MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Quads ftw

of gewoon rechtstreeks in je ballen

Je verdiend bakken met geld aan dat pokeren dus je kunt je testo gebruik makkelijk financieren en je maak je druk over wat je ouders ervan vinden. Denk je nou echt dat een moeder het daar ooit eens mee zal zijn :o

idd, maar ze werd psycho en dreigde mij het huis uit te trappen als ik ga kuren:bang:

met 21j en 1000 euro per dag met poker mag je het huis ook wel keertje uit makker

Hoody, wil je eens heads up met mij pokeren? Zou me een eer zijn.

Pff :p ze moeten jou gewoon blokken van die sites :D

effe van deze week opgezocht:p

zx15c.png - 270617

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 22:53 ----------

Hoody, wil je eens heads up met mij pokeren? Zou me een eer zijn.

sure kom maar bij de $100 buy in tafels:D

Hé hoody, speel jij ook veel 's nachts (als het in de US dag is)??
Mijn neef zegt dat er op die momenten het meeste poen te rapen valt!!
(mijn neeft heeft al +100k verdiend met poker, vrienden van hem al een pak meer :eek:)

Hé hoody, speel jij ook veel 's nachts (als het in de US dag is)??
Mijn neef zegt dat er op die momenten het meeste poen te rapen valt!!
(mijn neeft heeft al +100k verdiend met poker, vrienden van hem al een pak meer :eek:)

poker is banned in de US;) al zijn er snachts wel fokking veel dronke russen en duitsers:D:o ik speel gewoon overdag omdat ik snachts wil gainen:o

poker is banned in de US;) al zijn er snachts wel fokking veel dronke russen en duitsers:D:o ik speel gewoon overdag omdat ik snachts wil gainen:o
De andere kanten van de wereld dan :roflol:
Snapte echt niets van zijn uitleg :o Met al die termen en technieken enz :o

hoody wil je voor me werken?
kan ik eindelijk me hgh financieeren wut

Hé hoody, die pocketfives.com, is dat wat betrouwbaar/accuraat kwa verdiensten?

De andere kanten van de wereld dan :roflol:
Snapte echt niets van zijn uitleg :o Met al die termen en technieken enz :o

Ja basic stuf imo, als het goed is wordt poker binnenkort legaal in China.. omg... dan ga ik zoveel cashen he met al die onervaren Chinesen:roflol: word wss ook weer legaal in USA.

Hé hoody, die pocketfives.com, is dat wat betrouwbaar/accuraat kwa verdiensten?

Als je de quiz haalt bij http://nl.pokerstrategy.com/home/ sponsoren ze jou met $50, betrouwbare site je hoeft GEEN bankgegevens of iets te geven. Mods kunnen (hopelijk) bevestigen dat de site safe is.

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 23:11 ----------

bel me n*gger

tumblr_lvzbief4Bg1qzwdjso1_r1_500.jpg - 270619

ik ga investeren in jou

Als ik ooit een groot toernooi ga doen verkoop ik miss wat aandelen aan jullie, dus stel 1e prijs is $500.000 en jij hebt 50% aandelen, en ik win..:D dan krijg jij $250.000:o

Als je de quiz haalt bij http://nl.pokerstrategy.com/home/ sponsoren ze jou met $50, betrouwbare site je hoeft GEEN bankgegevens of iets te geven. Mods kunnen (hopelijk) bevestigen dat de site safe is.
Dat bedoelde ik niet ;)
Ik zit hier bv op het profiel van mijn neef en zie verschillende getallen van verschillende sites staan. En ik wil weten of dit een goede schatting maakt van wat hij al verdiend heeft aan poker?

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 23:14 ----------

:roflol: deze gast staat op 1 en heeft in totaal $3,263,942.92 gewonnen!

http://www.pocketfives.com/profiles/cal42688/

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven