AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nice, hoop volgende week op 1x 240KG raw te zitten, deze training deed ik ook 5x 200KG, terwijl ik vorige week 1x 200kg deed

Waarom meteen zo'n gewichten? Geen schrik dat je techniek niet goed genoeg is en je een.blessure oploopt?

Net een heerlijk dutje gedaan na mijn training :)

Laatst bewerkt:
Waarom meteen zo'n gewichten? Geen schrik dat je techniek niet goed genoeg is en je een.blessure oploopt?

Ik heb serieus geen pijn in me rug, zelfs niet na de lift, ik voelde me alleen vermoeid. Mijn techniek was gewoon goed, ik kon vandaag ook met foute k*t techniek voor de 240KG gaan, maar dat is het niet waard imo. Ik heb er dus voor gekozen om er iedere week 10KG bij te plakken, met perfecte techniek. Al 5 weken lang kon ik iedere training 10KG+ erbij plakken, deze week kon ik er zelfs 20KG bij plakken, waar ik erg trots op ben.

Wat is je grip dan?

Zucht...

raw betekent gewoon dat je geen pl-suit gebruikt, je snapt de definitie niet eens

Raw is toch gewoon zonder hulpmiddelen? :o

jij snapt het juist niet, raw = zonder hulpmiddelen, als jij je vriendin bv zonder condoom doet, neuk je haar ook raw.

de definitie van raw in krachtsport is gewoon dat je geen pl-suit gebruikt, belt valt nog wel onder raw. waarom is er geen enkele pl'er hier die dat kan bevestigen

Weeeeeeeeekend :D

Terug
Naar boven