AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Want massa zegt heel veel over je kracht :rolleyes:

p1a.jpg

seau... dat is sterk...

Helaas geen foto. De volgende keer zal ik er eentje maken voor je.

Dat is het enige minpunt van dit soort poep inderdaad. Welgeteld vier keer moeten vegen, maar achteraf is het dat wel waard natuurlijk. De aroma die hier ook bij vrijkomt geeft je een compleet en trots gevoel.

mmmm

Ge-wel-dige poep gehad. Echt superb. Zo'n semi diaree; een mochi, zachte hoop met een luchtige textuur die het meest nog lijkt op de binnenkant van een Bros.

Gezonde poep hoort een aan één gesloten drol te zijn, een soort worst zegmaar. Als je poep een zacht hoopje vormt in de wc, betekent het dat je lichaam niet alle voedingsstoffen uit je eten heeft gehaald, en het nog in je poep zit en er dus iets niet klopt met je spijsvertering. Of je poept het er te snel uit waardoor je lichaam minder tijd heeft om alle voedingsstoffen er uit te halen.
HoodyPost.ppg

Gezonde poep hoort een aan één gesloten drol te zijn, een soort worst zegmaar. Als je poep een zacht hoopje vormt in de wc, betekent het dat je lichaam niet alle voedingsstoffen uit je eten heeft gehaald, en het nog in je poep zit en er dus iets niet klopt met je spijsvertering. Of je poept het er te snel uit waardoor je lichaam minder tijd heeft om alle voedingsstoffen er uit te halen.
HoodyPost.ppg
Dat geeft niet zozeer, op z'n tijd is deze soort poep heel erg fijn! Heb het gelukkig niet altijd, het drukt namelijk zo erg in je lichaam en het is dan ook een hele verlossing als je het los mag laten samen met de lichaamsgassen. Vaak zeg ik dan ook wel grappend dat ik wel flabbergasted ben als ik zo mijn flinke hoop poep zie.

De gesloten worst-drol die jij omschrijft is ook een speciaal iets natuurlijk. Vooral als je deze laat ''kweken'' en dan uit mag persen met flinke weeën. Het gevoel dat je krijgt als die dikke, lange drol uit je poepgaatje komt is ook niet niks, en dat zeg ik niet omdat ik graag derde beens ontvang!

Dat geeft niet zozeer, op z'n tijd is deze soort poep heel erg fijn! Heb het gelukkig niet altijd, het drukt namelijk zo erg in je lichaam en het is dan ook een hele verlossing als je het los mag laten samen met de lichaamsgassen. Vaak zeg ik dan ook wel grappend dat ik wel flabbergasted ben als ik zo mijn flinke hoop poep zie.

+1 soms echt ontspannend kan soms een half uur angry birds spelen op de wc srs

HoodyPost.ppg

Wat betekend semi harde poep eigenlijk? Die waarvoor je echt moet gaan zitten?

Kan ook te weinig voedingsvezel zijn. Éen weekje protein-only en ik garandeer je dat je dood gaat van de pijn als je moet schijten.

Wat betekend semi harde poep eigenlijk? Die waarvoor je echt moet gaan zitten?

Dat het te lang in je darm heeft gezeten en daardoor zoals peanut al zij, meer vocht ontrokken wordt. Het nadeel ervan is, dat je lichaam de toxides in je poep ook opneemt, als het te lang in je blijft.jpg

Hmm, apart.. Misschien toch maar volkoren macaroni nemen.

Zie net dat je 30-40 gram nodig hebt :o

100 gram macaroni is nog niet eens 4..

50g ultra fine oats is ook maar 5..

Volgens mij mag je dan alleen maar volkoren eten eten anders kom je nooit op die 30-40 gram, als je er uberhaupt al op komt

in groenten zitten ook vezels

Dat het te lang in je darm heeft gezeten en daardoor zoals peanut al zij, meer vocht ontrokken wordt. Het nadeel ervan is, dat je lichaam de toxides in je poep ook opneemt, als het te lang in je blijft.jpg

Dikke darm neemt toch alleen vocht op? Of dun ook?

Ga vanaf nu wel volkoren macaroni pakken, kijken of dat helpt :p

---------- Post added 28 November 2012 at 17:37 ----------

in groenten zitten ook vezels

Banaan 2 gram..

Dus moet je ook wel episch veel eten :p

Terug
Naar boven