jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zat zo in apotheek opeens hoor ik dit : '' Die bodybuilder komt zo zijn dingen ophalen, wat een **** dat die gewoon zomaar alles vergoed krijgt omdat die enkel spieren wilt kweken''
Blijkbaar is er een bber wat sterioden vergoed krijgt hier![]()
Kreeg zelfs deca....

Zat zo in apotheek opeens hoor ik dit : '' Die bodybuilder komt zo zijn dingen ophalen, wat een **** dat die gewoon zomaar alles vergoed krijgt omdat die enkel spieren wilt kweken''
Kreeg zelfs deca....

Kreeg zelfs deca....

Volgens mij speelt die met zn huisarts onder 1 hoed of ze zijn goeie vrienden aangezien hij vandaag 15 doosjes pregynl meekreeg....
Heeft ie netjes geregeld.
-.-' srs, ik ben vet jelly op je skills.
Boeie man betekent niet dat je hg sterioden elke week kunt meenemen gratis
Best wel lelijk.. Nouja, als je ziet hoe ziekelijk veel je betaald voor de zorg..
Volgens mij speelt die met zn huisarts onder 1 hoed of ze zijn goeie vrienden aangezien hij vandaag 15 doosjes pregynl meekreeg....
en deca geneest toch geen reet? Je krijgt toch een geneesmiddel om een ziekte te genezen, kan zn huisarts niet zn licentie verliezen?
---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 18:36 ----------
Boeie man betekent niet dat je hg sterioden elke week kunt meenemen gratis
zag ook dat een vrouw met een centrale zenuwziekte medicijnen kreeg, raad maar hvl het kost...

Zusje dat weer aankomt: k*t ben te laat wil je me brengen?
Dus mijn pa sleutels pakken..
Ik zo: Je bent toch geen debiel? Heb je nou niet door dat zij gewoon constant te laat is en dan begint te zeiken of jij haar wilt brengen? En als jij haar niet wilt brengen gaat ze wel bij ma zeiken.
Dus nu wil mijn pa haar niet meer brengen en zit zij helemaal te flippen want ma is er niet![]()
Wat een fantastisch gevoel moet jouw dat gegeven hebben!

356 capsules voor een ziekte wat je c zenuwstelsel aantast kostte 11.859 euro