gvd, de 2de keer geflitst deze maand, fcking mobiele flitsers!
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik rij jaarlijks 40.000 km en nog maar 5 flitsboetes in 4 jaar ofzo..
En ik rij altijd te hard, laatst wel 1 voor 80 rijden waar je 50 mocht

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gvd, de 2de keer geflitst deze maand, fcking mobiele flitsers!

Ik rij nu iets meer dan een jaar motor en heb ook nog 0 boetes binnen, geen idee hoe het kan
http://www.youtube.com/watch?v=PR_u9rvFKzE
Dit liedje maakt m'n dag ook wel goed. Bijna even chill als bonfire.

Ik wil ook meer geld, krijg maar 97euro stufi. Daar kan ik gvd toch niet van leven?

Nee , maar is dat inclusief drugs ?Ik wil ook meer geld, krijg maar 97euro stufi. Daar kan ik gvd toch niet van leven?

Eh, ik krijg ook 97 eu stufi p/m. Of naja krijg, moet het terugbetalen omdat ik te veel verdien.

Ja toen ik op de havo zat kreeg ik meer dan nu op HBO

Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik rij jaarlijks 40.000 km en nog maar 5 flitsboetes in 4 jaar ofzo..
En ik rij altijd te hard, laatst wel 1 voor 80 rijden waar je 50 mocht![]()
Inderdaad wist zelfs ni da zoon ding al flitst voor 7km/h te snel rijde,en ik werk in een ziekenhuis als bewakingsagent,als ik zie wat daar allemaal binnekomt,accidenten die bijna allemaal vooroorzaakt zijn door alcohol,kunnen ze beter illegaal maken en cannabis legaliseren ,kheb sinds ik daar werk nog nooit iemand gezien die een ongeval veroorzaakt heeft door cannabisgebruik,en alcohol wekelijks, achja we zullen er maar het beste van maken en gewoon kei hard trainen! En hopen zo ver mogelijk te geraken he met onze hobby!!