Dat beest maakt zo vaak faceplants, 9 van de 10x als je haar touw onder stoel door gooit knalt ze tegen de stoel aan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)ja ik ga met zon strak schaatspak maak me alleen zorgen om mijn kont ****ing veel lunges gedaan dit jaar
Kijk eens naar pro schaatsers, ook vaak een grote reet ;-)
Net epic suprise cadeau gekocht lol.
Niet 5 dagen de stad aflopen voor 2 kaarsen en een paar handoeken. Nee! Gewoon 6 zakken potgrond lawl
6 voor €10, easy €10.

Net epic suprise cadeau gekocht lol.
Niet 5 dagen de stad aflopen voor 2 kaarsen en een paar handoeken. Nee! Gewoon 6 zakken potgrond lawl
6 voor €10, easy €10.

Vuile verkeersflikkengvd, de 2de keer geflitst deze maand, fcking mobiele flitsers!
Inderdaad wist zelfs ni da zoon ding al flitst voor 7km/h te snel rijde,en ik werk in een ziekenhuis als bewakingsagent,als ik zie wat daar allemaal binnekomt,accidenten die bijna allemaal vooroorzaakt zijn door alcohol,kunnen ze beter illegaal maken en cannabis legaliseren ,kheb sinds ik daar werk nog nooit iemand gezien die een ongeval veroorzaakt heeft door cannabisgebruik,en alcohol wekelijks, achja we zullen er maar het beste van maken en gewoon kei hard trainen! En hopen zo ver mogelijk te geraken he met onze hobby!!Vuile verkeersflikken
In de toekomst zal het onmogelijk zijn om (ongestraft) te snel te rijden. Alles wat een minimale kans heeft om iemand te doden wordt verboden... Gaan we lekker saaie leventjes leiden en mogen we alleen werken en belastingen betalen en dan tv kijken want daar doen we niemand kwaad mee... En dan zijn ze nog hypocriet ook, alcohol is legaal maar veel dingen die minder ongezond zijn worden verboden...
Srs regel inpakpapier van een bedrijf zoals rituals/douglas, het kost misschien wat moeite om de verkoopsters over te halen maar als het je lukt kan je lachen.
Wij hadden een paar van die mona pudding toetjes gekocht en ingepakt met douglas papier, die kop toen ze het open maakte![]()