MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wat zijn dit voor onderwerpen in het wat maakt je dag goed topic

Maar nog wel een lichte vorm van depressiviteit? Je zit hier namelijk ook altijd zo duister te doen en luistert in je vrije tijd van die 'aparte' begrafenismuziek. Nu niet echt dingen waar je naar moet luisteren als je depressief bent imo..???
Ik hoef me niet slecht te voelen om die muziek te luisteren en het beïnvloedt mijn stemming juist positief.

Wat mijn dag vandaag gemaakt heeft is dat ik weer een lekker fris en schoon bed heb. Dan kan ik er weer een tijdje tegenaan.

Ik hoef me niet slecht te voelen om die muziek te luisteren en het beïnvloedt mijn stemming juist positief.

Kun je nog reageren op de vraag van Rob P en mij op de vorige pagina Trench? We vroegen ons af of je traint en welke meerwaarde dit biedt, gezien je visie op het leven.

Kun je nog reageren op de vraag van Rob P en mij op de vorige pagina Trench? We vroegen ons af of je traint en welke meerwaarde dit biedt, gezien je visie op het leven.
Maden moeten ook eten. Als je perse deze discussie wilt voortzetten ga dan naar het nachtcafe.

Dat de hondjes nog uitgelaten moeten worden. Eentje heb ik al 2 keer gefopt door playa te zeggen denkt ie dat ie mee mag.

The absence of evidence is not evidence of absence hihihi

Het leven kan je toch ook als een uitdaging zien trench.. niet voor anderen maar voor JEZELF. Jij hebt het steeds over dat het andere niks boeit wat je presteert, daar ben ik het ook mee eens en dat boeit mij ook weinig. Wat mij wel boeit is wat ik voor MEZELF presteer, wat ik aan MEZELF bewijs. Of anderen dat net zo'n goede prestatie vinden als ik zelf is allemaal objectief en boeit dus geen fl**ker. Maak dus voor jezelf wat doelen, wat wil JIJ bereiken, wat heb jij aan jezelf te bewijzen, wat wil jij nog doen..

Jij snapt em. Ik ben ook nihilist, maar wel in de zin dat ik een positieve levensbeschouwing hanteer. Daar krijg ik voor mezelf meer voor terug dan dat ik alles maar tot in het oneindige weg relativeer.
Ik doe dus ik ben :)

Hhhnnnggg vanavond wokken/onbeperkt eten. Dat der bulk :heart:

Terug
Naar boven