- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik daag I Xyzyx I uit om het voor 1 week niet over zijn miljoenen en zijn auto van 1 ton te hebbenOhja en zijn vrijstaande villa
Als hij het volhoudt wint hij home made anabolic hoody protein
![]()

ik daag I Xyzyx I uit om het voor 1 week niet over zijn miljoenen en zijn auto van 1 ton te hebbenOhja en zijn vrijstaande villa
![]()
Voor het een spuit in jouw kont mogen zetten doe ik het wel.
. Heb er zelf stuk minder voor betaald.Dan nog is het wel mijn geld en ik claim nergens er hard voor gewerkt te hebben?
Maar je claimt wel dat je erg vrijgevig bent geweest met dat geld.
Vind ik geen prestatie als je geen druppeltje zweet het gelaten bij het 'krijgen' van fat geld.
Dat wilde ik duidelijk maken.
![]()
You've given him titsde big smile van mijn kleine mannetje dat hij zijn cadeautjes zag!

Fixed
Dat is ook de reden waarom ik lange tijd niets weggegeven heb. Achterlijk volk dat denkt dat t maar vanzelfsprekend is dat ze iets krijgen omdat ik het ook soort van gekregen heb. Prima hoor, ik heb er geen enkel belang bij om wat weg te geven.
U no like gangbang?

Bazentopic gemistEn dit komt van iemand die op zn 21e zn vwo nog niet heeft afgerond, maar wel met zn geld loopt te patsen?

En dit komt van iemand die op zn 21e zn vwo nog niet heeft afgerond, maar wel met zn geld loopt te patsen?
Zeg er wel bij die stemming enkel voor hem te doen en niet mogelijk te maken ook dat soort stemmingen voor andere leden te doen. Anders zijn we jouw goddelijkheid ook kwijt. O grote keizer.kunnen we niet gewoon gezamelijk xyxyx wegstemmen ofzo, dat ventje zit overal

Nvm.. Deed me denken aan Almelo station.. Begin nu te twijfelen..