AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Warme melk met honing!!!

HNNNGGGGGG

Fuark mijn maag is (denk ik) terug in orde!!! Ik ben met honger wakker geworden!!!
Nu kan ik na 2 dagen amper eten eindelijk eens fatsoenlijk eten!!!!

Megusta.jpg

Dat gezeik over wel of niet natural moet zoiezo een x stoppen.

De Natural BB'er moet ophouden met iedereen die ook maar een degelijk fysiek heeft te beschuldigen van AAS gebruik & de Juicers moeten ophouden met t domme gelul en beweren dat zij Natural zijn terwijl dat niet zo is omdat een totaal onrealistisch beeld schept voor beginners + dat t gwn een teringstreek is om hierover te liegen

We zitten op een Bodybuilding forum dus snap er zoiezo geen moer van dat je zou moeten ontkennen dat je AAS gebruikt hebt.
Ik snap best dat sommige sceptisch zijn aangezien er genoeg Juicers erover gelogen hebben, maar uiteindelijk gaat t ons geen moer aan of iemand kuurt of niet.

Dus we moeten eens kappen met de hype om te willen weten of iemand natural is of niet. Als een kuurder dat wil zeggen zet ie dat wel neer & anders moet je er maar mee leren leven dat ie t niet wilt vertellen..

Overigens niet op jouw gericht Hoody

/dagboek

Weet iemand hoeveel maagbeschermers je per dag max mag innemen?

die maagbeschermers zijn rommel man,
zou ze iig preventief niet nemen
:roflol:? esomaprazol rommel? Volgens mij heb ik dat helio pylori bacterie, ik ga hier dood, bikkel hem nu dood om rijst te kanen man ik haat mijn leven.. alsof er een baksteen in mn maag zit en heb niks gegeten

:roflol:? esomaprazol rommel? Volgens mij heb ik dat helio pylori bacterie, ik ga hier dood, bikkel hem nu dood om rijst te kanen man ik haat mijn leven.. alsof er een baksteen in mn maag zit en heb niks gegeten

heb je t wel laten checken oid? :P of ga je zelf dokter spelen

heb je t wel laten checken oid? :P of ga je zelf dokter spelen
Heb vandaag mn ontlasting gestuurd, duurt 5 dgn voordat ik uitslag heb.. pff kreeg gwn over een maand afspraak bij de maagdarmarts... heb vandaag wel dikke patat + halve kip kunnen eten, moet wel junken anders haal ik de kcals niet

dat doet potverdomme pijn!

Terug
Naar boven