarna ze vraagtekens hadden moeten zetten bij haar aangifte, in plaats daarvan laten ze de smsjes buiten het dossier.
Boeie, t is maar 3500 euro..
We hebben het geld voor rechtszaak al betaald en t dekt nog niet eens de advocaat kosten die ik kwijt ben aan al die bullshit.
Ben heel benieuwd naar hun verklaring waarom alles wat mijn onschuld aanwijst uit het dossier is gelaten. Waarom ze wel 10 vrienden/familieleden van haar hebben verhoord en maar 1 van mij (terwijl 8 van die van haar mij nooit hadden gezien). Waarom ze haar live up to date hielde met hoe de zaken er voor stonden (mag niet eens volgens de privacy wet).
T gaat me niet om het geld maar om rechtvaardigheid. Zij hebben helemaal niets gedaan met wat ik en die vriend van mij verklaard hebben. Zij hebben niet de pa van mijn ex aangehouden nadat hij ons bedreigd heeft. Ze hebben de opname die ze hadden kwijt gemaakt zodat hij niet meer te vervolgen was waarna ze zeiden dat ze hem niet wilde vervolgen omdat ik zei dat hij niet vervolgd zou hoeven worden, terwijl wij wel 10x naar het bureau geweest zijn om te vragen hoe het stond met die aangifte.
Geloof mij die lui hebben genoeg uit te leggen en er is veel meer uit te halen als die 3500 euro als er daadwerkelijk een schadevergoeding wordt toegekend.
Het kostte ons nog geen uur om de verklaring van mijn ex volledig te ontkrachten doormiddel van smsjes/mailtjes tussen mij en haar. Sommige dingen worden zelfs ontkracht door de vriendinnen van haar. Gewoon lachwekkend was het volgens de advocaat, hij zei dat hij nog nooit zulke onzin was tegengekomen. Hij zou nog liever die 3500 aan mij betalen om die zaak te mogen doen
31 oktober is de 1e rechtszaak (van een aantal waarschijnlijk). Zal hier wel een verslag op het forum plaatsen als de gang van zaken dat toelaat.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
op dbb weten we wat voor een sicke geilneef je bent. Ik ga persoonlijk het wijf in kwestie verwittigen met de informatie je haar speciaal in de kont wou nemen op zijn Debrecenitisch.

Denk dat je dan binnen een half uur nagecheckt wordt door de politie. Maar goed, van mij mag je het doen![]()
Vriendin dacht dat het leuk was mij geld afhandig te maken, ruzie daarover gehad of t wel/niet waar was, daarna tijdje nog aangekeken en toen had ik het helemaal met haar gehad en wilde gewoon mijn spullen terug. Zij wilde niet teruggeven dus deed aangifte bij politie dat ik haar bedreigd zou hebben. Omdat haar beste vriendin bij de politie werkt heeft de politie het dus heel serieus genomen enz..
Uiteindelijk bleek ook dat ze gezegd had dat ik haar die kadootjes opgedrongen zou hebben en gesuggereerd had dat ik een loverboy zou zijnDit terwijl in smsjes ze praktisch smeekt om die spullen en de politie heeft dit ook gelezen waarna ze vraagtekens hadden moeten zetten bij haar aangifte, in plaats daarvan laten ze de smsjes buiten het dossier.
Zelfs na de ruzie (waarvan zij zegt dat ik haar bedreigd zou hebben) zat ze nog te zeuren dat ik dingen moest kopen om het goed te maken![]()