XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

belangrijk als in de zin van het (absoluut) serieus nemen, ook al weet je dat het subjectief is.

nee idd, dat niet.

kan me een quote herrineren

"''if ur so goddam smart and they'res no point 2 n e thing wtfs the point in crying about it''

Wel het is nogal nauw tijdsbestek als ik van men werk kom..

Kom om 1800 thuis en 21.30 slapen
Ik eet vooral na men training dus :)

Haha als ik woensdag om 4 uur thuis kom ga ik meestal gelijk trainen. Wel apart, heb dan meestal al 3 uur niet gegeten maar vaak gaat t dan wel goed :p

Haha als ik woensdag om 4 uur thuis kom ga ik meestal gelijk trainen. Wel apart, heb dan meestal al 3 uur niet gegeten maar vaak gaat t dan wel goed :p

ik vandaag ook gehad.

15:00 bakje kwark.

18:00 trainen

19:15 avond eten

en ging prima eigenlijk:D

Nee niet alleen vocht, toxides en resterende voedingsstoffen worden daar ook nog opgenomen.gif

Ik heb ook vaak zachte hopen en chemische scheten. Moet ook veel me reet afvegen als ik op de plee zit. Niet altijd maar vaak.. Mijn maag rommelt ook regelmatig, en dan niet van de honger. Waar zou dat aan kunnen liggen dan? Dat ik me havermout ongekookt blend met melk en opzuip? Wat zou kunnen helpen? Heb al eens geprobeerd een periode melk eruit te gooien, minder kip te eten maar dat hielp weinig.

De meeste mensen leven in een illusie van veiligheid, Sayer. Termen als loser en winnaar, alfa en beta, betekenen niets meer voor mij. Deze termen komen uit de samenleving en hebben geen absolute betekenis buiten deze maatschappij.

Hoe meer je gehecht bent aan geld, bezittingen en sociale status, hoe meer angst de dood en vergankelijkheid je zullen brengen. Dat is ook een van de redenen waarom die hysterie over die asbest zoveel angst veroorzaakt onder de bevolking. Deze kankerverwekkende zaken verstoren het gevoel van veiligheid dat de dood nog wel even op zich laat wachten.

De schoonheid van Nihilisme is dat we allemaal gelijk zijn. Als mensen je een loser noemen, of anderszins je proberen te laten geloven dat ze superieur aan je zijn omdat ze veel bereikt hebben in het leven. Lach erom, ze kunnen er maar even mee spelen en daarna komen ziekte, vergankelijkheid en dood alles vernietigen wat ze bereikt hebben. Als de dood komt zullen ze huilen als een baby. Er zijn geen winnaars op deze wereld, behalve magere Hein. Er zijn geen levenden op deze wereld, alleen the dead and the dying.

Volledig objectief kijkend naar "het leven" en hoe dit uiteindelijk voor iedereen zal eindigen wanneer niets meer zal uitmaken of er toe zal doen wat er op deze rots is gebeurt ben ik het met je eens dat niets er egt toe doet maar je denigreerd die comfortabele illusie van zelfbewustzijn die wij mensen genieten enorm imo.
Objectief gezien betekent het uiteindelijk ook niets als ik naar je huis kom je benen en armen van je afzaag en je zo achterlaat.
Maar het feit en de realiteit is dat het voor mij vervelend is omdat mijn zelfbewustzijn zich zal ergeren aan de gevangenismuren en jij hier ook niet geheel comfortabel mee zou zijn (vermoed ik)
Als je het mij vraagt is het leven zo mooi als je het kan maken en voorlopig prefereer ik leven over de dood en ben ik content om te leven in een comfortabele illusie, iemand die dit leven niet kan waarderen is mogelijk intellectueel het meest eerlijk naar zichzelf toe maar verspilt imo de enige kans op leven door een beetje te gaan piekeren over dood gaan.

Volledig objectief kijkend naar "het leven" en hoe dit uiteindelijk voor iedereen zal eindigen wanneer niets meer zal uitmaken of er toe zal doen wat er op deze rots is gebeurt ben ik het met je eens dat niets er egt toe doet maar je denigreerd die comfortabele illusie van zelfbewustzijn die wij mensen genieten enorm imo.
Objectief gezien betekent het uiteindelijk ook niets als ik naar je huis kom je benen en armen van je afzaag en je zo achterlaat.
Maar het feit en de realiteit is dat het voor mij vervelend is omdat mijn zelfbewustzijn zich zal ergeren aan de gevangenismuren en jij hier ook niet geheel comfortabel mee zou zijn (vermoed ik)
Als je het mij vraagt is het leven zo mooi als je het kan maken en voorlopig prefereer ik leven over de dood en ben ik content om te leven in een comfortabele illusie, iemand die dit leven niet kan waarderen is mogelijk intellectueel het meest eerlijk naar zichzelf toe maar verspilt imo de enige kans op leven door een beetje te gaan piekeren over dood gaan.
een verlicht man zou het niet boeien :P

