MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Kansloze lui van paar huizen verderop die hun hond los laten lopen, zit dat beest in onze voortuin te pissen.

Dus ik 2 koekjes gepakt, hek open gedaan, koekje in vijver gegooid en plons dat beest er in :roflol:. Toen andere koekje laten zien en richting hun huis geflikkerd. Zullen ze blij mee zijn met zo'n stinkende hond

Kun je je leugens niet in je eigen topic houden?

Door dingen te verzinnen? Nee dankje!

:roflol: Zegt wel genoeg over jouw leven dat een zwemmende hond zo boeiend is dat je gelijk denkt dat het gelogen zou zijn.

haterafrican.jpg - 270803

47 mbs down en 29 mb up

me-gusta.jpg - 270809

Maakt wel boel verschil, funny pics topic laad hij binnen paar tellen :)

Dacht film downloaden gaat nu vies snel..

Download snelheid 70 kb/s
Upload snelheid (van alleen die film) 950 kb/s

Seriously :roflol:

Nu is t alleen wel jammer dat demonoid er niet meer is, epische upload transfers..

2221235920.png - 270826
Heb alleen geen idee wat ping betekend :roflol:

2221235920.png - 270827
Heb alleen geen idee wat ping betekend :roflol:

Ping is hoe lang het duurt voordat een pakketje van jouw internet naar die server en terug gaat..

Voor gamers is een zo laag mogelijke ping bevorderlijk.. Behalve bij mw3, dan heb je met een hoge ping juist godmode.

Ping is hoe lang het duurt voordat een pakketje van jouw internet naar die server en terug gaat..

Voor gamers is een zo laag mogelijke ping bevorderlijk.. Behalve bij mw3, dan heb je met een hoge ping juist godmode.
Dacht ik eindelijk iets hoogs te hebben, hoort het laag te zijn:(.
Still faster then 67%

Genietend van me Noxi, onderweg naar Amsterdam na een heerlijke benen training..

Nu potje Noxi in de trein.. Strax nog een scheppen & knallen in de clubs

de vele kaarten die binnenkwamen met felicitaties van de verloving. echt leuk!

Terug
Naar boven