AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

waar is dat topic dan

Dat feel wanneer je 20min onder een warme douche staat

Megusta.jpg

Eat/lick a callypo -> Calyptus -> ''Maak me gek''

peanuthead die je de grap moet uitleggen

300.gif

Misschien met oud en nieuw naar Almere naar 'Sowieso' in TMG partycentrum?. Nog meer mensen die daar heen gaan? En weet toevallig iemand hier of er bussen rijden vanaf het station daarheen?

Iemand?

OT: 3 dagen vrij gehad, nu weer helemaal klaar om er weer een aantal dagen tegen aan te gaan :)

Na wat jaren stilstand rijdt m'n brommert weer. Blijft leuk om eraan te sleutelen en erop te crossen.

vzhrsy.jpg

Ik ben gestopt met me kuurtje ouwe. Probeerde alle 8 flesjes leeg te spuiten. Maar me reet wil niet meer. Heb al een week pijn. Prikte bijna 7ml de laatste 2 weken dus volgens mij zit er nog heleboel in die spieren die nog opgenomen moeten worden door me lichaam. ben je dan een annabool of niet dan?

Maatje van me die geen advies aan neemt en t allemaal wel weet, nakuur zal er ook wel niet inzitten...

Je moet het bakje kwark wel als beloning zien van een zware productieve dag. Je kunt het vergelijken met een oude man die een glaasje wijn drinkt.

Ja idd, dat is dan gewoon mijn momentje van de dag, ik.. de lepel.. en het bakje kwark samen met de honden

koekjes bakken met de kleine man:)

MissNuke ga jij je zoontje eigenlijk stimuleren om ook BB te gaan doen? Of laat je hem lekker doen wat hij wilt?

Terug
Naar boven