XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hmmm... 1 week niet getraint door motivatie dipje en vermoeidheid, ging ik vandaag met tegenzin naar de gym.. alle gewichten voelde super ligt aan en ik benchde zelfs 10KG meer als normaal (PR dus) vraag me af hoe dit kan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb ook vaak dat als ik geen zin heb echt n sterke training heb.

hmmm... 1 week niet getraint door motivatie dipje en vermoeidheid, ging ik vandaag met tegenzin naar de gym.. alle gewichten voelde super ligt aan en ik benchde zelfs 10KG meer als normaal (PR dus) vraag me af hoe dit kan

Hoeveel benchte je dan beest?

Buik pijn!!!!! Maar wil gewoon door eten met snoep en chocola...... Www.hhhrrraaahhhhh

Misschien was je op het randje van overtraint en heeft een weekje rust je lichaam de tijd gegeven om weer helemaal te herstellen?

Lijkt mij een logische verklaring, lijkt me dat jij daar ook wel op kan komen?:)

ben zelf vandaag met het 'goede been uit bed gestapt', heb de hele dag al een natural high, veel zin om te trainen, ging ook erg lekker maar voel me ook top, muziek klinkt ook lekker bijna alsof ik iets op heb. :D

supercompensatie, brah je traint te lang achter elkaar te zwaar

Deze foto [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bakje b&j ijs... Cookie dough

Misschien met oud en nieuw naar Almere naar 'Sowieso' in TMG partycentrum?. Nog meer mensen die daar heen gaan? En weet toevallig iemand hier of er bussen rijden vanaf het station daarheen?

Misschien was je op het randje van overtraint en heeft een weekje rust je lichaam de tijd gegeven om weer helemaal te herstellen?

Lijkt mij een logische verklaring, lijkt me dat jij daar ook wel op kan komen?:)

ben zelf vandaag met het 'goede been uit bed gestapt', heb de hele dag al een natural high, veel zin om te trainen, ging ook erg lekker maar voel me ook top, muziek klinkt ook lekker bijna alsof ik iets op heb. :D

Weet ik, alleen was ik vandaag nog steeds vermoeid, had het dus niet vandaag verwacht:o morgen schouders ben benieuwd.

Epic training gehad pff ging lekker. En wat post work out meals die me in 1x 15kg vet vrije massa gaan geven:d 30 gram isolaat, 150 gram mass perf. Een hele makreel en 500gram magere kwark;d

Terug
Naar boven