[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Nou, wedden of niet? Eens zien of het je lukt met je praatjes.
Kunnen misschien dealtje sluiten met de mod als een van de 2 geen 5 euro geeft bij winst of verlies die een ban krijgt?![]()

Nou, wedden of niet? Eens zien of het je lukt met je praatjes.
Kunnen misschien dealtje sluiten met de mod als een van de 2 geen 5 euro geeft bij winst of verlies die een ban krijgt?![]()

Je kan ook zeggen dat als jij bijv. wint dat hij een week lang in zijn onderschrift iets hebben staan zoals : Ik ben een mega ecto en ricky is mijn meester en ik ben zijn b*ch. En dan een minimum van 25 post in die week.
O yeah![]()
LMAOOOO i ECTO!kant en klare opwarmpannekoeken kopen zodat je misschien ooit nog buff kan worden.
Dit. Zullen we hierom wedden xyzyx? Voor eer.
De ene mag bij de loser kiezen wat er in zijn onderschrift DUIDELIJK moet staan.

Iedereen weet al dat ik een mega ecto ben en Daniel1994 is mijn b*ch al
En wat is de weddenschap dan? Wie er in de zomer t buffste is? Of ga je nu al diep cutten?
---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 23:29 ----------
Is dik wel buff dan?![]()

Neuhh, jij beweerde dat je buffer was dan mij voordat ik een sixpack zou hebben. (voorzover dat buff te noemen valt natuurlijk..)
Ik zeg van niet.
Dus als jij buffer dan mij bent voordat ik een sixpack heb win jij.
Als ik een sixpack heb voordat jij buffer bent dan mij win ik, schnappie?
(de bedoeling is om nu al naar 8-10% te gaan, en van daaruit verder te bulken)
En in de zomer geloof ik gerust dat je buffer bent als je dan gaat kuren.

wint ie natuurlijk nooit
ookal zet ie tren clen test E alles

wint ie natuurlijk nooit
ookal zet ie tren clen test E alles

Boeie, ik ga voor de smaak van vernedering, wie het ook is![]()

Hij moet 3 a 4 kilo verliezen om op 8-10% te staan dus ik moet in die tijd 6 kilo aankomen..
![]()