AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hij bedoelt gewoon dat Arnodsi net zo'n stalker is als mij tegenover MissNuke. Ik vind Arnodsi zelfs nog een stukje enger dan mezelf.

zlq3jt.gif

dat is idd de betekenis van dat spreekwoord, dankjewel captain obvious:eyes:

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 13:43 ----------

leg dan eens uit wat precies een kettle, een pot en een bucket is (ik ken de vertaling, broeder)

kettle is dat linkse ding in de pic, pot lijkt op een bucket maar heeft niet zo'n hendel:dunno:
alhoewel, bij dexter noemt lila het ding om koffie mee in te schenken "the pot", wat heel hard leek op het linkse ding in de pic, dus nu weet ik het helemaal niet meer:(

dat komt omdat ze een kettle en een tea pot zeggen tegen dat linkse ding, tegen dat rechtse ding kun je een bucket zeggen en ook een kettle, je kunt er immers een vloeistof in koken en alsmede vervoeren

semantiek... :)

dat komt omdat ze een kettle en een tea pot zeggen tegen dat linkse ding, tegen dat rechtse ding kun je een bucket zeggen en ook een kettle, je kunt er immers een vloeistof in koken en alsmede vervoeren

semantiek... :)

weer wat nieuws geleerd vandaag \o/

Geshopt..... nieuwe schoenen gekocht voor mezelf... nieuwe schoenen voor mijn little monster... en nog een paar voor little monster:o kon niet kiezen... ook nog nieuwe winterjas voor mezelf...

werkt zo goed als een vrouw zich naar voelt

Geshopt..... nieuwe schoenen gekocht voor mezelf... nieuwe schoenen voor mijn little monster... en nog een paar voor little monster:o kon niet kiezen... ook nog nieuwe winterjas voor mezelf...

werkt zo goed als een vrouw zich naar voelt

little monster? heb jij ook al een kind?

2 past schoenen voor een kind van 2 die er binnen 2 maand weer uitgroeit?

ze heeft op haar 25 al een kind van 2 jaar (en is alleenstaand?), veel doorzicht kan je toch niet verwachten van zo iemand:roflol:

A) Niet alleenstaand
B) een paar is groter,.. Dus weldegelijk aan/vooruitgedacht
C) Niet te snel conclusies trekken en denken dat je iemand kent jongen,... Laat je erg dom over komen ;)

ze heeft op haar 25 al een kind van 2 jaar (en is alleenstaand?), veel doorzicht kan je toch niet verwachten van zo iemand:roflol:

doet er me aan denken, zij en nitwit zitten maar altijd shit te kopen en moeten normaal gezien straatarm zijn.

Karma voor degene die de camsite of het raam vindt waar deze 2 chicks werken!

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 14:24 ----------

A) Niet alleenstaand
B) een paar is groter,.. Dus weldegelijk aan/vooruitgedacht
C) Niet te snel conclusies trekken en denken dat je iemand kent jongen,... Laat je erg dom over komen ;)

ohnee, kom ik dom over? dat is wel het laatste wat ik wil:(

doet er me aan denken, zij en nitwit zitten maar altijd shit te kopen en moeten normaal gezien straatarm zijn.

ohnee, kom ik dom over? dat is wel het laatste wat ik wil:(

Leuke baan en fulltime werken misschien?
Dan nog iets huren met huursubsidie erbij en je hebt redelijk wat over elke maand :)

En je weet ook niet bij welke winkel ze kopen, scapino en c&a zijn niet zo duur voor zover ik heb gehoord.

ohnee, kom ik dom over, dat is wel het laatste wat ik wil:(

Want ???
Misschien hebben ze wel meer geld dan jij ooit bij elkaar zult zien ,.. who knows,.... beetje trieste opmerkingen van je allemaal kerel,..
jaloezie? Gewoon gruwelijk egoïstisch? je dag gewoon niet vandaag?

Iemand anders iets gunnen is ook zoooo moeilijk he,..... :(
Over dat domme ben ik het niet met Nuke eens,.. zo kom je niet over,... je bevestigd het enkel.

Laatst bewerkt:
Leuke baan en fulltime werken misschien?
Dan nog iets huren met huursubsidie erbij en je hebt redelijk wat over elke maand :)

wat missnuke doet weet ik niet, maar heb nitwit al meer dan eens iets horen zeggen dat ze op zoek is naar werk, dus er is nog hoop :D

Terug
Naar boven