MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dikke darm neemt toch alleen vocht op? Of dun ook?

Ga vanaf nu wel volkoren macaroni pakken, kijken of dat helpt :p

---------- Post added 28 November 2012 at 17:37 ----------

Banaan 2 gram..

Dus moet je ook wel episch veel eten :p

banaan is fruit, of je stopt hem in je kont als je een ontstopping hebt.jph

2 Brinta maaltijden op een dag en je schijt als een tierelier.

Dikke darm neemt het meeste vocht op, ook voedingstoffen die er langer over doen om af te breken (moeilijk verteerbare KH, polysacchariden and such).

Boontjes is 4 gram vezel per 100g boontjes ofzo :p dus dat schiet ook niet op..

Misschien eens zo'n potje halen

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslankproducten/now-foods/fiber-3/

Kijken of t uberhaupt aan de vezels ligt

Als je op je 65ste geen prostaat problemen wilt hebben, zou ik toch iedere dag je vezeltjes innemen.pppppghhhhhhhhhhhhhhhhhh

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 17:44 ----------

Dacht in brocoli enzo? duidelijk eens naar kijken, zit wss ook veel te laag
ben niet helemaal 100% de laatste tijd:(

Als je op je 65ste geen prostaat problemen wilt hebben, zou ik toch iedere dag je vezeltjes innemen.pppppghhhhhhhhhhhhhhhhhh

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 17:44 ----------

ben niet helemaal 100% de laatste tijd:(

Sorry, ik bedoelde dat het in mijn dieet waarschijnlijk te laag zit :D ik vroeg bevestiging :p

Crash-diet, keto, dat soort dingen ja. Dingen waar veel voedingsvezel in zit bevat vaak ook veel KH. De pijn aan je rectum bij zo'n diet alleen al is al reden genoeg om er mee te stoppen.

die 76 gram carbs die ik per dag eet is dan denk genoeg om dit grotendeels te vermijden?

Ik lees hele boeken op het toilet. Schijten is the best part of the day for me. Laatst zei iemand nog of het zou kunnen dat ik een wind gelaten had. Ik zeg tja, dat is omdat ik overal schijt aan heb. Iemand zou een drol uit moeten smeren op een bord en er de naam inschrijven van een dbb lid die je niet mag en er daarna een kaarsje insteken, leuk voor zijn (of haar :evil:) verjaardag.

Vanavond leuk plaatjes posten in het centraal chick topic. Gezellig.

Haha als ik 65 ben ben ik toch al dood :roflol:

Is die troep in dat fiber-3 potje ook voedingsvezel of is dat wat anders?

---------- Post added 28 November 2012 at 17:50 ----------

Hoe kom jij aan zoveel dan? Als ik xyzyx zie posten wat er in fruit e.d. zit. wat eet jij dan niet? :D

76 gram carbs :p

carbs zijn geen voedingsvezel..

Maar voedingsvezels zitten wel vaak in producten met veel carbs:)

binnen 10 jaar zijn er al echt werkende antiage pillen op de markt en tegen dementie, seemslegit

Haha zou wat zijn..

Jammer dat ze er nu niet waren, aan anti age pillen heb je geen drol als je al oud bent, tevens:

No one wants to die. Even people who want to go to heaven don't want to die to get there. And yet death is the destination we all share. No one has ever escaped it. And that is as it should be, because death is very likely the single best invention of life. It is life's change agent. It clears out the old to make way for the new. Right now the new is you, but someday not too long from now, you will gradually become the old and be cleared away. Sorry to be so dramatic, but it is quite true.

Inb4 Apple fanboy

---------- Post added 28 November 2012 at 17:54 ----------

veel?

en die 73gr komt allemaal uit zuivel en een sinasappeltje

Daar zitten dus nauwelijks voedingsvezels in

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

76 gram carbs :p

carbs zijn geen voedingsvezel..

Maar voedingsvezels zitten wel vaak in producten met veel carbs:)
Hoeft niet gelijk te staan aan, inderdaad. Wel is een groot deel van deze ballaststoffen een vorm van een (niet opneembare) sacchariden.

Haha zou wat zijn..

Jammer dat ze er nu niet waren, aan anti age pillen heb je geen drol als je al oud bent, tevens:

Inb4 Apple fanboy

---------- Post added 28 November 2012 at 17:54 ----------

Daar zitten dus nauwelijks voedingsvezels in

http://troll.me/images/bert/pepper-your-angus-thumb.jpg

Idd, maar als wij die op ons 32ste innemen en gezond leven, worden we wss 120+ jaar, de mens is in primcipe gemaakt om maximaal 150 jaar mee te gaan (mochten ALLE omstandigheden/factoren juist zijn). inb4 ruud

Terug
Naar boven