Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vond vanochtend een stukje overgebleven droge worst dat al minimaal 4 weken in de koelkast heeft gelegen... damn dat smaakt goed.
Lol best wel ja, ik heb al zovaak meegemaakt dat ik ineens vol op de rem ga als ik zo'n ding zie, ze vallen gewoon zo erg op dat je tijd hebt om te remmen als je goed oplet.Mensen die geflitst worden door vaste flitspalen zijn gewoon t*ring dom
Niet dat 120 rijden door een trajectcontrole handig is maar toen was ik afgeleid![]()
Ga werken ofzo luie student. Van 97 euro per maand kan je toch niet leven? Toch gek dat je als beroepswerkloze meer 'verdient' dan als student die in de toekomst wat gaat bijdragen aan de samenleving.
Wat lui?
Heb alsnog zat vaste kosten waar ik niet voor gekozen heb: ID verlengen, zorgverzekering. En eten en drinken als bijzaak.
Beter gewoon €350 in de maand, dan kan ik tenminste m'n primaire zorgen afbetalen.
Wat lui?
Heb alsnog zat vaste kosten waar ik niet voor gekozen heb: ID verlengen, zorgverzekering. En eten en drinken als bijzaak.
Beter gewoon €350 in de maand, dan kan ik tenminste m'n primaire zorgen afbetalen.
Ik ben student, train 4x per week, heb vrienden, woon op mezelf en werk 21-25u per week en kan zelfs flink sparen.
Problem?
Ik ben student, train 4x per week, heb vrienden, woon op mezelf en werk 21-25u per week en kan zelfs flink sparen.
Problem?
Problem?
Ja maar jij bent nu moslimIk ben student, train 4x per week, heb vrienden, woon op mezelf en werk 21-25u per week en kan zelfs flink sparen.
Problem?
Zal de komende jaren ook niet vergeten worden. Net zoals het feit dat hij ons verloochende met dat puberprogramma waar hij aan mee zou doen.
Zal de komende jaren ook niet vergeten worden. Net zoals het feit dat hij ons verloochende met dat puberprogramma waar hij aan mee zou doen.