MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

True, alleen is 9 van de 10 android gebruikers gefrustreerd omdat zij een goedkope telefoon hebben en ik niet. Schijt irritant, ik blij dat ik iPhone 5 besteld heb, meteen: geen amoled, geen quadcore.

Paupers :o

alsof jij 10 mensen kent irl

uitbreiding bij puntje 3:
Apple zet zelfs verkopers van iPhones onder grote druk (en ik kan het weten).
Er zijn een hoop voorwaarden waaraan een winkel moet voldoen om Apple te mogen verkopen, soms zelfs tot het belachelijke toe. Daarom dat er sommige winkels zijn die alle merken hebben behalve Apple... Apple is een grote dictator tegen concurrenten, tegen verkopers en tegen leveranciers.

kijk die Apple fanboys eens haten

Is niet omdat ze al met een deeltje van de uiteindelijke iPhone bezig waren dat ze de rest niet gepikt hebben.

Ik doe persoonlijk niet vgl tussen Android en Apple. Android heb ik nog niet echt een mening over, van Apple wel.

Ik zeg niet dat het bij andere bedrijven veel beter is maar Apple is het ergst. Apple is degene die het meest de bedrijven waarvan ze inkopen onder druk zetten om spotgoedkope onderdelen / producten te krijgen. Dit zorgt er dan voor dat deze leveranciers zelf ook sterk de kosten moeten gaan drukken... En nee mijn gsm is niet made in China.

Apple fanaten gebruiken de producten vaak als fallussymbool ter compensatie van hen kleine piet of iets anders. Met wat gezond verstand ga je nooit Apple producten kopen.

Wat een bullshit komt er uit jou en dat allemaal om je portomonneetje te compenseren

Ach ja haters gonna hate. Ze haten ook op je als je in een mooi huis woont. Zelfde principe. Kleine bishes

Alleen Xyzyx maar die blijft stug doorhaten, max is niet zo serieus :roflol:

Zou er serieus op in kunnen gaan maarja, nutteloos.

Is niet omdat ze al met een deeltje van de uiteindelijke iPhone bezig waren dat ze de rest niet gepikt hebben.

Ik doe persoonlijk niet vgl tussen Android en Apple. Android heb ik nog niet echt een mening over, van Apple wel.

Ik zeg niet dat het bij andere bedrijven veel beter is maar Apple is het ergst. Apple is degene die het meest de bedrijven waarvan ze inkopen onder druk zetten om spotgoedkope onderdelen / producten te krijgen. Dit zorgt er dan voor dat deze leveranciers zelf ook sterk de kosten moeten gaan drukken... En nee mijn gsm is niet made in China.

Apple fanaten gebruiken de producten vaak als fallussymbool ter compensatie van hen kleine piet of iets anders. Met wat gezond verstand ga je nooit Apple producten kopen.

:roflol:

2.1 China
2.2 Brazil
2.3 Europe
2.4 India
2.5 Japan
2.6 Malaysia
2.7 Mexico

Major customers of Foxconn currently include:
Acer Inc. (Taiwan)[41]
Amazon.com (United States)[7]
Apple Inc. (United States)[42]
Cisco (United States)[43]
Dell (United States)[44]
Hewlett-Packard (United States)[45]
Intel (United States)[46]
Microsoft (United States)[9]
Motorola Mobility (United States)[44]
Nintendo (Japan)[47]
Nokia (Finland)[42]
Sony (Japan)[8]
Toshiba (Japan) [48]
Vizio (United States)[49]

Als jij geen enkel van deze merken in huis hebt mag je weer terug komen. Verder ga ik niet meer op je reageren, je hebt duidelijk geen verstand van zaken en bent gewoon gefrustreerd omdat jij geen iPhone kan betalen.

Al die bedrijven willen winst maken en gaan voor zo laag mogelijke kosten, dat is normaal.

Daarnaast was er nog geen android toen ik mijn iPhone kocht en ik heb geen enkele behoefte om een ander OS te nemen.

True, alleen is 9 van de 10 android gebruikers gefrustreerd omdat zij een goedkope telefoon hebben en ik niet. Schijt irritant, ik blij dat ik iPhone 5 besteld heb, meteen: geen amoled, geen quadcore.

Paupers :o
Bewijst maar weer snobPhone. Gebruik je als fallussymbool om je beter te voelen dan anderen. Zo'n dure gsm is gewoon belachelijk. En iPhone, je laat het eens vallen en het ligt in duizend stukken.
Heb 10x zo veel respect voor mensen met een 25-50€ gsm dan zij met een snobPhone. Ken zelfs mensen die hen snobPhone amper bovenhalen, je raad het, weer puur om mee te stoefen. Met dat geld dat ik uitspaar door een andere gsm te kopen kan ik lekker nog notebook ofzo gaan kopen, u jelly? Geld veel beter besteed.

Iedereen ze bek houden nu over die k*t telefoons jullie hebben toch geen vrienden om te bellen dus maakt niet uit wat je zegt :trollface: waarom hebben jullie eigenlijk mobieltjes?

Bewijst maar weer snobPhone. Gebruik je als fallussymbool om je beter te voelen dan anderen. Zo'n dure gsm is gewoon belachelijk. En iPhone, je laat het eens vallen en het ligt in duizend stukken.
Heb 10x zo veel respect voor mensen met een 25-50€ gsm dan zij met een snobPhone. Ken zelfs mensen die hen snobPhone amper bovenhalen, je raad het, weer puur om mee te stoefen. Met dat geld dat ik uitspaar door een andere gsm te kopen kan ik lekker nog notebook ofzo gaan kopen, u jelly? Geld veel beter besteed.

iPhone, iPad, Macbook en mac mini gekocht.

Nog steeds genoeg geld over.

u Mad? :roflol:

hoe kan ik anders DVB browsen zonder telefoon op wero

Jij zuigt als persoon in ze geheel dat je voor android kiest

Inb4 suicide :trollface:

Verder ga ik niet meer op je reageren, je hebt duidelijk geen verstand van zaken en bent gewoon gefrustreerd omdat jij geen iPhone kan betalen.
Ja hoor kan het niet betalen :rolleyes: daarom dat ik een moto heb terwijl ik nog nooit gewerkt heb, zelfs geen vakantiejob. Heb ook PC zelf gekocht, studies betaald, laptop, ... Durf te wedden dat ik meer geld heb dan jou. Maar is voor mij geen reden om te gaan proberen stoefen. Hoeveel mensen die je ziet met iPhone maar die schulden hebben, geen job etc... Durf te wedden dat het % "armen" in België en NL met iPhone groter is dan het % rijken dat een iPhone heeft. Puur om te stoefen van kijk ik heb het geld terwijl in werkelijkheid...

Zoals ik al zei ik moet nooit een iPhone hebben. Ik er trouwens ook niets speciaals aan, er zijn zo veel mensen die er 1 hebben. Nogal saaie wereld moest iedereen de zelfde gsm hebben :rolleyes:.

Jij zuigt als persoon in ze geheel dat je voor android kiest

Inb4 suicide :trollface:

:roflol:

Van zulke lui krijg ik altijd de neiging om winkel binnen te lopen, dezelfde telefoon te kopen die zij hebben en die gewoon kapot te stampen om vervolgens een 2e iPhone te kopen :o

Ik vraag me af of die lui ook altijd tegen iedereen gaan zeiken die een nieuwe auto koopt dat je beter 2e hands kan kopen omdat dat goedkoper is

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 23:32 ----------

whami heb je ook hekel aan t feit dat ik lays chips koop?

Terug
Naar boven