XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Typisch dbb, iemand is groot en heeft geen zin om zijn privé informatie te delen (wel/niet kuren) en gelijk is het onmogelijk om normaal te doen hier.
Zo zijn er teveel goede gasten weg gejaagd.

Rip mister apollo :(
mister apollo

:roflol:

Hoody post eens een fb pic dan:p of je hebt tom platz benen of hij is gwn ziek verkleint en verbreed.

Typisch dbb, iemand is groot en heeft geen zin om zijn privé informatie te delen (wel/niet kuren) en gelijk is het onmogelijk om normaal te doen hier.
Zo zijn er teveel goede gasten weg gejaagd.

Rip mister apollo :(

Hou toch op.. Als Hoody niks wil zeggen over zn gebruik, moet die dat aangeven. Niet gaan lullen dat die natty is.. Er moet dan niet gejankt gaan worden dat mensen er over beginnen. Anders gewoon helemaal opt*fen met die foto's ben je er ook vanaf.

mijn vroegere kotbaas/huisjesmelker probeert mijn gehele huurwaarborg van vorig jaar in te houden omdat ik nadat ze mijn kamer had open gezet(letterlijk de deur open) begin juli ik eerst niet meer wou betalen, maar het achteraf wel nog gedaan heb.

Ze weet alleen niet met wie ze te maken heeft, en denkt vermoedelijk zelfs dat ik mijn contract niet meer heb. Dat heeft ze uit mijn kamer gehaald in juli, en in de vuilbak gegooid.

Spijtig voor haar was er niemand die de vuilbak buitenzette(was nog maar 1 iemand aanwezig) en toen ik er aankwam een paar dagen later en toevallig keek lag die mooi bovenop :roflol:

Dis gon be fun.

Laatst bewerkt:
Heerlijk terug thuis na een paar super dagen in Zeeland. Strand, zon, vriendje..top!

Heerlijk terug thuis na een paar super dagen in Zeeland. Strand, zon, vriendje..top!

Bertstare.jpg.gif

Bertstare.jpg.gif

Bertstare.jpg.gif

Bertstare.jpg.gif

Bertstare.jpg.gif

1240393095655.jpg

Heerlijk terug thuis na een paar super dagen in Zeeland. Strand, zon, vriendinnetje..top!

:trollface:

jullie zijn allemaal ectos

Terug
Naar boven