AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Werkte toch niet :(
Ik kon het spel eindelijk opstarten, maar 1e missie wil niet laden, crasht altijd.

Specs zijn goed genoeg, dus daar ligt het niet aan

ah k*t..
ik heb skidrow versie (14.1gb).
Gewoon crack erop en klaar.. Als je geen steam hebt - steam downloaden.

Voor je het spel opstart wel je internet uitschakelen (ik trek gwn de stekker eruit) want anders gaat ie updaten en ben je ****ed.

ah k*t..
ik heb skidrow versie (14.1gb).
Gewoon crack erop en klaar.. Als je geen steam hebt - steam downloaden.

Voor je het spel opstart wel je internet uitschakelen (ik trek gwn de stekker eruit) want anders gaat ie updaten en ben je ****ed.
Heb ik gedaan, werkt niet :(

qntsv8.jpg

Dit maakt m'n dag echt altijd goed. :D

Epic training was epic!
En heb eindelijk 20kg strict kunnen curlen :sd:

net rep PR op squat, nu nog KB swingz le fu

Bijna vrij, dan sleutelen aan m'n brommert en vanavond eindelijk weer trainen. Goede planning voor de rest van de dag. Nu eerst even betaald schijten.

Bijna vrij, dan sleutelen aan m'n brommert en vanavond eindelijk weer trainen. Goede planning voor de rest van de dag. Nu eerst even betaald schijten.

Nice !

OT: Kom er net achter dat ik geen broeken meer heb .. alles in de was gegooid, zo naar de sportschool in een verpauperde trainingsbroek ;P

Hoi!

fad3aff7_0vMP2.jpg

lolol

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: Ik zou t nog geloven ook, heb een x een labrador op een peuter zien humpen.. Die had wel kleren aan overigens.

hmmm... 1 week niet getraint door motivatie dipje en vermoeidheid, ging ik vandaag met tegenzin naar de gym.. alle gewichten voelde super ligt aan en ik benchde zelfs 10KG meer als normaal (PR dus) vraag me af hoe dit kan

Terug
Naar boven