Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Jongens, ik heb mijn elektrische deken (:heart:) weer op mijn bed gegooid.

deken werkt beter dan de iphone 5

Broer heeft apple TV ook wel een leuk speeltje. Ben op dit moment een klein beetje rond aan het kijken voor een macbook (air) of imac. Heb nu geen idee wat ik wil en eigenlijk ook geen geld xD :fuu:

Mijn ma: ja je oom en tante waren zo enthousiast over een portretschilder maar ik vind het nou niet echt lijken..

Dus ik in mijn chagrijnige stemming: goh dat kind is geestelijk gehandicapt en zit vastgebonden dat ze die stoel niet uit tieft, je denkt toch niet dat ze haar hoofd stil kan houden? :o

Ma gelijk pissig :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 00:02 ----------

Broer heeft apple TV ook wel een leuk speeltje. Ben op dit moment een klein beetje rond aan het kijken voor een macbook (air) of imac. Heb nu geen idee wat ik wil en eigenlijk ook geen geld xD :fuu:

Wij gebruiken m eigenlijk alleen om muziek mee af te spelen in de woonkamer :o

Hij kan niet op de tv, nog zo'n oud lomp ding :roflol:

Zou zelf voor macbook pro gaan.. Ding is snel zat voor dagelijks gebruik en bak zuiniger dan een iMac.

Mijn ma: ja je oom en tante waren zo enthousiast over een portretschilder maar ik vind het nou niet echt lijken..

Dus ik in mijn chagrijnige stemming: goh dat kind is geestelijk gehandicapt en zit vastgebonden dat ze die stoel niet uit tieft, je denkt toch niet dat ze haar hoofd stil kan houden? :o

Ma gelijk pissig :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 00:02 ----------

Wij gebruiken m eigenlijk alleen om muziek mee af te spelen in de woonkamer :o

Hij kan niet op de tv, nog zo'n oud lomp ding :roflol:

Zou zelf voor macbook pro gaan.. Ding is snel zat voor dagelijks gebruik en bak zuiniger dan een iMac.

Zit te twijfelen want ik gebruik momenteel een 15.6" laptop soort van desktop in mijn thuis studiotje en een 10.1"laptop voor school. Aan de 15.6" hangt ooknog een extra scherm zodat ik wat meer ruimte heb, maar vind alles op 1 scherm wel fijner in principe. Zit nu te twijfelen aan 21.5" imac + macbook air van 11" of een macbook pro van 13inch + scherm.

Is er iets bijzonder aan apple thunderbolt scherm? Of kan ik beter een andere scherm (tv) nemen. Is toch €999 zo'n ding. Heb dan liever een SSD schijf + tv erbij denk ik.

lekker zo'n stinkbeest in je bed met al die haren en shit

hahahha

Grapje he I xyzyx I mijn hond slaapt ook bij me, lekker warm knuffelen :)

Bij mij wordt het dan meestal te warm, meestal ligt ze gewoon op de bank op mijn slaapkamer of gaat ze bij zusje voor de deur slapen ofzo :fa:

Apart beest wel, maar goed, t is maar een kleintje dus als ze irritant is douw je dr gewoon weg :o

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 07:32 ----------

Zit te twijfelen want ik gebruik momenteel een 15.6" laptop soort van desktop in mijn thuis studiotje en een 10.1"laptop voor school. Aan de 15.6" hangt ooknog een extra scherm zodat ik wat meer ruimte heb, maar vind alles op 1 scherm wel fijner in principe. Zit nu te twijfelen aan 21.5" imac + macbook air van 11" of een macbook pro van 13inch + scherm.

Is er iets bijzonder aan apple thunderbolt scherm? Of kan ik beter een andere scherm (tv) nemen. Is toch €999 zo'n ding. Heb dan liever een SSD schijf + tv erbij denk ik.

