AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hahaha ik wel :)
fotografie is toch wel erg grote passie... soms schiet ik wel eens foto van mezelf of laat ik foto's maken maar ben daar gewoon niet geschikt voor :) laat mij maar achter camera staan :D

Mocht je iets willen weten van fotocamera's of fotografie moet je bij ericR zijn, een moderator hier. Hij koopt en verkoopt 126 camera's en alles wat er bij hoort per week.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 22:47 ----------

Iemand ervaring met body-supplies.nl?

Nee, maar koop maar bij B&F.

Mocht je iets willen weten van fotocamera's of fotografie moet je bij ericR zijn, een moderator hier. Hij koopt en verkoopt 126 camera's en alles wat er bij hoort per week.

Ik ga geen supps daar kopen maar wat andere coole dingen :cool:

zal het in gedachte houden ;) heb gelukkig ook genoeg fotovriendjes waarmee ik wat dingen kan delen;):D

hahaha ik wel :)
fotografie is toch wel erg grote passie... soms schiet ik wel eens foto van mezelf of laat ik foto's maken maar ben daar gewoon niet geschikt voor :) laat mij maar achter camera staan :D
Jij bent fotogenieker dan 90% van DBB :roflol:

En idd EricR is goed met fotografie

Super training!

heheh 90% is ook man :P

als het goed is heb ik volgende maand mijn eerste publicatie te pakken :D best wel trots op
normal_intredasting.jpg

Proficiat!
Is het in de playboy? :D

:roflol: Die gif

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zie geen gif hoor :dunno:

Hahahaha nee het is een foto van mijn zoontje in de zoom :D:cool:

mij willen ze gratis nog niet eens joh ;)

Net vlak achter mekaar 3e en 1e geworden met 2,50 NLHE (180 spelers) SnG op pokerstars. Weer zo'n 160$ rijker:D.

Ma die weer de tussendeur dicht gedaan had. Hond komt de trap af gevlogen en knalt vol tegen die deur aan :roflol:

Arm beest

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goede morgen dbb :)

euj

Allemaal nieuwe kleren besteld en alles ziet er goed uit en alles past behalve 1 overhemd, die moet maar naar de lokale kledingmaker. :P

Terug
Naar boven