Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had gewoon gezegd: Tits or gtfo
Klote collectantes altijd![]()
Ze deed nogal aanhankelijk lol, was koud buiten ze vroeg of ze binnen in de hal mocht staan, ik zeg is goed. Loopt ze naar binnen en doet deur dicht. Vervolgens 3 keer gezegt hoe lekker het eten ruikt (was kip met kerrie en sambal aan het maken) Heb er nog even overdacht om te vragen of ze wou blijven eten lol.
Zie op facebook dat ze al vriend heeft.

. Sinds dien bleef ik gewoon buiten wachten.Alles kan kapot toch?
Ik had dat een x toen ik pizza ging bezorgen, moest die vrouw geld zoeken dus die zegt zo kom maar ff binnen. Stond er gewoon een grafkist in de keuken met paar familieleden er omheen (keuken was aan einde van gang en ze ging daar geld zoeken). Best wel awkward, wel veel fooi toen. Sinds dien bleef ik gewoon buiten wachten.
)Hey, voeg haar toe op facebook en stuur iets van: Your a heavenly blessed beauty whose innerside is divine and everlasting.
Verwacht eigenlijk dat een van de dbb pua helden wat leuks gaat doen ermee (angelus?)

Nee ze vind mij straks een kl***zak omdat ik vals rekeningnummer heb opgegeven![]()
Mooi toch als straks 4-7 onbekenden ineens op fb haar een bericht sturen
Nee ze vind mij straks een kl***zak omdat ik vals rekeningnummer heb opgegeven![]()
Mooi toch als straks 4-7 onbekenden ineens op fb haar een bericht sturen
of je alsnog juiste nummer wil geven...denk eerder dat jij een brief krijgt...of je alsnog juiste nummer wil geven...

Begin vooruitgang te zien van de cut waar ik vorige week mee ben begonnen.
Al licht meer definitie, en steeds meer adertjes![]()

Ik heb net opwarmpannekoeken met kapot veel suiker gegeten