AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Jij bent me er een,.. :roflol: nee het was idd geen grapje,. maar idd wel met opzet,.. Dat jij je er nu vanaf wilt maken met het feit dat ik dat niet gezien zou hebben,... ach,... jij weet alles beter he :p
ok, stel dat dit waar was. Wat wilde je precies bereiken? Aantonen dat je zelf doet waar je mij van beschuldigde? erg veel steek houdt het niet:scratch:

Tuurlijk jochie,.. statistieken,.. alles is zwart/wit en jij kent de enige juiste waarheid,.. Want, natuurlijk is je leven afgelopen als je een kind hebt,.. studeren kan niet meer, en werken al helemaal niet, toch ?
opnieuw ik zei "verwachten", heeft niets met zwartwit te maken. Ik blijf toch ook niet in mn uitspraak vastbijten?
Zoals missnuke hiervoor net zei, heeft 7 jaar een baan, huis,... Blijkbaar behoort ze niet tot die meerderheid, hoor je mij dat tegenspreken? Dacht het niet:eyes:

Jullie daarentegen blijven wel aardig vastbijten in die mening van je dat ik dom en triest ben, terwijl ik duidelijk het tegendeel al bewezen heb. Een onwetend man kan zn ongelijk moeilijk toegeven;)

Zoals missnuke daarstraks zei: "Niet te snel conclusies trekken en denken dat je iemand kent jongen,... Laat je erg dom over komen"

En aan jou definitie van triest: "iemands keuzes hier gaat staven naar jouw meningen" voldoe ik ook al helemaal niet:roflol:

Het is enkel dat jij leest wat je wil lezen en alle rest negeert, typisch voor onwetende mensen met een beperkt IQ. Maar geeft niets hoor, je hebt vast andere kwaliteiten.
Whiteknight absoluuut niet. DBB,.. ja klopt idd !! Heb even door je posts gespit,.. maar ik heb niet 1 post kunnen vinden in een BB/fitness gerelateerd topic,... en als er dan 1 post was in zo'n topic , dan was het wederom meer trollen dan echt mensen helpen oid.
Kan aan mij liggen omdat ik het na 5 pagina's wel gezien had,.. maar goed veel post je dus niet in de originele bedoeling van dit forum.

moet ik je mijn pm box eens laten zien? denk dat ik meer mensen help dan jij (uiteraard niet met bb zaken, maar boeiend:rolleyes:)

Morgen auto laten chippen

Waarom moeten mensen toch altijd op de persoon aanvallen, maakt het allemaal zoveel minder....Verder leuke discussie, zet het door!

Is goed jongen, jij hebt helemaal gelijk. pfff wat zat ik ernaast zeg,.. :thumbs:

blij dat we dat opgehelderd hebben, kunnen we weer vrienden zijn :ds:

brotip voor de volgende keer: iemand die besluit om 'the bigger man' te zijn, hoeft juist niet te laten blijken dat hij 'the bigger man' is en post gewoon niet meer;)
Maarja... je weet wat ze zeggen he, wijsheid komt met de jaren:o

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 16:52 ----------

Waarom moeten mensen toch altijd op de persoon aanvallen, maakt het allemaal zoveel minder....Verder leuke discussie, zet het door!

hoe kunnen ze anders "winnen" van een superieur intellect zoals ik?:trollface:

rapportage heeft de 16.000 woorden aangetikt :D wordt n hele pil om die te checken

anavar te koop, boven de kg gratis potje creatine erbij.

trolololooloooool

Kunt toch winnen zonder iemand aan te vallen, gaat erom anderen te laten zien dat je beter bent, niet je spar maatje.

Maarja, als ze niet beter zijn... moet frustrerend zijn neem ik aan:dunno:
is de enige reden die ik kan bedenken waarom ze uberhaubt zo boos werden om die eerste comment die deze hele zinloze discussie op gang bracht:roflol:

We zijn gefeminiseerd?

Wat n k*t topic is dit geworden

Mijn idee,... spreek je iemand erop aan,.. weer niet goed :D

blij dat we dat opgehelderd hebben, kunnen we weer vrienden zijn :ds:

brotip voor de volgende keer: iemand die besluit om 'the bigger man' hoeft niet te laten blijken dat hij 'the bigger man' is en post gewoon niet meer;)
Maarja... je weet wat ze zeggen he, wijsheid komt met de jaren:o

Nee, op het moment dat je mij direct aanspreekt is het wel zo netjes terug te posten ;)
Beperkt IQ :roflol: ow boy. Echt,.. ja gaat steeds lager jochie :D:D

Maar goed,... ik hou het iig idd voor gezien,.. post wat je posten wilt Loptr,.. maar probeer volgende keer iedereen in zijn/haar waarde te laten ;)
Maakt t allemaal een stuk leuker ;)

Mzzl ;)

Mijn idee,... spreek je iemand erop aan,.. weer niet goed :D
niet bepaald, die oorspronkelijke comment van mij was op een quote van pantrofl, niet een ad hominem in een discussie met MissNuke. Dus deze uitspraak slaat weeral op niets, maar je mag gerust blijven proberen:sukkeltje:

Nee, op het moment dat je mij direct aanspreekt is het wel zo netjes terug te posten ;)
ja, een sarcastische, foutief-neerbuigende post getuigt idd van goede manieren:roflol:

Beperkt IQ :roflol: ow boy. Echt,.. ja gaat steeds lager jochie :D:D
zo defensief? beetje onzeker misschien?:roflol:

Vanavond oliebollen en snert na de laatste voetbaltraining. Dat dere strong bulk :meal:

niet bepaald, die oorspronkelijke comment van mij was op een quote van pantrofl, niet een ad hominem in een discussie met MissNuke. Dus deze uitspraak slaat weeral op niets, maar je mag gerust blijven proberen:sukkeltje:

ja, een sarcastische, foutief-neerbuigende post getuigt idd van goede manieren:roflol:

zo defensief? beetje onzeker misschien?:roflol:

Onderste twee dingen,... daar ga ik niet meer op in,.. net al aangegeven.
Dat bovenste,..
daar heb en had ik het ook niet over,.. ging mij er niet om in welke context het stond,.. enkel en alleen puur om het feit dat je hier op je gemakje aannames maakt over forumleden welke kant nog wal raken, en puur alleen gemaakt zijn om deze personen even te kleineren.
Dát jongen, is gewoonweg een heel trieste instelling te noemen.

Zeker! ben benieuwd of het een beetje lekker gaat lopen.

vast wel!

hier de c laten chippen.. kleinere polie op de g-lader en supersprint uitlaatsysteem..

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 17:30 ----------

Gvd ik heb trek in oliebollen met kilo poedersuiker. Thx brah

lekker hoor...
heb vaak geholpen bij ooms en tantes.. mijn god dan ben je aan het einde van de dag zelf een oliebol hahaha bij 4 keer douche wordt het beter:D

Terug
Naar boven