Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
ok, stel dat dit waar was. Wat wilde je precies bereiken? Aantonen dat je zelf doet waar je mij van beschuldigde? erg veel steek houdt het nietJij bent me er een,..nee het was idd geen grapje,. maar idd wel met opzet,.. Dat jij je er nu vanaf wilt maken met het feit dat ik dat niet gezien zou hebben,... ach,... jij weet alles beter he
![]()

opnieuw ik zei "verwachten", heeft niets met zwartwit te maken. Ik blijf toch ook niet in mn uitspraak vastbijten?Tuurlijk jochie,.. statistieken,.. alles is zwart/wit en jij kent de enige juiste waarheid,.. Want, natuurlijk is je leven afgelopen als je een kind hebt,.. studeren kan niet meer, en werken al helemaal niet, toch ?
Zoals missnuke hiervoor net zei, heeft 7 jaar een baan, huis,... Blijkbaar behoort ze niet tot die meerderheid, hoor je mij dat tegenspreken? Dacht het niet

Jullie daarentegen blijven wel aardig vastbijten in die mening van je dat ik dom en triest ben, terwijl ik duidelijk het tegendeel al bewezen heb. Een onwetend man kan zn ongelijk moeilijk toegeven

Zoals missnuke daarstraks zei: "Niet te snel conclusies trekken en denken dat je iemand kent jongen,... Laat je erg dom over komen"
En aan jou definitie van triest: "iemands keuzes hier gaat staven naar jouw meningen" voldoe ik ook al helemaal niet

Het is enkel dat jij leest wat je wil lezen en alle rest negeert, typisch voor onwetende mensen met een beperkt IQ. Maar geeft niets hoor, je hebt vast andere kwaliteiten.
Whiteknight absoluuut niet. DBB,.. ja klopt idd !! Heb even door je posts gespit,.. maar ik heb niet 1 post kunnen vinden in een BB/fitness gerelateerd topic,... en als er dan 1 post was in zo'n topic , dan was het wederom meer trollen dan echt mensen helpen oid.
Kan aan mij liggen omdat ik het na 5 pagina's wel gezien had,.. maar goed veel post je dus niet in de originele bedoeling van dit forum.
moet ik je mijn pm box eens laten zien? denk dat ik meer mensen help dan jij (uiteraard niet met bb zaken, maar boeiend
)

wordt n hele pil om die te checken