- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Tuurlijk...tuurlijk..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij bedoelt gewoon dat Arnodsi net zo'n stalker is als mij tegenover MissNuke. Ik vind Arnodsi zelfs nog een stukje enger dan mezelf.
![]()

leg dan eens uit wat precies een kettle, een pot en een bucket is (ik ken de vertaling, broeder)

dat komt omdat ze een kettle en een tea pot zeggen tegen dat linkse ding, tegen dat rechtse ding kun je een bucket zeggen en ook een kettle, je kunt er immers een vloeistof in koken en alsmede vervoeren
semantiek...![]()
Ik blackknight
problem nig*ah?Geshopt..... nieuwe schoenen gekocht voor mezelf... nieuwe schoenen voor mijn little monster... en nog een paar voor little monsterkon niet kiezen... ook nog nieuwe winterjas voor mezelf...
werkt zo goed als een vrouw zich naar voelt
2 past schoenen voor een kind van 2 die er binnen 2 maand weer uitgroeit?

ze heeft op haar 25 al een kind van 2 jaar (en is alleenstaand?), veel doorzicht kan je toch niet verwachten van zo iemand![]()

Lees een terug voor je eerste berichtWas 70% ik doe aan budget shoppen
1 paar is maat groter..
pagina hiervoor ookze heeft op haar 25 al een kind van 2 jaar (en is alleenstaand?), veel doorzicht kan je toch niet verwachten van zo iemand![]()

ze heeft op haar 25 al een kind van 2 jaar (en is alleenstaand?), veel doorzicht kan je toch niet verwachten van zo iemand![]()
A) Niet alleenstaand
B) een paar is groter,.. Dus weldegelijk aan/vooruitgedacht
C) Niet te snel conclusies trekken en denken dat je iemand kent jongen,... Laat je erg dom over komen![]()

doet er me aan denken, zij en nitwit zitten maar altijd shit te kopen en moeten normaal gezien straatarm zijn.
Karma voor degene die de camsite of het raam vindt waar deze 2 chicks werken!

doet er me aan denken, zij en nitwit zitten maar altijd shit te kopen en moeten normaal gezien straatarm zijn.
---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 14:24 ----------
ohnee, kom ik dom over? dat is wel het laatste wat ik wil![]()

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 14:24 ----------
ohnee, kom ik dom over, dat is wel het laatste wat ik wil![]()

Leuke baan en fulltime werken misschien?
Dan nog iets huren met huursubsidie erbij en je hebt redelijk wat over elke maand![]()