AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik ben het niet met trench en calyptus eens, hoe jullie op de wereld kijken, is gewoon een vorm van compensatie, om de realiteit voor jezelf te verzachten en meer vreden te hebben met jezelf. Ja Calyptus, ergens is dat wel zo.

ow ow, het is niet omdat ik nihilisme begrijp, dat ik het "volg". Ik vind subjectieve zingeving belangrijk, omdat het alles is dat we hebben en in onze peceptie uitmaakt. Zoals sayer zegt, best er het het best van maken.

Maar ik maak me geen illusies dat mijn leven iets op de lange termijn objectief uitmaakt, en ik wil geen sprookjes om het dat wel te maken.

iK doe 500ml amandelmelk + schep whey + 80gram havermout

Niet slecht toch?

Haha zal wel zo weg zijn ja :p maar goed, gewoon ff kijken wanneer je helemaal leeg bent. Lage maag traint stuk beter dan met volle maag.

Wel tijdens je training water met dextrose er in drinken, merk je ook wel dat je meer energie houd. :)

ow ow, het is niet omdat ik nihilisme begrijp, dat ik het "volg". Ik vind subjectieve zingeving belangrijk, omdat het alles is dat we hebben en in onze peceptie uitmaakt. Zoals sayer zegt, best er het het best van maken.

Maar ik maak me geen illusies dat mijn leven iets op de lange termijn uitmaakt.

je slikt zyrtec tog?? maar dat is een anti-allergie middel??

Maar ik maak me geen illusies dat mijn leven iets op de lange termijn uitmaakt, en ik wil geen sprookjes om het dat wel te maken.

belangrijk hoe?

De meeste mensen leven in een illusie van veiligheid, Sayer. Termen als loser en winnaar, alfa en beta, betekenen niets meer voor mij. Deze termen komen uit de samenleving en hebben geen absolute betekenis buiten deze maatschappij.

Hoe meer je gehecht bent aan geld, bezittingen en sociale status, hoe meer angst de dood en vergankelijkheid je zullen brengen. Dat is ook een van de redenen waarom die hysterie over die asbest zoveel angst veroorzaakt onder de bevolking. Deze kankerverwekkende zaken verstoren het gevoel van veiligheid dat de dood nog wel even op zich laat wachten.

De schoonheid van Nihilisme is dat we allemaal gelijk zijn. Als mensen je een loser noemen, of anderszins je proberen te laten geloven dat ze superieur aan je zijn omdat ze veel bereikt hebben in het leven. Lach erom, ze kunnen er maar even mee spelen en daarna komen ziekte, vergankelijkheid en dood alles vernietigen wat ze bereikt hebben. Als de dood komt zullen ze huilen als een baby. Er zijn geen winnaars op deze wereld, behalve magere Hein. Er zijn geen levenden op deze wereld, alleen the dead and the dying.

[Hoody zei:
Ik ben het niet met trench en calyptus eens, hoe jullie op de wereld kijken, is gewoon een vorm van compensatie, om de realiteit voor jezelf te verzachten en meer vreden te hebben met jezelf.
De realiteit te verzachten?? Wat je hier zegt is de populaire view uit de maatschappij. Lees het bovenstaande maar.

Waar wil je heen dan? Jammer voor je dat je dezelfde composthoop opgaat als ik. Wat jij of ik wel presteer of niet presteer in dit leven maakt uiteindelijk niks uit. Je bent een decompenserende hoop vlees, net als ik.

Geniet er maar van dat je sterker bent dan ik. I hope that will be some kind of comfort to you when the maggots are eating your eyes, from the inside.

Het leven kan je toch ook als een uitdaging zien trench.. niet voor anderen maar voor JEZELF. Jij hebt het steeds over dat het andere niks boeit wat je presteert, daar ben ik het ook mee eens en dat boeit mij ook weinig. Wat mij wel boeit is wat ik voor MEZELF presteer, wat ik aan MEZELF bewijs. Of anderen dat net zo'n goede prestatie vinden als ik zelf is allemaal objectief en boeit dus geen fl**ker. Maak dus voor jezelf wat doelen, wat wil JIJ bereiken, wat heb jij aan jezelf te bewijzen, wat wil jij nog doen..

