MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

zit te denken om te gaan sschaatsen deze winter als ik ga cutten of is dat gay

passen je poten wel in zo'n strak pakje dan

dat me moeder klaagt dat ik minder moet eten en zegt dat ik aangekomen ben( vochtkoppie, zit laatste weken vol aan de saucijzen/frikandellen broodjes)

of naja maar 4 van die dingen per week maar genoeg pistoletjes en van die volkoren bollen met pakken kipfilet( van die zoutbommen ja)

vind dat zo lekker zon meergranenbol met 75gram kipfilet ( doe een pak op 2 bolletjes:P)

Project X aan het kijken voor t stappen :o

Zou srs veel geld betalen om zo'n feestje bij te wonen

Net epic suprise cadeau gekocht lol.

Niet 5 dagen de stad aflopen voor 2 kaarsen en een paar handoeken. Nee! Gewoon 6 zakken potgrond lawl

6 voor €10, easy €10.

Vanavond yellow claw of billy the klit/kid ?

net refeed maaltijd.. ben half stoned zo vol zit ik :clown:

Perfecte voeding vandaag, 9 maaltijden van elk +- 600kcal.

Net epic suprise cadeau gekocht lol.

Niet 5 dagen de stad aflopen voor 2 kaarsen en een paar handoeken. Nee! Gewoon 6 zakken potgrond lawl

6 voor €10, easy €10.

Srs regel inpakpapier van een bedrijf zoals rituals/douglas, het kost misschien wat moeite om de verkoopsters over te halen maar als het je lukt kan je lachen.

Wij hadden een paar van die mona pudding toetjes gekocht en ingepakt met douglas papier, die kop toen ze het open maakte :roflol:

gvd, de 2de keer geflitst deze maand, fcking mobiele flitsers!

gvd, de 2de keer geflitst deze maand, fcking mobiele flitsers!
Vuile verkeersflikken

In de toekomst zal het onmogelijk zijn om (ongestraft) te snel te rijden. Alles wat een minimale kans heeft om iemand te doden wordt verboden... Gaan we lekker saaie leventjes leiden en mogen we alleen werken en belastingen betalen en dan tv kijken want daar doen we niemand kwaad mee... En dan zijn ze nog hypocriet ook, alcohol is legaal maar veel dingen die minder ongezond zijn worden verboden...

Vuile verkeersflikken

In de toekomst zal het onmogelijk zijn om (ongestraft) te snel te rijden. Alles wat een minimale kans heeft om iemand te doden wordt verboden... Gaan we lekker saaie leventjes leiden en mogen we alleen werken en belastingen betalen en dan tv kijken want daar doen we niemand kwaad mee... En dan zijn ze nog hypocriet ook, alcohol is legaal maar veel dingen die minder ongezond zijn worden verboden...
Inderdaad wist zelfs ni da zoon ding al flitst voor 7km/h te snel rijde,en ik werk in een ziekenhuis als bewakingsagent,als ik zie wat daar allemaal binnekomt,accidenten die bijna allemaal vooroorzaakt zijn door alcohol,kunnen ze beter illegaal maken en cannabis legaliseren ,kheb sinds ik daar werk nog nooit iemand gezien die een ongeval veroorzaakt heeft door cannabisgebruik,en alcohol wekelijks, achja we zullen er maar het beste van maken en gewoon kei hard trainen! En hopen zo ver mogelijk te geraken he met onze hobby!!

Srs regel inpakpapier van een bedrijf zoals rituals/douglas, het kost misschien wat moeite om de verkoopsters over te halen maar als het je lukt kan je lachen.

Wij hadden een paar van die mona pudding toetjes gekocht en ingepakt met douglas papier, die kop toen ze het open maakte :roflol:

haha. Ben al telaat, heb het al ingepakt in behang met een strikje eromheen.

Terug
Naar boven