Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Idd, maar als wij die op ons 32ste innemen en gezond leven, worden we wss 120+ jaar, de mens is in primcipe gemaakt om maximaal 150 jaar mee te gaan (mochten ALLE omstandigheden/factoren juist zijn). inb4 ruud

Ik zou er niet aan moeten denken om 150 te worden.. :o

Zou liever 60 jaar als 20 jarige leven dan 150 volgens de manier nu.

ben ook benieuwd hoe die anti-age wetenschap zich zal gaan ontwikkelen.. als ik maar zonder pijn sterf.

No one wants to die. Even people who want to go to heaven don't want to die to get there. And yet death is the destination we all share. No one has ever escaped it. And that is as it should be, because death is very likely the single best invention of life. It is life's change agent. It clears out the old to make way for the new. Right now the new is you, but someday not too long from now, you will gradually become the old and be cleared away. Sorry to be so dramatic, but it is quite true.
Bullshit. Ik kijk juist uit naar mijn eigen dood. It will be the supreme thrill. Ik leef alleen nog maar omdat mijn suicide anders mijn vader in het ongeluk zou storten. En die is al een kind verloren in '76.

Leer er maar van wat de dood je te vertellen heeft, namelijk dat het zielig is om bezit en status na te jagen als je je eigen lichaam niet eens bezit. Je kunt zomaar kanker krijgen of doodgaan aan een simpele infectie. Azrael's omhelzing is altijd dichtbij.

Big deal. Death is part of the territory [of life]. See you in Disneyland.

Enjoy.

Ik zou er niet aan moeten denken om 150 te worden.. :o

Zou liever 60 jaar als 20 jarige leven dan 150 volgens de manier nu.

Je snapt het niet, die pillen zijn age remmend. Dus als je bv technisch gezien 60 jaar bent, zie je er als een 40 jarige uit als je naast die pillen ook gezond leeft.

Je snapt het niet, die pillen zijn age remmend. Dus als je bv technisch gezien 60 jaar bent, zie je er als een 40 jarige uit als je naast die pillen ook gezond leeft.

Ah zo..

Nouja, als dat binnen 10 jaar komt kan ik 20 jaar van mijn 30e jaren genieten :roflol:

Ik vraag me alleen af wanneer we dan die pillen moeten gaan slikken, vanaf 18? Of vanaf geboorte.. Al denk ik niet dat het invloed zal hebben op de snelheid van opgroeien zeker?

Bullshit. Ik kijk juist uit naar mijn eigen dood. It will be the supreme thrill. Ik leef alleen nog maar omdat mijn suicide anders mijn vader in het ongeluk zou storten. En die is al een kind verloren in '76.

Leer er maar van wat de dood je te vertellen heeft, namelijk dat het zielig is om bezit en status na te jagen als je je eigen lichaam niet eens bezit. Je kunt zomaar kanker krijgen of doodgaan aan een simpele infectie. Azrael's omhelzing is altijd dichtbij.

Enjoy.

Beetje zwak dit, in principe zeg je dus, dat jij te zwak bent om dit leven aan te gaan. Ik heb ook veel shit megemaakt, en dan heeft mij juist sterker gemaakt. Maar als je steeds opgeeft, wordt je niet sterker, je moet sommige obstakels juist overwinnen om verder te kunnen gaan.

Dus je geeft toe dat jij dit leven niet aan kan? dat het jou overwonnen heeft...

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 18:16 ----------

Ah zo..

Nouja, als dat binnen 10 jaar komt kan ik 20 jaar van mijn 30e jaren genieten :roflol:

Ik vraag me alleen af wanneer we dan die pillen moeten gaan slikken, vanaf 18? Of vanaf geboorte.. Al denk ik niet dat het invloed zal hebben op de snelheid van opgroeien zeker?

Nee, je lichaam breekt technisch gezien vanaf je 25ste af, dus tot die tijd is zo'n pil onnodig lijkt me.

Enjoy.

Misgelopen met je vrouwtje?

Beetje zwak dit, in principe zeg je dus, dat jij te zwak bent om dit leven aan te gaan. Ik heb ook veel shit megemaakt, en dan heeft mij juist sterker gemaakt. Maar als je steeds opgeeft, wordt je niet sterker, je moet sommige obstakels juist overwinnen om verder te kunnen gaan.

Dus je geeft toe dat jij dit leven niet aan kan? dat het jou overwonnen heeft...

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 18:16 ----------

Nee, je lichaam breekt technisch gezien vanaf je 25ste af, dus tot die tijd is zo'n pil onnodig lijkt me.
Je bent al verloren nog voordat je geboren bent. Acceptatie van dood en zwakheid zijn twee andere dingen. We zijn immers geboren om dood te gaan.

niet dat het hem overwonnen heeft, maar uiteindelijk zal overwinnen en alles dat je gedaan ,was of gepresteerd hebt niks uitmaakt en binnen de paar jaar vergeten is.

basis van nihilism.

Als dat zo was zou je verwachten dat vrouwen op hun knapst waren @ 25

Nouja, misschien is dat ook wel zo in t geval wanneer ze gezond leven..

Je bent al verloren nog voordat je geboren bent. Acceptatie van dood en zwakheid zijn twee andere dingen. We zijn immers geboren om dood te gaan.

Klopt, maar je kan ook sterk zijn en het leven bij de horens pakken, dan lekker makkelijk opgeven als het leven je niet mee zit. Het is natuurlijk logisch, dat het leven niet mee zit bij mensen die zelfmoord neigingen hebben, er is altijd een determinant die dat veroorzaakt. Je kan het dan oplossen, of opgeven en de gevolgen (de dood) die erbij komen inderdaad accepteren.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 18:21 ----------

Als dat zo was zou je verwachten dat vrouwen op hun knapst waren @ 25

Nouja, misschien is dat ook wel zo in t geval wanneer ze gezond leven..

++

Ik twijfel tussen een aantal laptopmerken. Asus, Dell en Toshiba. Kan iemand met uit de brand helpen met goede voors en tegens? Welke heeft over het algemeen de sterkste behuizing etc?

niet dat het hem overwonnen heeft, maar uiteindelijk zal overwinnen en alles dat je gedaan ,was of gepresteerd hebt niks uitmaakt en binnen de paar jaar vergeten is.

basis van nihilism.

Ik vind het wel heel makkelijk om status en prestatie een ilusie te benoemen, omdat het al vanaf het begin van het eerste organisme op aarde 2 uiterst belangrijke factoren waren (misschien status wat minder dan prestatie), status en prestatie zit dus inmiddels groot gemarkeert in je genen, dus zeer irrationeel om dat juist irrelevant te noemen.

Ik twijfel tussen een aantal laptopmerken. Asus, Dell en Toshiba. Kan iemand met uit de brand helpen met goede voors en tegens? Welke heeft over het algemeen de sterkste behuizing etc?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in b4 xyz die afkomt met Mac ^^

Zou voor toshiba gaan, dell geen ervaring mee maar de goedkope asus zijn niet heel goed.. De duurdere wel.

alienware is ook echt overpriced

Asus heeft in ieder geval de meest belachelijke klantenservice en RMA service ooit. :)
Mac is ook beter alleen voor 500 euro heb je geen mac :p
500 euro heb je ook geen alienware, en die blast die Mac omver.

Ik zit zelf op een BTO laptop momenteel.

Terug
Naar boven