- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Krijg ik je 4s als je de 5 binnen hebt?Ik heb hem gister ochtend besteld bij t-mobile, nog niets gehoord![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg ik je 4s als je de 5 binnen hebt?Ik heb hem gister ochtend besteld bij t-mobile, nog niets gehoord![]()

snobPhoneiPhone 5 16 gb zwart gisteravond bij Vodafone besteld. Dacht dat levertijd wel 2-3 weken zou zijn omdat de prijzen die ochtend al bekend waren. Word ik net gebeld en kunnen ze hem morgen al leveren
![]()

Is allemaal 1 pot nat

Alpha males!!!Duidelijk Jelly
---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 22:10 ----------
Wat is de doelgroep van android dan?![]()

Is allemaal 1 pot nat
Als jij die opstuurt heb ik hem gratis!![]()
Wilde hem als reserve houden. 
Is allemaal 1 pot nat
Als jij die opstuurt heb ik hem gratis!
---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 22:29 ----------
Alpha males!!!
90% van de iphone gebruikers hebben een iphone omdat ze erbij willen horen
beta gedrag dus!
![]()

Wat is er, vertrouw je apple niet? Ik geef je groot gelijk!Wilde hem als reserve houden.
Had mijn 3g aan iemand uitgeleend waarna die triest begon te doen en hem niet terug wilde geven dus heb nu maar 1 iPhone
---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 22:31 ----------
Ik had mijn iPhone al voordat android met een fatsoenlijke telefoon kwam dus ik val niet onder de 'wil er bijhoren' groep.![]()

Wat is er, vertrouw je apple niet? Ik geef je groot gelijk!
Van jou weet ik dat, maar echt veel mensen die ik ken met iphone hebben die omdat ze erbij willen horen!

Het eindeloze gezeik over android vs iphone door de mensen die te schraal zijn om er 1 te betalen. We weten het, je bent arm. Einde discussie
![]()