AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

is dat je neef:D

effe van deze week opgezocht:p

zx15c.png - 270621

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 22:53 ----------

sure kom maar bij de $100 buy in tafels:D

Heads up in real life natuurlijk..:)

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 23:39 ----------

Als je de quiz haalt bij http://nl.pokerstrategy.com/home/ sponsoren ze jou met $50, betrouwbare site je hoeft GEEN bankgegevens of iets te geven. Mods kunnen (hopelijk) bevestigen dat de site safe is.

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 23:11 ----------

Als ik ooit een groot toernooi ga doen verkoop ik miss wat aandelen aan jullie, dus stel 1e prijs is $500.000 en jij hebt 50% aandelen, en ik win..:D dan krijg jij $250.000:o

Net als Constant Rijkenberg zeker... ;) Dat verhaaltje ken je vast wel?

Heads up in real life natuurlijk..:)

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 23:39 ----------

Net als Constant Rijkenberg zeker... ;) Dat verhaaltje ken je vast wel?

real life werkt alleen maar meer in je nadeel:o omdat ik je dan fysiek kan intimideren:D dat verhaaltje ken ik idd, maar die gast was zo dom om like 99% van zijn aandelen te verkopen:D

jezus man je verdient 4000 per maand en je woont nog thuis?

Of je blijft gewoon chill thuis wonen en spaart t geld op zodat je straks een mooi huis kan kopen :o

real life werkt alleen maar meer in je nadeel:o omdat ik je dan fysiek kan intimideren:D dat verhaaltje ken ik idd, maar die gast was zo dom om like 99% van zijn aandelen te verkopen:D

Ik ben buffer, dus wat is het probleem? :rolleyes:

160% als ik me niet vergis, zal het is nakijken.

Dat ik eindelijk na m'n polsblessure weer de 200kg heb kunnen halen op de deadlift.

En dat ik de verleiding van de arretjescake heb kunnen weerstaan :D

Even weer een rondje sportschool gedaan. Cardio welliswaar, maar..ik ben er weer geweest1 *positiefbekijken*

ik poker nu gewoon voor de lol paar uurtjes per dag, als ik pro word ga ik het huis wel uit, maar daar heb ik nu geen behoefte naar, omdat studie belangrijker is. leven gaat niet alleen om geld:o

ik poker nu gewoon voor de lol paar uurtjes per dag, als ik pro word ga ik het huis wel uit, maar daar heb ik nu geen behoefte naar, omdat studie belangrijker is. leven gaat niet alleen om geld:o

Met een psychologie studie kom je niet zo ver. No offence.

Als je de quiz haalt bij http://nl.pokerstrategy.com/home/ sponsoren ze jou met $50, betrouwbare site je hoeft GEEN bankgegevens of iets te geven. Mods kunnen (hopelijk) bevestigen dat de site safe is.

---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 23:11 ----------

Als ik ooit een groot toernooi ga doen verkoop ik miss wat aandelen aan jullie, dus stel 1e prijs is $500.000 en jij hebt 50% aandelen, en ik win..:D dan krijg jij $250.000:o

Ik heb pokerstrategy etc ingevuld.. nu zeggen ze dat ik maar $10 krijg ???

weekend van school

Ik heb die k*t quiz al een paar keer geprobeerd maar heb schijnbaar te weinig inzicht :(

Zou tof zijn als we over een paar jaar een ****ing buffe Nederlander aan een EPT mee zien doen, dan weten we eindelijk wie er achter Hoody schuil gaat.. :D

Ik heb die k*t quiz al een paar keer geprobeerd maar heb schijnbaar te weinig inzicht :(

Zou tof zijn als we over een paar jaar een ****ing buffe Nederlander aan een EPT mee zien doen, dan weten we eindelijk wie er achter Hoody schuil gaat.. :D

Haha ja pokerspeler sander b.. ;)

Terug
Naar boven