- Waardering
- 1.291
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
waar zijn de legs hoody?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze waren te groot voor DBB's avatar regels
[Link niet meer beschikbaar]
kreeg zoveel gezijk erover dat ik komende tijd maar geen pics meer post
me spieren zijn lekker met vakantie![]()

kreeg zoveel gezijk erover dat ik komende tijd maar geen pics meer post
me spieren zijn lekker met vakantie![]()
naja je kan ook gewoon een paar pics of een movie posten en dan heb je iedereen de mond gesnoerd en zijn ze jelly. tis nou eenmaal dat je hier met bewijzen moet komen voordat je geloofd word omdat niemand elkaar geloofd hier.

Je moet je daar niet druk om maken. Feit dat ze het niet geloven kun je ook als een compliment gaan zien.
Haters gonna hate is niet voor niets een bekende opmerking. Zodra ze niet over het ene kunnen zeiken zoeken ze wel wat anders![]()
true maar ik zelf geloofde die pic ook niet tenminste niet voor Natty maar daar gaat het niet over nu. nvm
Zelfs al zou het niet natty zijn dan is t nog steeds goede progressie. Is het wel natty dan kun je t toch ook als compliment zien dat mensen denken dat je hebt lopen roiden? Ik zou niet eens weten wat de trots is aan claimen natty te zijn wanneer dit niet zo is..
BoeieZelfs al zou het niet natty zijn dan is t nog steeds goede progressie. Is het wel natty dan kun je t toch ook als compliment zien dat mensen denken dat je hebt lopen roiden? Ik zou niet eens weten wat de trots is aan claimen natty te zijn wanneer dit niet zo is..
Op het internet moet je je niet druk maken om wat anderen denken, althans.. Je moet het niet persoonlijk aangrijpen.![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

true maar ik zelf geloofde die pic ook niet tenminste niet voor Natty maar daar gaat het niet over nu. nvm
Dat gezeik over wel of niet natural moet zoiezo een x stoppen.
De Natural BB'er moet ophouden met iedereen die ook maar een degelijk fysiek heeft te beschuldigen van AAS gebruik & de Juicers moeten ophouden met t domme gelul en beweren dat zij Natural zijn terwijl dat niet zo is omdat een totaal onrealistisch beeld schept voor beginners + dat t gwn een teringstreek is om hierover te liegen
We zitten op een Bodybuilding forum dus snap er zoiezo geen moer van dat je zou moeten ontkennen dat je AAS gebruikt hebt.
Ik snap best dat sommige sceptisch zijn aangezien er genoeg Juicers erover gelogen hebben, maar uiteindelijk gaat t ons geen moer aan of iemand kuurt of niet.
Dus we moeten eens kappen met de hype om te willen weten of iemand natural is of niet. Als een kuurder dat wil zeggen zet ie dat wel neer & anders moet je er maar mee leren leven dat ie t niet wilt vertellen..
Overigens niet op jouw gericht Hoody
Dat gezeik over wel of niet natural moet zoiezo een x stoppen.
De Natural BB'er moet ophouden met iedereen die ook maar een degelijk fysiek heeft te beschuldigen van AAS gebruik & de Juicers moeten ophouden met t domme gelul en beweren dat zij Natural zijn terwijl dat niet zo is omdat een totaal onrealistisch beeld schept voor beginners + dat t gwn een teringstreek is om hierover te liegen
We zitten op een Bodybuilding forum dus snap er zoiezo geen moer van dat je zou moeten ontkennen dat je AAS gebruikt hebt.
Ik snap best dat sommige sceptisch zijn aangezien er genoeg Juicers erover gelogen hebben, maar uiteindelijk gaat t ons geen moer aan of iemand kuurt of niet.
Dus we moeten eens kappen met de hype om te willen weten of iemand natural is of niet. Als een kuurder dat wil zeggen zet ie dat wel neer & anders moet je er maar mee leren leven dat ie t niet wilt vertellen..
Overigens niet op jouw gericht Hoody

Je vergeet dan ook dat pro hormonen officieel ook tot de natty spullen horen dus je hebt natty en natty natty
Maar inderdaad, snap de ophef er ook niet over..