ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Haha .. in dit topic en anderen is het gepost
haha ! k*t vrouwen ook altijd ..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ! 
Dat ik net bij de supermarkt 10 blikken tonijn haalde, pindakaas en honing en degene voor me, me aankeek en ik m zag denken::confused: dafuq :what:
:screwy:
zie je zelf allemaal chips en koeken op de band gooien, en kom je zelf aan met 2kg kip, vis enz.. 
Haha.. vind het altijd zo mooi hoe mensen kijkenzie je zelf allemaal chips en koeken op de band gooien, en kom je zelf aan met 2kg kip, vis enz..
![]()
Die stoere jongen die achter mij op zit te scheppen over stenen en molotovcocktails. Vriend van mij vroeg of hij m aan mocht raken omdat hij zo cool was![]()
Echt he... En dan ons raar aankijken terwijl onze boodschappen gezond zijn..
Volgende keer doe ik het volgende:
-persoon aankijken
-naar zijn/haar boodschappen kijken ( chips etc)
-weer naar diegene kijken en dan nee schudden, misschien nog met een 'zucht' erbij
Mwuhahahah
heb het al eens gedaan bij paar gasten die ook in dezelfde gym sporten als mij.. had hele band vol gegooid met groenten,kip,vis enz.. en zij kwamen aan met chips en energy drank ...Dat ik net bij de supermarkt 10 blikken tonijn haalde, pindakaas en honing en degene voor me, me aankeek en ik m zag denken::confused: dafuq :what:
:screwy:

Omdat ik nu weet waarom die wijven op Facebook het telkens over drank hebben.

-persoon aankijken
-weer naar diegene kijken en dan nee schudden, misschien nog met een 'zucht' erbij
Mwuhahahah
Die stoere jongen die achter mij op zit te scheppen over stenen en molotovcocktails. Vriend van mij vroeg of hij m aan mocht raken omdat hij zo cool was![]()
ga ik ook eens proberen
Ik ook wel denk.. Borst, schouders, achterkant schouders, oksels, biceps, triceps, onderarmen, liezen, net onder me kont..
Achja, wordt vanzelf wel lichter.. De oudere vallen al haast niet meer op.![]()

, linkervoet (ja srs), kuiten, lats, traps, buik (gelukkig maar 2 horizontale strepen).Even zien; borst, schouders, achterkant schouders, oksels, biceps, triceps, onderarmen, liezen heb ik ook
Waar heb ik het nog: me hele reet!, linkervoet (ja srs), kuiten, lats, traps, buik (gelukkig maar 2 horizontale strepen).
Kortweg, zo goed als overal ..
-persoon aankijken
Mwuhahahah
Hnnng na vier uur wachten eindelijk een meesterlijke drol gelegd
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
HuH? Of die wat mocht aanraken? z'n steen, z'n molotovcocktail ? z'n zwans ?
---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 10:26 ----------
Epischheb het al eens gedaan bij paar gasten die ook in dezelfde gym sporten als mij.. had hele band vol gegooid met groenten,kip,vis enz.. en zij kwamen aan met chips en energy drank ...

Zo zien ze ook altijd als ik voorbij kom met tonijn, noten en mijn kip. Ik denk dat de mensen achter de kassa wss al denken dat ik niets anders eet dan dat
ze willen ook altijd interessant doen![]()

+ het Phst geluidje, van zo'n video die hier onlangs is gepost.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g4WHoXQTh7w

Even zien; borst, schouders, achterkant schouders, oksels, biceps, triceps, onderarmen, liezen heb ik ook
Waar heb ik het nog: me hele reet!, linkervoet (ja srs), kuiten, lats, traps, buik (gelukkig maar 2 horizontale strepen).
Kortweg, zo goed als overal ..
. Ze zouden mij verdorie beter iedere dag onder dompelen in een bad ervan
.