XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

deze quote:
O.ja. In welke tente in utrecht mag je denk wel in een golds gym shirt rondlopen? In rotterdam ben ik helaas er wel es uitgegooigd omdat een meisje mn shirt ll uitdeed en ik in mn hemdje verder danstte

jezus die vent is een mong**l eh :roflol:

Dat ik eindelijk weer is een beetje kan slapen.......

Lekkere training gehad! Weer nieuwe squat PR gezet met veel geschreeuw.:trollface:

Oh, sorry dat was die gast!

Sterkte met je zusje man!

Net wakker en geen hoofdpijn. Heerlijk. Nu lekker meal maken.

Als ik het mij goed herinner is zijn avatar getrokken in de wc's van een club (waar nog andere mensen stonden ...) :rolleyes:

Hoe is het trouwens met je zusje?
naar omstandigheden maakt ze het goed. Ze heeft haar pols gebroken, veel last van benen,heupen enz door klap van de impact. Ze plaste zaterdag nog bloed dus ze moet sowieso nog naar ziekenhuis daarvoor.. Aan de paracetemol enzo.

Maar ze leeft igg nog.

naar omstandigheden maakt ze het goed. Ze heeft haar pols gebroken, veel last van benen,heupen enz door klap van de impact. Ze plaste zaterdag nog bloed dus ze moet sowieso nog naar ziekenhuis daarvoor.. Aan de paracetemol enzo.

Maar ze leeft igg nog.

Whut? what happend man

Vandaag nieuwe pr benchpress 99 kg gedrukt :) op naar 100 +

Wisten jullie al dat vermenigvuldigen en delen (ofwel kinderen krijgen) voorrang hebben op aftrekken en optellen? (wiskunde it all makes sense now)

Bak van Gordon fc056d.jpg - 271110

Terug
Naar boven