MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Haha ik zit bijna op 70 :p

En er over na denken, ja. Maar heb me nog niet verdiept in alle zooi er omheen, bloedtests, zaad invriezen, hartfuncties checken enz. Voor ik een spuit zet zorg ik dat ik zeker weet dat het verantwoord is :p .

Gok dat t waarschijnlijk winter volgend jaar zal zijn, op zijn vroegst :p

Ik begin al licht vormpjes van abs te zien op mijn buik.
En ik heb vandaag mijn schema 300kcal omlaag gegooid. :ds::doggy:

c2a.jpg

:)

Ik zie ze ook af en toe :)

De avatar van Kraft.

Ligt er aan of ik t verantwoord acht of niet:p

Ik dacht altijd dat je gewoon een grappige kerel was die er wel van hield om wat te trollen en om een beetje te stoken. Hoop echt voor je dat je nu aan het trollen bent anders zit er een aardig steekje los.

na drie maanden trainen is de natuurlijke progressie er natuurlijk helemaal uit

Ik dacht altijd dat je gewoon een grappige kerel was die er wel van hield om wat te trollen en om een beetje te stoken. Hoop echt voor je dat je nu aan het trollen bent anders zit er een aardig steekje los.

Zolang ik nog natty goed vooruit ga is t niet nodig + deze zomer gaan we verhuizen dus zelfs al zou t 'verantwoord' zijn is t niet handig omdat ik dan een tijdje weinig/niet kan trainen.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 16:59 ----------

na drie maanden trainen is de natuurlijke progressie er natuurlijk helemaal uit

Ik dacht dat jij jouw frustratie tijd ging besteden aan geld verdienen, zo krijg je die leren jas nooit he :roflol:

Zolang ik nog natty goed vooruit ga is t niet nodig + deze zomer gaan we verhuizen dus zelfs al zou t 'verantwoord' zijn is t niet handig omdat ik dan een tijdje weinig/niet kan trainen.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 16:59 ----------

Ik dacht dat jij jouw frustratie tijd ging besteden aan geld verdienen, zo krijg je die leren jas nooit he :roflol:

Beetje zielig om hem op zijn financiële situatie aan te vallen terwijl hij een valide punt maakt.

Beetje zielig om hem op zijn financiële situatie aan te vallen terwijl hij een valide punt maakt.

Hij loopt ook altijd op mij te zeiken met kansloze ononderbouwde argumenten.

Daarnaast train ik wel meer dan 3 maanden over een half jaar en ben ik volledig op de hoogte dat t dan geen zin heeft om te gaan kuren :rolleyes:

Maar goed, genoeg offtopic.

haha
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat dbb het weer doet.

xyxyxyi het valt me trouwens al een tijd op dat het niet uitmaakt wat iemand post, maar jij of een kennis bezit hetzelfde of heeft hetzelfde meegemaakt. En vaak zelfs nog een stap erger

Skeptical_4b724c_399059.jpg

xyxyxyi het valt me trouwens al een tijd op dat het niet uitmaakt wat iemand post, maar jij of een kennis bezit hetzelfde of heeft hetzelfde meegemaakt. En vaak zelfs nog een stap erger

http://static.fjcdn.com/pictures/Skeptical_4b724c_399059.jpg

Valt best wel mee.. Er zijn zat dingen die ik niet heb..

:fa:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 17:18 ----------

Ik heb een eigen huis gekocht

Geleend*

haha

Ik snap eigenlijk niet waar het met die leren jas over gaat. Dat lulletje rozenwater denkt dat ik geen leren jas kan kopen omdat ik gevraagd heb aan pinda hoeveel hij voor de zijne betaald heeft en dat ik ook wel een leren jas zou willen hebben... Hier is een lijst van dingen die ik wel zou willen hebben, kies er de volgende keer misschien een andere uit:

-PS3
-Nieuwe pc
-GHR
-SSB
-nieuwe auto
-leren jas
-nieuwe tv
-nieuwe fiets
-kettlebellset
-rubberen matten in mijn home gym
-nieuw salon
-degelijke multivitamine met eerlijke ingrediënten
-de lijst gaat door

dat een mannetje denkt mij ook maar één beetje te storen met zo'n opmerkinkje vind ik nog het zieligst van al. Ik heb een eigen huis gekocht, een eigen auto, ik heb een job waarmee ik alles kan betalen. Wat heeft dat mannetje? Een kamertje van 4 op 4, woont nog bij mammie en pappie omdat het "gezellig" is, gaat nog naar middelbaar onderwijs, nog geen maand gewerkt in zijn leventje. :roflol:

lol, blijf dromen en liegen sukkel

/chico out, ik geef toch nog altijd te veel aandacht aan dat excuus voor een man

Stuur je je klant een voorbeeld van hoe de website eruit komt te zien, vraag je feedback, krijg je terug: ik zie alleen de startpagina en de links in het menu kloppen niet.

Stuur je je klant een voorbeeld van hoe de website eruit komt te zien, vraag je feedback, krijg je terug: ik zie alleen de startpagina en de links in het menu kloppen niet.

Fail :(

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 17:32 ----------

Hmm, ik kwam terug van m'n werk en toen was ie kapot. Sinds ie het weer doet is hij nog niet kapot gegaan :)

Kapot zelfs, weet niet wat jij elke keer hebt maar ..

Terug
Naar boven