Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Tijdens training zowat bewonderd door volwassen vent, en een instructeur begon over hoe ik ben begonnen als schrielkip met te zware gewichten en k*ttechniek en echt gruwelijk vooruit ben gegaan.

Oh en ik zie gruwelijk veel vooruitgang van mijn cut, nu kan ik eindelijk eens zien wat ik er allemaal bij heb gebulkt, nice!

Mijn dag kan bijna niet meer stuk. :D

Eigenlijk is t wel bad omdat hij zegt dat hij een 'job' heeft waar die alles mee kan betalen maar vervolgens al jaren een leren jas wilt..

:trollface:

Maar goed, ik laat m lekker blij zijn verder :rolleyes:
pff word je nou niet moe van jezelf? Je zegt hier al 10000 posts dat je rijk bent of nja je pappie en je krijgt alles. Als ik jou was zou ik juist niet vertellen wat ik allemaal wel niet krijg want wie heeft der nou respect voor je? Maandag denk je ik wil dat en de volgende dag; pappie mag ik dat?

en dan ook nog anderen uitlachen omdat ze wel ergens voor moeten sparen en of dat nou 2,20 of 2000 euro kost boeit dan niet.

Kerel wat hang jij me de keel uit zeg.

pff word je nou niet moe van jezelf? Je zegt hier al 10000 posts dat je rijk bent of nja je pappie en je krijgt alles. Als ik jou was zou ik juist niet vertellen wat ik allemaal wel niet krijg want wie heeft der nou respect voor je? Maandag denk je ik wil dat en de volgende dag; pappie mag ik dat?

en dan ook nog anderen uitlachen omdat ze wel ergens voor moeten sparen en of dat nou 2,20 of 2000 euro kost boeit dan niet.

Kerel wat hang jij me de keel uit zeg.

T is alleen leuk omdat die kerel er niet tegen kan en hij altijd op mij zit te haten met kansloze argumenten. :o

Daarnaast ben ik niet iemand die met geld loopt te smijten of wat dan ook, t enige nutteloze wat ik gekocht heb is eigenlijk mijn auto.

Zo laat je het wel altijd overkomen en k kan me voorstellen als er hier mensen zitten die erg krap zitten dat die je in het echt minimaal 10 rammen voor je kop zouden geven

T is alleen leuk omdat die kerel er niet tegen kan en hij altijd op mij zit te haten met kansloze argumenten. :o

Daarnaast ben ik niet iemand die met geld loopt te smijten of wat dan ook, t enige nutteloze wat ik gekocht heb is eigenlijk mijn auto.

Whatever you say bro , whatever you say ...

die komt echt wel een keer de verkeerde tegen hoor...
met zo'n attitude ga je echt niet ver komen...

Zou de rollen wel is omgedraaid willen zuen zie dat ik alles kan spenden wat ik wil en dat jij af en toe bijspringen moet omdat je moeder anders niet rond kan komen

Zo lekker trainen:D

Terug
Naar boven