Thunderbolt display is meer voor video bewerkers, heeft veel hogere resolutie dan de meeste gewone displays. Zou zelf eerder ook voor een tv gaan. 30 inch tv is prima als beeldscherm en tv te gebruiken op een slaapkamer.. Zelf heb ik een 40 inch tv op mijn kamer staan maar die is eigenlijk te groot :o

Extra ruimte is overigens op een macbook niet echt nodig, meeste programma's kun je fullscreen draaien en met een 3 vinger swipe ga je van ene scherm naar andere scherm.

whami heb je ook hekel aan t feit dat ik lays chips koop?
Ja, is vettig, ongezond en je bekt stinkt na het eten ervan.
het maakt mij geen **** uit wat je koopt of wat je doet, maar als je het vervolgens in iedereens gezicht duwt met "kijk eens wat ik kan betalen!!1!" dan heb ik weinig respect voor je en dat riekt gewoon naar compensatiegedrag
en jij hebt vrij veel te compenseren

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 23:36 ----------

wat laten we eerlijk zijn, apple producten zijn gewoon overpricede statussymbolen
+1

Dat doe ik dan ook niet, behalve als mensen aankomen met hoe duur dat ding wel niet is.
Aan jouw posts te zien doe je dat wel. Je zal mss niet actief gaan stoefen "van check mijn iPhone, u jelly?" maar ben er zeker van dat je maar al te graag hem onder ieders ogen duwt tot je er zeker van bent dat ze hem gezien hebben.

Oke even serieus dan. Heb 1 keer een android telefoon gehad van LG dat ding was binnen een half jaar stuk. De software was k*t en hem aansluiten op de pc een nachtmerrie. Hij bleef ontzettend vaak hangen en het scherm reageerde ook slecht.

Ik heb een aantal jaar geleden de iphone 4 bij abbonement gekregen. Nooit problemen mee gehad. Meerdere keren laten vallen. Eenvoudig aan te sluiten op pc, goeie handige software, goed gebruiksvriendelijke software op de telefoon. Het is gewoon overzichtelijk, snel, makkelijk. Het werkt gewoon goed. En er is nooit wat mee. Daar heb ik wel wat extra geld voor over. De kwaliteit van apple voelt gewoon robuust. Misschien dat de andriods erop vooruit gegaan zijn. Maar vind de iphone serieus een erg goeie en chille telefoon en ik snap de haat er echt niet op. Slaat nergens op.

zelfde discussies gehad ps3 vs xbox360. Ps3 had zogenaamd altijd betere specs heb er nooit wat van terug gezien en vond de xbox360 veel gebruikersvriendelijker, betere interface, betere connecties met vrienden, betere marketplace, alles voelde en oogde beter en was toegankelijker om de 1 of andere reden, misschien ligt daar dan toch het stukje verschil in technologie/kwaliteit. Maar het is duidelijk voelbaar.
Als je slechts 1 andere geprobeerd hebt...
xbox360 en ps3 heb ik niets tegen, tegen Apple wel.

Ze haten op Apple omdat het duur is en zij vinden dat niet nodig en iedereen die meer geld uitgeeft dan zij nodig achten is een snob :o
Dat je steeds enkel over die prijs bezig bent bewijst voor de 10de keer ondertussen dat het snobPhone is en jij snob bent.
Die prijs zou me geen reet kunnen schelen moest hij die echt waard zijn. Wat hij op het ogenblik niet is aangezien er goedkopere alternatieven zijn die minstens even goed zijn.
En leer de definitie van snob maar eens. Snob betekend niet meer geld uitgeven dan nodig is, snob zijn duid niet op geld, met weinig geld kan je ook snob zijn. Maar het is wel waar dat vele snobs duurdere dingen gebruiken als ego boost. Heb grote snob in mn klas zitten (snob op elk mogelijk vlak - weet niet of hij ook iPhone heeft) en dat stoot nogal af, ik ben absoluut niet de enige die het maar een dom kereltje vind, om het nog vriendelijk te zeggen.

Het reltopic maakt me dag goed :roflol:

arme Girlzforum, DBB heb er ff huisgehouden :roflol:

Maandag benen getraind en dat voel ik nu nog goed. Teken dat ik ze goed aangepakt heb :)

kben lekker op weg,,, s'avonds naar het trainen alweer 88kg (wel met kleren / schoenen aan)

Goed bezig!!:!:!:!:@@:

Terug
Naar boven