- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoef me niet slecht te voelen om die muziek te luisteren en het beïnvloedt mijn stemming juist positief.Maar nog wel een lichte vorm van depressiviteit? Je zit hier namelijk ook altijd zo duister te doen en luistert in je vrije tijd van die 'aparte' begrafenismuziek. Nu niet echt dingen waar je naar moet luisteren als je depressief bent imo..![]()
Ik hoef me niet slecht te voelen om die muziek te luisteren en het beïnvloedt mijn stemming juist positief.
Indeed, ik heb ook het idee dat we met z'n allen behoorlijk offtopic aan het gaan zijn en het misschien geen goeie plaats is om een filosofische discussie aan te gaan.Wat zijn dit voor onderwerpen in het wat maakt je dag goed topic
Altijd lekker zo net onder de zonnebank vandaan komen.
Wat zijn dit voor onderwerpen in het wat maakt je dag goed topic

Ik hoef me niet slecht te voelen om die muziek te luisteren en het beïnvloedt mijn stemming juist positief.
Indeed, ik heb ook het idee dat we met z'n allen behoorlijk offtopic aan het gaan zijn en het misschien geen goeie plaats is om een filosofische discussie aan te gaan.
Na zonnebankje gewoon nog lekker saunatje pakken haha!Jup alleen vaak zo koud... Val altijd in slaap en wordt vaak wakker door de kou...
Maden moeten ook eten. Als je perse deze discussie wilt voortzetten ga dan naar het nachtcafe.Kun je nog reageren op de vraag van Rob P en mij op de vorige pagina Trench? We vroegen ons af of je traint en welke meerwaarde dit biedt, gezien je visie op het leven.
Maden moeten ook eten. Als je perse deze discussie wilt voortzetten ga dan naar het nachtcafe.
Na zonnebankje gewoon nog lekker saunatje pakken haha!
zo ben ik erachtergekomen dat het me compleet van de kaart maakt, daarom dat ik het gebruik als inslaper.
---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 22:02 ----------
weet je wel.
Het leven kan je toch ook als een uitdaging zien trench.. niet voor anderen maar voor JEZELF. Jij hebt het steeds over dat het andere niks boeit wat je presteert, daar ben ik het ook mee eens en dat boeit mij ook weinig. Wat mij wel boeit is wat ik voor MEZELF presteer, wat ik aan MEZELF bewijs. Of anderen dat net zo'n goede prestatie vinden als ik zelf is allemaal objectief en boeit dus geen fl**ker. Maak dus voor jezelf wat doelen, wat wil JIJ bereiken, wat heb jij aan jezelf te bewijzen, wat wil jij nog doen..

The absence of evidence is not evidence of absence hihihi
. Er zijn geen levenden op deze wereld, alleen the dead and the dying.

Wat zijn dit voor onderwerpen in het wat maakt je dag goed topic