AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik rij nu iets meer dan een jaar motor en heb ook nog 0 boetes binnen, geen idee hoe het kan:D

http://www.youtube.com/watch?v=PR_u9rvFKzE

Dit liedje maakt m'n dag ook wel goed. Bijna even chill als bonfire.

Ik krijg echt alleen boetes als ik op stukken rij waar ik niet hoef te rijden..

Laatst reed ik naar school binnendoor om te kijken of t sneller was -> boete
Toen een vriend vroeg of ik naar hem wilde komen in nunspeet ofzo bij een camping omdat er lekkere wijven waren -> Boete en geen lekkere wijven
Toen ik ff wat weg moest brengen naar oom en tante -> Boete (epische faal, 120 km/h door de 100 km/h trajectcontrole heen, cruise control)
Toen we rondje reden door Zwolle -> Lazercontrole
En 1 toen mijn ma vroeg of ik wilde rijden omdat ze moe was :o

Totaal iets van 600 euro dus valt op zich nog wel mee..

Heel veel geld gekregen van DUO :D

ben zo ****t up van mijn training, dat ik me broer vroeg hoe school was toen hij thuis kwam, zegt hij: ''Het is Zondag homo'' en ik: ...:o

is dat 97 euro per maand of per week?

Eh, ik krijg ook 97 eu stufi p/m. Of naja krijg, moet het terugbetalen omdat ik te veel verdien.

Ik heb niet eens stufi :(

Ja toen ik op de havo zat kreeg ik meer dan nu op HBO

Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik rij jaarlijks 40.000 km en nog maar 5 flitsboetes in 4 jaar ofzo..

En ik rij altijd te hard, laatst wel 1 voor 80 rijden waar je 50 mocht :roflol:

op wegen die ik elke dag doe , waar ik elke flitspaal weet staan ,maar dan zette ze daar zoon mobiele flitser verstopt tussen de bomen..

Inderdaad wist zelfs ni da zoon ding al flitst voor 7km/h te snel rijde,en ik werk in een ziekenhuis als bewakingsagent,als ik zie wat daar allemaal binnekomt,accidenten die bijna allemaal vooroorzaakt zijn door alcohol,kunnen ze beter illegaal maken en cannabis legaliseren ,kheb sinds ik daar werk nog nooit iemand gezien die een ongeval veroorzaakt heeft door cannabisgebruik,en alcohol wekelijks, achja we zullen er maar het beste van maken en gewoon kei hard trainen! En hopen zo ver mogelijk te geraken he met onze hobby!!

omdat iedereen bij elk verkeersongeval altijd moet blazen... daarom komen er alleen mensen binnen waarvan je weet dat het door alcohol komt. Bij cannabis moeten ze het toevallig al ruiken oid om een indicatie te krijgen en een bloedproef te laten doen.

dus ze zullen er vast zijn...

Terug
Naar boven