Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MissNuke ga jij je zoontje eigenlijk stimuleren om ook BB te gaan doen? Of laat je hem lekker doen wat hij wilt?
hij zal vast iets mee krijgen van wat ik/wij leuk vinden.. meneer zit erg graag op de ipad (geeeeeen idee van wie hij dat heeft) dus wie weet...
al gaat hij ballet dansenhij zal vast iets mee krijgen van wat ik/wij leuk vinden.. meneer zit erg graag op de ipad (geeeeeen idee van wie hij dat heeft) dus wie weet...
hahaha i'm a dancer... moet ik altijd hier aan denken![]()

vind het belangrijker dat hij iedereen gelijk ziet... respect heeft voor mensen.. of ze nou een iphone hebben of een samsung.. of je ze nou in een rijtjeshuis wonen of een groot huis... uiteindelijk zijn we allemaal hetzelfde![]()
de rest is bijzaak![]()
doe dan sony ofzo.Mijn probleem ligt bij mensen die andere mensen niet normaal behandelen en uit mijn ervaring wonen dat soort mensen vooral in de goedkopere buurten. Afgelopen paar jaar genoeg gezeik gehad met dat soort lui dus blijf er liever bij uit de buurt voorlopig.
Daarnaast is samsung een lelijk kopieer bedrijfdoe dan sony ofzo.

Moet ik je helaas gelijk in geven. Alleen ligt t iets anders dan jij denkt.Moet ik je helaas gelijk in geven. Alleen ligt t iets anders dan jij denkt.

Lol vandaag moeten 'les' geven in de gym aan 14-15 jarige![]()

De grap was zo slecht dat ik niet door had dat het een grap was