AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Als iemand commentaar geeft op iPhone de reactie altijd "jaloers?". Bewijst weer maar eens dat het snobPhone is want men verwacht dat anderen er jaloers op zijn... Ik vind het gewoon belachelijk dat mijn zo veel geld aan een gsm besteed ten eerste, en ten 2de er zijn alternatieven die minstens even goed zijn maar de helft kosten.

Apple is gewoon een k*tbedrijf met smerige tactieken. De o zo innovatieve iPhone is een regelrechte kopie van de LG Prada die bijna een jaar voor de eerste iPhone uit kwam. Apple doet constant andere bedrijven processen aan voor het breken van hen patenten terwijl Apple dit zelf doet en veel van hen 'innovatieve ideeën' van een ander kopiëren.
Ook al vaak in het nieuws geweest dat de producenten van Apple slechte werkomstandigheden hebben enzo.

Ik ga gegarandeerd nooit een Apple kopen. Als ik iemand met een iPhone tegenkom is dat iets dat me nogal afstoot. Niet dat ik iemand ga haten er om maar toch zeker een min.
officieel gepromoveerd tot übernerd. Wtf.

stiekem wil je mij knuffelen :o srs

no homo

tiger-beer-panda.jpg - 270050

t*fus android gebruikers :roflol: Je kan er ook gewoon niet van verwachten dat ze met goede argumenten komen anders hadden ze nooit een android apparaat gekocht :o

Wat? bs xD

Nee, die discussies zijn al 100x besproken. beide OS hebben hun voor en nadelen tegenover elkaar, gewoon een kwestie van wat je wil.

Had ff zin in een klein relletje :roflol:

nee maar even serieus.. die iPhone 5.. heeft dat apparaat serieus nog maar een dual core? had beter verwacht

t*fus android gebruikers :roflol: Je kan er ook gewoon niet van verwachten dat ze met goede argumenten komen anders hadden ze nooit een android apparaat gekocht :o

android 4 life mattie, jwz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ok, nu serieus oprotten met die android/iphone geblaat.
zie ook jou naam in elk topic waarin word gehuilt over iphones of android.

Ik hoorde dat panda's van apple houden

achja duidelijk dat Android beter is

Apple was al in 2000 bezig met een touchscreen apparaat wat er uit ziet als de 3g/3gs.. Zei het wat groter omdat ze eerst een tablet wilde maken.

Daarnaast was Android eerst een soort BB-os totdat Apple met iOS kwam.

En om dat dikgedrukte moest ik echt kapot hard lachen.

Serieus man ga je feiten nazoeken, ik durf te wedden dat jij genoeg zooi thuis hebt staan wat van het zelfde bedrijf komt. Foxconn is namelijk 's werelds grootste electronica fabrikant (althans, t bedrijf waar het in elkaar gezet word). Daarnaast ligt het zelfmoord percentage in Belgie hoger dan in die fabrieken. Allemaal kansloze lui die haten op Apple omdat het beter is dan hun
Is niet omdat ze al met een deeltje van de uiteindelijke iPhone bezig waren dat ze de rest niet gepikt hebben.

Ik doe persoonlijk niet vgl tussen Android en Apple. Android heb ik nog niet echt een mening over, van Apple wel.

Ik zeg niet dat het bij andere bedrijven veel beter is maar Apple is het ergst. Apple is degene die het meest de bedrijven waarvan ze inkopen onder druk zetten om spotgoedkope onderdelen / producten te krijgen. Dit zorgt er dan voor dat deze leveranciers zelf ook sterk de kosten moeten gaan drukken... En nee mijn gsm is niet made in China.

Apple fanaten gebruiken de producten vaak als fallussymbool ter compensatie van hen kleine piet of iets anders. Met wat gezond verstand ga je nooit Apple producten kopen.

Wat? bs xD

Nee, die discussies zijn al 100x besproken. beide OS hebben hun voor en nadelen tegenover elkaar, gewoon een kwestie van wat je wil.

Had ff zin in een klein relletje :roflol:

True, alleen is 9 van de 10 android gebruikers gefrustreerd omdat zij een goedkope telefoon hebben en ik niet. Schijt irritant, ik blij dat ik iPhone 5 besteld heb, meteen: geen amoled, geen quadcore.

Paupers :o

Oké, nu ga ik verder gamen. Men maat zit te wachten :roflol: (no homo)

Terug
Naar boven