Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat ik net bij de supermarkt 10 blikken tonijn haalde, pindakaas en honing en degene voor me, me aankeek en ik m zag denken: :eek: :confused: dafuq :what:
:screwy:

Dat ik net bij de supermarkt 10 blikken tonijn haalde, pindakaas en honing en degene voor me, me aankeek en ik m zag denken: :eek: :confused: dafuq :what:

Haha.. vind het altijd zo mooi hoe mensen kijken :) zie je zelf allemaal chips en koeken op de band gooien, en kom je zelf aan met 2kg kip, vis enz.. :D

Die stoere jongen die achter mij op zit te scheppen over stenen en molotovcocktails. Vriend van mij vroeg of hij m aan mocht raken omdat hij zo cool was :roflol:

Haha.. vind het altijd zo mooi hoe mensen kijken :) zie je zelf allemaal chips en koeken op de band gooien, en kom je zelf aan met 2kg kip, vis enz.. :D

Echt he... En dan ons raar aankijken terwijl onze boodschappen gezond zijn..

Volgende keer doe ik het volgende:
-persoon aankijken
-naar zijn/haar boodschappen kijken ( chips etc)
-weer naar diegene kijken en dan nee schudden, misschien nog met een 'zucht' erbij

Mwuhahahah

Die stoere jongen die achter mij op zit te scheppen over stenen en molotovcocktails. Vriend van mij vroeg of hij m aan mocht raken omdat hij zo cool was :roflol:

HuH? Of die wat mocht aanraken? z'n steen, z'n molotovcocktail ? z'n zwans ?

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 10:26 ----------

-persoon aankijken
-weer naar diegene kijken en dan nee schudden, misschien nog met een 'zucht' erbij

Mwuhahahah

Episch :) heb het al eens gedaan bij paar gasten die ook in dezelfde gym sporten als mij.. had hele band vol gegooid met groenten,kip,vis enz.. en zij kwamen aan met chips en energy drank ...

Zo zien ze ook altijd als ik voorbij kom met tonijn, noten en mijn kip. Ik denk dat de mensen achter de kassa wss al denken dat ik niets anders eet dan dat :D

Omdat ik nu weet waarom die wijven op Facebook het telkens over drank hebben.

ze willen ook altijd interessant doen :rolleyes:

kan totaal niet slapen jongens.. wat is dit

Ik ook wel denk.. Borst, schouders, achterkant schouders, oksels, biceps, triceps, onderarmen, liezen, net onder me kont..

Achja, wordt vanzelf wel lichter.. De oudere vallen al haast niet meer op. :)

Even zien; borst, schouders, achterkant schouders, oksels, biceps, triceps, onderarmen, liezen heb ik ook:mad:

Waar heb ik het nog: me hele reet!:o, linkervoet (ja srs), kuiten, lats, traps, buik (gelukkig maar 2 horizontale strepen).

Kortweg, zo goed als overal ..

Even zien; borst, schouders, achterkant schouders, oksels, biceps, triceps, onderarmen, liezen heb ik ook:mad:

Waar heb ik het nog: me hele reet!:o, linkervoet (ja srs), kuiten, lats, traps, buik (gelukkig maar 2 horizontale strepen).

Heb er geen last van ... wat doen jullie toch allemaal :S?

-persoon aankijken

Mwuhahahah

Gewoon 5 min lang bertstare

Hnnng na vier uur wachten eindelijk een meesterlijke drol gelegd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

insectod4.gif

HuH? Of die wat mocht aanraken? z'n steen, z'n molotovcocktail ? z'n zwans ?

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 10:26 ----------

Episch :) heb het al eens gedaan bij paar gasten die ook in dezelfde gym sporten als mij.. had hele band vol gegooid met groenten,kip,vis enz.. en zij kwamen aan met chips en energy drank ...

:D
Wil t ook doen, maar om nu weer boodschappen te doen :p

Zo zien ze ook altijd als ik voorbij kom met tonijn, noten en mijn kip. Ik denk dat de mensen achter de kassa wss al denken dat ik niets anders eet dan dat :D

ze willen ook altijd interessant doen :rolleyes:

Dat gevoel heb ik soms, alsof ik niets anders eet... Maarruh boeiuh Tis lekkerrr :D

Echt he... Dat geluid, nee schudden en de zucht erbij...
:cool:

Vicks Vaporub ! True story !

Vicks Vaporub ! True story !

Heb iets om ze tegen te gaan nu, maar er is slechts 1 nadeel aan. Een maand geleden had ik er nog geen op mijn biceps, nu wel en daar smeerde ik nog niet. Dus overal waar ik smeer zit ik goed, maar de rest niet :(. Ze zouden mij verdorie beter iedere dag onder dompelen in een bad ervan :D.

Terug
Naar boven