XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

omdat iedereen bij elk verkeersongeval altijd moet blazen... daarom komen er alleen mensen binnen waarvan je weet dat het door alcohol komt. Bij cannabis moeten ze het toevallig al ruiken oid om een indicatie te krijgen en een bloedproef te laten doen.

dus ze zullen er vast zijn...

Dit, geen standaard controles op cannabis, voor hetzelfde geld zitten ze aan de coke, word over algemeen ook niet gecontroleerd

Samen met men neef aan de truemass terwijl ik op visite ben omdat ze kind hebben gekregen. En de rest van de familie kijken allemaal ; :rolleyes: anabolics haha

Dit, geen standaard controles op cannabis, voor hetzelfde geld zitten ze aan de coke, word over algemeen ook niet gecontroleerd

Nóg niet. Wat vreemd is want ze zouden dit jaar wel die "saliva swab" drugtesting gaan invoeren in het verkeer. Reken er maar op dat ze dat in 2013 echt wel er door zullen drukken. Dan mag je naast blazen ook gelijk even je bek opendoen voor een wattenstaafje en als je iets gesnoven hebt kun je gelijk je rijbewijs voor 5 jaar vaarwel kussen.

Ik wil ook meer geld, krijg maar 97euro stufi. Daar kan ik gvd toch niet van leven?

Ga werken ofzo luie student. Van 97 euro per maand kan je toch niet leven? Toch gek dat je als beroepswerkloze meer 'verdient' dan als student die in de toekomst wat gaat bijdragen aan de samenleving.

Nóg niet. Wat vreemd is want ze zouden dit jaar wel die "saliva swab" drugtesting gaan invoeren in het verkeer. Reken er maar op dat ze dat in 2013 echt wel er door zullen drukken. Dan mag je naast blazen ook gelijk even je bek opendoen voor een wattenstaafje en als je iets gesnoven hebt kun je gelijk je rijbewijs voor 5 jaar vaarwel kussen.

Ik weet niet hoe dat in nederland zit,maar in belgie zijn er denk ik anderhalfjaar speekseltesten,waardoor ze zoon ding in je bek steken om drugs op te sporen,moet wel zeggen dat niet al de politie agenten het gebruiken .

Ga werken ofzo luie student. Van 97 euro per maand kan je toch niet leven? Toch gek dat je als beroepswerkloze meer 'verdient' dan als student die in de toekomst wat gaat bijdragen aan de samenleving.

Hij studeert toch ook ? Hij bedoelde dat hij van z'n 80 euro studiefinanciering ( stufi ) niet kan rondkomen ...

werd tijd

Samen met men neef aan de truemass terwijl ik op visite ben omdat ze kind hebben gekregen. En de rest van de familie kijken allemaal ; :rolleyes: anabolics haha

Altijd hetzelfde verhaal. Visite ziet een pot whey staan en direct de opmerking: "Dus daar komen de spieren vandaan, zo kan iedereen het."

op wegen die ik elke dag doe , waar ik elke flitspaal weet staan ,maar dan zette ze daar zoon mobiele flitser verstopt tussen de bomen..

Ik ben alleen maar door mobiele flitsers geflitst, op die traject controle na.

2x van voren geflitst zelfs, misschien toch maar motor gaan rijden dan heb je daar geen kenteken..

Ik ben alleen maar door mobiele flitsers geflitst, op die traject controle na.

2x van voren geflitst zelfs, misschien toch maar motor gaan rijden dan heb je daar geen kenteken..

vriend van me is in de buurt van lowlands 4x geflitst op dezelfde plek. Hij reed 4x ongeveer 80 waar hij 50 mocht. Direct z'n verdiensten als beveiliger weer kwijt toen. 4 ochtenden achter elkaar geflitst. Dat maakte mijn dag toen echt goed.

vriend van me is in de buurt van lowlands 4x geflitst op dezelfde plek. Hij reed 4x ongeveer 80 waar hij 50 mocht. Direct z'n verdiensten als beveiliger weer kwijt toen. 4 ochtenden achter elkaar geflitst. Dat maakte mijn dag toen echt goed.

Ik kan jou beter niet als vriend hebben geloof ik.

Apart, kun je je dan niet beroepen op t feit dat je geen kans hebt gehad je les er uit te leren? Vriend van mij kon dat wel toen een agent hem 2 boetes gaf voor 2x langs de verkeerde kant van de middenafscheiding te rijden en hoefde na bezwaar nog maar 1 te betalen..

4x een vaste flitspaal, dus denk het niet haha. Hij was iets van 1000 euro kwijt. :')

4x een vaste flitspaal, dus denk het niet haha. Hij was iets van 1000 euro kwijt. :')

Mensen die geflitst worden door vaste flitspalen zijn gewoon t*ring dom :roflol:

Niet dat 120 rijden door een trajectcontrole handig is maar toen was ik afgeleid :o

Mensen die geflitst worden door vaste flitspalen zijn gewoon t*ring dom :roflol:

Niet dat 120 rijden door een trajectcontrole handig is maar toen was ik afgeleid :o

Hahaha, het kan een keer voorkomen. Maar 4 ochtenden op de dezelfde plek is inderdaad behoorlijk dom.

Hahaha, het kan een keer voorkomen. Maar 4 ochtenden op de dezelfde plek is inderdaad behoorlijk dom.

Meer t niet zien van die dingen.. In Zwolle ook, moest naar huis dus reed op de linkse van de 3 banen en zo'n kerel wilde ook de snelweg op. Alleen hij had haast dus zat achterop mijn bumper, na 1e stoplicht denkt hij slim te zijn door rechts in te halen zei het niet dat er bij de stoplichten 50 meter verderop ook een flitspaal staat :roflol:

Terug
Naar boven