Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Speel je alleen HU?

Zusje dat weer aankomt: k*t ben te laat wil je me brengen?

Dus mijn pa sleutels pakken..

Ik zo: Je bent toch geen debiel? Heb je nou niet door dat zij gewoon constant te laat is en dan begint te zeiken of jij haar wilt brengen? En als jij haar niet wilt brengen gaat ze wel bij ma zeiken.

Dus nu wil mijn pa haar niet meer brengen en zit zij helemaal te flippen want ma is er niet :roflol:

Zat zo in apotheek opeens hoor ik dit : '' Die bodybuilder komt zo zijn dingen ophalen, wat een **** dat die gewoon zomaar alles vergoed krijgt omdat die enkel spieren wilt kweken''

Blijkbaar is er een bber wat sterioden vergoed krijgt hier :roflol:

Kreeg zelfs deca....

Zat zo in apotheek opeens hoor ik dit : '' Die bodybuilder komt zo zijn dingen ophalen, wat een **** dat die gewoon zomaar alles vergoed krijgt omdat die enkel spieren wilt kweken''

Kreeg zelfs deca....

:trollface:

Kreeg zelfs deca....

:o

Best wel lelijk.. Nouja, als je ziet hoe ziekelijk veel je betaald voor de zorg..

Kreeg zelfs deca....

:roflol:

Heeft ie netjes geregeld.

na het trainen ff in bed met mijn laptop $ verdient:o

t85l4k.png - 270916

-.-' srs, ik ben vet jelly op je skills.

Heeft ie netjes geregeld.

-.-' srs, ik ben vet jelly op je skills.
Volgens mij speelt die met zn huisarts onder 1 hoed of ze zijn goeie vrienden aangezien hij vandaag 15 doosjes pregynl meekreeg....

en deca geneest toch geen reet? Je krijgt toch een geneesmiddel om een ziekte te genezen, kan zn huisarts niet zn licentie verliezen?

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 18:36 ----------

:o

Best wel lelijk.. Nouja, als je ziet hoe ziekelijk veel je betaald voor de zorg..
Boeie man betekent niet dat je hg sterioden elke week kunt meenemen gratis

zag ook dat een vrouw met een centrale zenuwziekte medicijnen kreeg, raad maar hvl het kost...

Volgens mij speelt die met zn huisarts onder 1 hoed of ze zijn goeie vrienden aangezien hij vandaag 15 doosjes pregynl meekreeg....

en deca geneest toch geen reet? Je krijgt toch een geneesmiddel om een ziekte te genezen, kan zn huisarts niet zn licentie verliezen?

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 18:36 ----------

Boeie man betekent niet dat je hg sterioden elke week kunt meenemen gratis

zag ook dat een vrouw met een centrale zenuwziekte medicijnen kreeg, raad maar hvl het kost...

90% van de zorgkosten worden uitgegeven in t laatste levensjaar.. Moet je na gaan hoeveel geld daar verdoet word voor 1 jaartje extra leven :o

Als de zorg kosten voor 90% omlaag gaan zou dat de levensstandaard voor de andere jaren een stuk beter maken voor de meeste mensen

Ach ik zou er ook geen problemen mee hebben moest ik AAS van de dokter krijgen.. Waarom krijgen rokers wel hun nicotine en vreetvarkens wel hun dieetist maar iemand die gezond leeft maar spiermassa wilt niet zijn AAS? :rolleyes:

Zusje dat weer aankomt: k*t ben te laat wil je me brengen?

Dus mijn pa sleutels pakken..

Ik zo: Je bent toch geen debiel? Heb je nou niet door dat zij gewoon constant te laat is en dan begint te zeiken of jij haar wilt brengen? En als jij haar niet wilt brengen gaat ze wel bij ma zeiken.

Dus nu wil mijn pa haar niet meer brengen en zit zij helemaal te flippen want ma is er niet :roflol:

Wat een fantastisch gevoel moet jouw dat gegeven hebben!

356 capsules voor een ziekte wat je c zenuwstelsel aantast kostte 11.859 euro

356 capsules voor een ziekte wat je c zenuwstelsel aantast kostte 11.859 euro

Hoe lang doe je daar mee dan?

Moet je na gaan, mijn ouders betalen per jaar iets van 6000 euro aan zorgverzekering voor hun zelf, mijn zusjes en mij.. Alleen voor 2 huisarts bezoekjes ofzo :o

En dan moet mijn pa een kroon in zijn gebit en mag hij groot deel zelf betalen. De ironie.

keihard schijten na het trainen, feels good

rijles no. 19 ging super, parkeren wat minder

not sure if skill or just luck :trollface:

zijn we weer dronken hoody?

Terug
Naar boven