Dat het trainen lekker makkelijk ging!! Morgen wel auw denk ik hihi

De meeste mensen leven in een illusie van veiligheid, Sayer. Termen als loser en winnaar, alfa en beta, betekenen niets meer voor mij. Deze termen komen uit de samenleving en hebben geen absolute betekenis buiten deze maatschappij.

Hoe meer je gehecht bent aan geld, bezittingen en sociale status, hoe meer angst de dood en vergankelijkheid je zullen brengen. Dat is ook een van de redenen waarom die hysterie over die asbest zoveel angst veroorzaakt onder de bevolking. Deze kankerverwekkende zaken verstoren het gevoel van veiligheid dat de dood nog wel even op zich laat wachten.

De schoonheid van Nihilisme is dat we allemaal gelijk zijn. Als mensen je een loser noemen, of anderszins je proberen te laten geloven dat ze superieur aan je zijn omdat ze veel bereikt hebben in het leven. Lach erom, ze kunnen er maar even mee spelen en daarna komen ziekte, vergankelijkheid en dood alles vernietigen wat ze bereikt hebben. Als de dood komt zullen ze huilen als een baby. Er zijn geen winnaars op deze wereld, behalve magere Hein. Er zijn geen levenden op deze wereld, alleen the dead and the dying.

De realiteit te verzachten?? Wat je hier zegt is de populaire view uit de maatschappij. Lees het bovenstaande maar.

Ik volg je volledig, alleen mag je kijk op het leven minder 'donker' zijn imo. Je bent hier nu toch, waarom dan niet wat leuke dingen doen?

Of je doet dit en je leeft een "normaal" leven ? Waarom altijd zo gefixeerd op de dood.

de vraag is in hoeverre je er zelf van overtuigd bent, als je dit enkel rationeel begrijpt maar niet voelt op een emotioneel vlak ben je ****ed for life. Ken je niet persoonlijk maar denk wel dat dit bij jou het geval is? (no hate, just curious)

je slikt zyrtec tog?? maar dat is een anti-allergie middel??

Ik slik 20mg zyrtec omdat het mij zowat hersenstil maakt voor de nacht en me doet slapen. Is idd een anti-histamine.

Echt ideaal vergeleken met het alternatief(tot uitputting toe nachtelijk op internet zitten).

Het beinvloed mijn lichamelijke en mentale toestand.

Op het moment dat ik er geen zin meer in heb of ongeneeslijk ziek ben zal ik me ook niet weerhouden te doen wat in principe die toestand zou kunnen verergeren.

Tot dan vind ik daar waar ik plezier aan beleef, ook al is het een samenspel van hormonen, belangrijk.

Laatst bewerkt:
Ik slik 20mg zyrtec omdat het mij zowat hersenstil maakt voor de nacht en me doet slapen. Is idd een anti-histamine.

Echt ideaal vergeleken met het alternatief(tot uitputting toe nachtelijk op internet zitten).

Ik heb dit ooit moeten nemen voor mn allergie (hooikoorts) werd er altijd t*ring vermoeid van :/

Op het moment dat ik er geen zin meer in heb of ongeneeslijk ziek ben zal ik me ook niet weerhouden te doen wat in principe die toestand zou kunnen verergeren.

Tot dan vind ik daar waar ik plezier aan beleef, ook al is het een samenspel van hormonen, belangrijk.

Wat zou jij dan doen Calyptus, dat vraag ik me af...

ah, op die manier.
ik moet je mss wat meer krediet geven want ik dacht iets heel anders :D

Ik ben het niet met trench en calyptus eens, hoe jullie op de wereld kijken, is gewoon een vorm van compensatie, om de realiteit voor jezelf te verzachten en meer vreden te hebben met jezelf. Ja Calyptus, ergens is dat wel zo.
Ik denk dat het juist andersom is. Mensen die het zogenaamde "alphamannetje" uithangen is imo een vorm van compensatie.

Haha zal wel zo weg zijn ja :p maar goed, gewoon ff kijken wanneer je helemaal leeg bent. Lage maag traint stuk beter dan met volle maag.

Wel tijdens je training water met dextrose er in drinken, merk je ook wel dat je meer energie houd. :)

Wel het is nogal nauw tijdsbestek als ik van men werk kom..

Kom om 1800 thuis en 21.30 slapen
Ik eet vooral na men training dus :)

Terug
Naar boven