Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je verdiend bakken met geld aan dat pokeren dus je kunt je testo gebruik makkelijk financieren en je maak je druk over wat je ouders ervan vinden. Denk je nou echt dat een moeder het daar ooit eens mee zal zijn![]()

Waarom ga je niet alleen wonen?idd, maar ze werd psycho en dreigde mij het huis uit te trappen als ik ga kuren![]()
pffff!!!!!

idd, maar ze werd psycho en dreigde mij het huis uit te trappen als ik ga kuren![]()

met 21j en 1000 euro per dag met poker mag je het huis ook wel keertje uit makker
volgens mij 
Doet ze toch niet. Als ik het zo hoor is je mama'tje veel te beschermend daarvoor. Gewoon stiekem doen. No problem
---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 22:44 ----------
Is per maandvolgens mij
![]()

ze moeten jou gewoon blokken van die sites 
Hé hoody, speel jij ook veel 's nachts (als het in de US dag is)??
Mijn neef zegt dat er op die momenten het meeste poen te rapen valt!!
(mijn neeft heeft al +100k verdiend met poker, vrienden van hem al een pak meer)
al zijn er snachts wel fokking veel dronke russen en duitsers
ik speel gewoon overdag omdat ik snachts wil gainen
De andere kanten van de wereld danpoker is banned in de USal zijn er snachts wel fokking veel dronke russen en duitsers
ik speel gewoon overdag omdat ik snachts wil gainen
![]()

Met al die termen en technieken enz 
De andere kanten van de wereld dan
Snapte echt niets van zijn uitlegMet al die termen en technieken enz
![]()
word wss ook weer legaal in USA.Hé hoody, die pocketfives.com, is dat wat betrouwbaar/accuraat kwa verdiensten?
dan krijg jij $250.000
Dat bedoelde ik nietAls je de quiz haalt bij http://nl.pokerstrategy.com/home/ sponsoren ze jou met $50, betrouwbare site je hoeft GEEN bankgegevens of iets te geven. Mods kunnen (hopelijk) bevestigen dat de site safe is.

deze gast staat op 1 en heeft in totaal $3,263,942.92 gewonnen!