- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee
kan je geen karma geven
Als je de quiz haalt bij http://nl.pokerstrategy.com/home/ sponsoren ze jou met $50, betrouwbare site je hoeft GEEN bankgegevens of iets te geven. Mods kunnen (hopelijk) bevestigen dat de site safe is.
---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 23:11 ----------
Als ik ooit een groot toernooi ga doen verkoop ik miss wat aandelen aan jullie, dus stel 1e prijs is $500.000 en jij hebt 50% aandelen, en ik win..dan krijg jij $250.000
![]()
Dat verhaaltje ken je vast wel?Heads up in real life natuurlijk..
---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 23:39 ----------
Net als Constant Rijkenberg zeker...Dat verhaaltje ken je vast wel?
omdat ik je dan fysiek kan intimideren
dat verhaaltje ken ik idd, maar die gast was zo dom om like 99% van zijn aandelen te verkopen
.real life werkt alleen maar meer in je nadeelomdat ik je dan fysiek kan intimideren
dat verhaaltje ken ik idd, maar die gast was zo dom om like 99% van zijn aandelen te verkopen
![]()

jezus man je verdient 4000 per maand en je woont nog thuis?
ik poker nu gewoon voor de lol paar uurtjes per dag, als ik pro word ga ik het huis wel uit, maar daar heb ik nu geen behoefte naar, omdat studie belangrijker is. leven gaat niet alleen om geld![]()
Als je de quiz haalt bij http://nl.pokerstrategy.com/home/ sponsoren ze jou met $50, betrouwbare site je hoeft GEEN bankgegevens of iets te geven. Mods kunnen (hopelijk) bevestigen dat de site safe is.
---------- Post toegevoegd Tue 2 Oct 2012 om 23:11 ----------
Als ik ooit een groot toernooi ga doen verkoop ik miss wat aandelen aan jullie, dus stel 1e prijs is $500.000 en jij hebt 50% aandelen, en ik win..dan krijg jij $250.000
![]()

Ik heb pokerstrategy etc ingevuld.. nu zeggen ze dat ik maar $10 krijg![]()
Ik heb die k*t quiz al een paar keer geprobeerd maar heb schijnbaar te weinig inzicht
Zou tof zijn als we over een paar jaar een ****ing buffe Nederlander aan een EPT mee zien doen, dan weten we eindelijk wie er achter Hoody schuil gaat..![]()