Tja, ik zou er toch zeker overheen gaan! Rot jij maar op dan, niet dat je anders competitie was geweest.
lol @mjita
Dude dat wijf dat jouw vetbuik likt ziet er 1000x beter uit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, ik zou er toch zeker overheen gaan! Rot jij maar op dan, niet dat je anders competitie was geweest.
lol @mjita
Dude dat wijf dat jouw vetbuik likt ziet er 1000x beter uit
En ik ben niet fat. 

Dat is niet mijn buik, dat is mijn hoofd.En ik ben niet fat.
Ben overigens aan het cutten naar 8-10%.
en zo geweldig is ze ook weer niet, niet dat ik zeg dat ik d'r niet zou doen.![]()

Xzyxz jij bent echt de meest obvious troll ooit. Nog slechter dan snaipert.
In t echt ben ik idd niet zo van t pochen en uit de hoogte doen, maar op DBB geeft t meestal van die geniale reacties. Probeer me wel wat te minderen en me 'normaal' te gedragen 
echt kan me gewoon niet voorstellen dat je blij bent met 2 van die ballen... als je ze dan neemt.. betaal dan wat meer voor een paar knappe... loop je in ieder geval niet voor paal![]()

Het is niet mijn schuld dat big-t aan censuur doet

echt kan me gewoon niet voorstellen dat je blij bent met 2 van die ballen... als je ze dan neemt.. betaal dan wat meer voor een paar knappe... loop je in ieder geval niet voor paal![]()
Waarschijnlijk drukt haar man dan de rammelaar van haar zoontje in jouw achterwerk![]()