de vraag is in hoeverre je er zelf van overtuigd bent, als je dit enkel rationeel begrijpt maar niet voelt op een emotioneel vlak ben je ****ed for life. Ken je niet persoonlijk maar denk wel dat dit bij jou het geval is? (no hate, just curious)
Ik heb jarenlang psychosen en angststoornissen gehad waarbij ziektewanen optraden dat ik Rabies of Tetanus had. Deze wanen kon ik niet onderscheiden van de werkelijkheid. Ik leefde jarenlang met de angst snel te sterven aan 1 van deze ziekten. It terrified me. Je staat op met angst en je gaat naar bed met angst, angst om te sterven aan Rabies. Ik heb deze angst vaak ervaren als ondragelijk. Geestelijke ziekten hebben echter geen medelijden.

Medicijnen hebben mij gered, ik heb nu weer een gewoon leven. Alhoewel de psychische littekens hiervan mijn leven nog wel beïnvloeden. Ik heb geen angst meer voor de dood en ik heb de vergankelijkheid van wereldse dingen geaccepteerd. Dus ja, de filosofische zaken die ik verkondig op dbb, zijn oprecht.

Train je ook trenchmouth? En zo ja waarom?

Ik heb jarenlang psychosen en angststoornissen gehad waarbij ziektewanen optraden dat ik Rabies of Tetanus had. Deze wanen kon ik niet onderscheiden van de werkelijkheid. Ik leefde jarenlang met de angst snel te sterven aan 1 van deze ziekten. It terrified me. Je staat op met angst en je gaat naar bed met angst, angst om te sterven aan Rabies. Ik heb deze angst vaak ervaren als ondragelijk. Geestelijke ziekten hebben echter geen medelijden.

Medicijnen hebben mij gered, ik heb nu weer een gewoon leven. Alhoewel de psychische littekens hiervan mijn leven nog wel beïnvloeden. Ik heb geen angst meer voor de dood en ik heb de vergankelijkheid van wereldse dingen geaccepteerd. Dus ja, de filosofische zaken die ik verkondig op dbb, zijn oprecht.
sorry trench, maar bij deze; rot op met dit gezeik, een "gewoon" leven.

De antipsychotica maken je zowat hersendood en steriel, je sociaal/coïtusleven gaat steeds verder achteruit, en die schrik om ergens terug een aanval te krijgen knaagt constant aan je, om het nachtelijke spoken nog maar erbuiten te laten.

Zo net heerlijk bad genomen en zonnebankje!
Iig stuk beter dan dat gelul over vergankelijkheid en dat soort zaken hier. Dood gaan we toch wel.

Zonnebankje is idd wel weer even lekker.. Mocht er ff niet onder ivm tatt maar kan hem wel weer uit de kast halen :D

De antipsychotica maken je zowat hersendood en steriel, je sociaal/coïtusleven gaat steeds verder achteruit, en die schrik om ergens terug een aanval te krijgen knaagt constant aan je, om het nachtelijke spoken nog maar erbuiten te laten.
Ik ben ook geen fan van die middelen. Ik slik ook nog wel meer dan alleen antipsychotica. Ook slaapmedicatie en antidepressiva. Het is troep, maar zonder die troep red ik het geestelijk niet. Een gewoon leven, daar versta ik onder dat ik niet constant angst heb. Voor mij zijn de medicijnen een geschenk uit de hemel.

Ik ben ook geen fan van die middelen. Ik slik ook nog wel meer dan alleen antipsychotica. Ook slaapmedicatie en antidepressiva. Het is troep, maar zonder die troep red ik het geestelijk niet. Een gewoon leven, daar versta ik onder dat ik niet constant angst heb. Voor mij zijn de medicijnen een geschenk uit de hemel.

Maar nog wel een lichte vorm van depressiviteit? Je zit hier namelijk ook altijd zo duister te doen en luistert in je vrije tijd van die 'aparte' begrafenismuziek. Nu niet echt dingen waar je naar moet luisteren als je depressief bent imo..???

Mee eens, een gewoon leven kun je het niet noemen. Maar het is ook de ziekte zelf dat er voor zorgt dat je een slecht sociaal leven hebt.

Terug
Naar boven