4e jaar, zou toch echt dus dit jaar m'n BSc willen halen.
Maar als ik de lijst voor me moet geloven zou dat geeneens kunnen ook al zou ik ALLE 3e jaars vakken halen

Heb al m'n 1e en 2e jaars vakken gehaald dus snap er niks van. Toen ik begon met m'n studie was gelijk al het curriculum voor het 2e semester van dat jaar gewijzigd. Toen ik naar het 2e jaar ging waren er wijzigingen van het curriculum, en toen ik naar het 3e jaar ging waren er weer wat wijzigingen, en nu ik in het '4e jaar' zit zijn er nog meer dingen gewijzigd.
Door die wijzigingen mocht ik geen keuzevak volgen met een PHP programmeer project (waar ik baas in ben, dus easy studiepunten), omdat het jaar onder mij dit al in het curriculum had. Dus zou het te dicht liggen op wat al binnen het curriculum zit. Ja what the ****, IK heb het niet in m'n curriculum gehad
Edit:
Ben er uit denk ik, heb er officieel 132. 3 studiepunten worden 'vastgehouden' tot ik m'n praatje hou voor m'n thesis (die ik nog moet maken), en 6 andere studiepunten moet ik nog wat code voor inleveren. Kom ik dus wel uit op 141, ongeveer wat ik dacht.