MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Met een psychologie studie kom je niet zo ver. No offence.

True, daarom volg ik het ook deeltijd(ik doe de studie puur uit interesse), zodat ik een andere studie ernaast kan doen. Het plan is iig om uiteindelijk geneeskunde naast psychologie te gaan studeren. maar moet eerst nog een papiertje halen, voordat ik naar de uni mag:(

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 13:27 ----------

Ik heb die k*t quiz al een paar keer geprobeerd maar heb schijnbaar te weinig inzicht :(

Zou tof zijn als we over een paar jaar een ****ing buffe Nederlander aan een EPT mee zien doen, dan weten we eindelijk wie er achter Hoody schuil gaat.. :D

haha, ik ga zeker 1 van deze jaren aan een EPT deelnemen:D:o

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 13:28 ----------

Ik heb pokerstrategy etc ingevuld.. nu zeggen ze dat ik maar $10 krijg ???

De andere $40 moet je vrijspelen, anders stort iedereen natuurlijk die $50 direct op hun bank;)

True, daarom volg ik het ook deeltijd(ik doe de studie puur uit interesse), zodat ik een andere studie ernaast kan doen. Het plan is iig om uiteindelijk geneeskunde naast psychologie te gaan studeren. maar moet eerst nog een papiertje halen, voordat ik naar de uni mag:(

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 13:27 ----------

haha, ik ga zeker 1 van deze jaren aan een EPT deelnemen:D:o

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 13:28 ----------

De andere $40 moet je vrijspelen, anders stort iedereen natuurlijk die $50 direct op hun bank;)

Jij hebt alleen online ervaring toch? Zou eerst wat real life toernooien doen voor EPT... :D

Kerel op men stage zei dat er speed in fatburners zat, moest wel zelf het brood oprapen dat ik daarna uitspuugde :p

haha das de oude zwakke versie van fatburners.. Tegenwoordig is het batterijzuur, dan verbrand het vet beter. ;)

3 oktober leiden:D

Gefeliciteerd man

dddd

Laatst bewerkt:
Tentamens voorbij.

In 1x geslaagd voor rijbewijs auto :D.

(wel met de hakken over de sloot):orly:

Wie helpt mij even?

Doe ff onderstaande vragen beantwoorden, scheelt me weer 10min je krijgt karma als het goed eruit ziet.

1. Waarom stelt een bedrijf een winst- en verliesrekening op?
2. Welke doelgroepen zijn geïnteresseerd in de winst- en verliesrekening en waarom?
3. Om wat voor soort bedrijf gaat het (bijvoorbeeld dienstverlenend bedrijf, handelsbedrijf, productiebedrijf) en geef aan hoe dat zichtbaar is op de balans.
4. Heeft dit bedrijf IWO op de winst- en verliesrekening staan en waarom wel of niet.
5. Welke zijn de belangrijkste kostenposten voor jullie bedrijf en waarom.

En gefeliciteerd met je rijbewijs hierboven.

~14 denk

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 15:59 ----------

challenge accepted

1. Waarom stelt een bedrijf een winst- en verliesrekening op? Om zichzelf te verbeteren voor het volgende jaar, als ze omzet-inkopen=winst/verlies dus kunnen ze zich alvast voorbereiden op het volgende jaar en de inkopen van het volgende jaar
2. Welke doelgroepen zijn geïnteresseerd in de winst- en verliesrekening en waarom? Aandeelhouders/externe financiers van het bedrijf
3. Om wat voor soort bedrijf gaat het (bijvoorbeeld dienstverlenend bedrijf, handelsbedrijf, productiebedrijf) en geef aan hoe dat zichtbaar is op de balans. Welke balans? xd
4. Heeft dit bedrijf IWO op de winst- en verliesrekening staan en waarom wel of niet. Geef mij die balans! IWO staat normaal gesproken gewoon op de balans natuurlijk, het is nog altijd onderdeel van de totale omzet eh
5. Welke zijn de belangrijkste kostenposten voor jullie bedrijf en waarom.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 15:59 ----------

Laatst bewerkt:
ohja voor die laatste 3 vragen heb je het bedrijf nodig, het gaat om een cateringsbedrijf. Dus het is een dienstverlenend bedrijf maar hoe zie je dit op de balans?

met balans bedoelen ze de eindbalans.

Terug
Naar boven