Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

statistieken... "kan je toch niet verwachten van...", "moeten normaal gezien"

spreek ik in zekerheden?:eyes:
Misschien hebben ze wel meer geld dan jij ooit bij elkaar zult zien ,.. who knows,.... beetje trieste opmerkingen van je allemaal kerel,..
misschien wel ja, en waarom triest? Iemand die op 23 al aan kinderen begint heeft imo idd weinig doorzicht, daarnaast.. je hebt duidelijk zelf problemen met (e-)prostitutie, persoonlijk kijk ik er helemaal niet op neer en bedoelde ik het dus helemaal niet beledigend.

jaloezie? Gewoon gruwelijk egoïstisch? je dag gewoon niet vandaag?

jaloers? waarop?
egoistisch? zie niet echt in hoe dat op mijn comments van toepassing is :dunno:
mn dag niet vandaag? valt mee hoor:)

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 14:41 ----------

Iemand anders iets gunnen is ook zoooo moeilijk he,..... :(
waar gun ik iemand iets niet? duid eens precies aan in mn posts:roflol:

Over dat domme ben ik het niet met Nuke eens,.. zo kom je niet over,... je bevestigd het enkel.

ohnee, dit vind ik zo erg dat ik het in het 'wat heeft mn dag verpest topic' ga posten:(

wat missnuke doet weet ik niet, maar heb nitwit al meer dan eens iets horen zeggen dat ze op zoek is naar werk, dus er is nog hoop :D

Zou best is kunnen dat Missnuke zich verheft tot fulltime profiteur :D

trust_fund_gold_digger_joke_bag-p149073408866439396en3oc_400.jpg

statistieken... "kan je toch niet verwachten van...", "moeten normaal gezien"

spreek ik in zekerheden?:eyes:

misschien wel ja, en waarom triest? Iemand die op 23 al aan kinderen begint heeft imo idd weinig doorzicht, daarnaast.. je hebt duidelijk zelf problemen met (e-)prostitutie, persoonlijk kijk ik er helemaal niet op neer en bedoelde ik het dus helemaal niet beledigend.

jaloers? waarop?
egoistisch? zie niet echt in hoe dat op mijn comments van toepassing is :dunno:
mn dag niet vandaag? valt mee hoor:)

Ja. Want hoe iemand overkomt op een anoniem internet forum,. is duidelijk hoe ze irl ook zijn :rolleyes:

Triest, omdat je iemands keuzes hier gaat staven naar jouw meningen,... en vervolgens ook nog te denken dat jij de enige bent die de waarheid cq wijsheid in pacht heeft,.... Dat is triest jochie ;)

ik heb geen moeite met prostituées. Maar het feit dat jij dit zo onder de gordel denkt van deze 2 dames zegt meeeer dan genoeg over jou.

Als het zoals je zegt niet aan simpelweg je dag niet hebben ligt,.. dan heb ik echt veel medelijden met je,.. dat zou betekenen dat je dus echt zo zielig bent,...

Ja. Want hoe iemand overkomt op een anoniem internet forum,. is duidelijk hoe ze irl ook zijn :rolleyes:
is niet hoe ze overkomen op dit forum, is op basis van de informatie die ze hier posten.
Nitwit = (of was) werkloos, alleenstaand, alleenwonend en heeft een kind en koopt constant and i quote: "mooie nieuwe topjes":roflol:

logische conclusie: trustfund, loterij, prostitutie,...

Triest, omdat je iemands keuzes hier gaat staven naar jouw meningen,... en vervolgens ook nog te denken dat jij de enige bent die de waarheid cq wijsheid in pacht heeft,.... Dat is triest jochie ;)

Als het zoals je zegt niet aan simpelweg je dag niet hebben ligt,.. dan heb ik echt veel medelijden met je,.. dat zou betekenen dat je dus echt zo zielig bent,...
"Ja. Want hoe iemand overkomt op een anoniem internet forum,. is duidelijk hoe ze irl ook zijn:rolleyes:"
klinkt je dat bekend in de oren? hypocriet much?:roflol:

ik heb geen moeite met prostituées. Maar het feit dat jij dit zo onder de gordel denkt van deze 2 dames zegt meeeer dan genoeg over jou.
onder de gordel? Ik stel het enkel als mogelijkheid voor, daar iets mis mee soms? Als ze het niet zijn zullen er ook geen filmpjes gevonden worden, dus wat boeit het?
Dat jij het direct als "onder de gordel" bestempelt, bevestigt net dat je wel moeite hebt met prostituees trouwens ;)

Voor mij persoonlijk is het een beroep als een ander :)

is niet hoe ze overkomen op dit forum, is op basis van de informatie die ze hier posten.
Nitwit = (of was) werkloos, alleenstaand, alleenwonend en heeft een kind en koopt constant and i quote: "mooie nieuwe topjes":roflol:

logische conclusie: trustfund, loterij, prostitutie,...

"Ja. Want hoe iemand overkomt op een anoniem internet forum,. is duidelijk hoe ze irl ook zijn:rolleyes:"
klinkt je dat bekend in de oren? hypocriet much?:roflol:

onder de gordel? Ik stel het enkel als mogelijkheid voor, daar iets mis mee soms? Als ze het niet zijn zullen er ook geen filmpjes gevonden worden, dus wat boeit het?
Dat jij het direct als "onder de gordel" bestempelt, bevestigt net dat je wel moeite hebt met prostituees trouwens ;)

Voor mij persoonlijk is het een beroep als een ander :)

Zeker hypocriet,.. was ook een vislijntje,.. en beet :D,.
Iemand die "normaal"post, en niet iedereen af aan het zeiken is cq aan het aanvallen is,.. is simpelweg in mijn ogen een leuke forumdeelnemer,... JIJ daarentegen laat hier heeeeel duidelijk karaktertrekjes zien van jezelf,... 1+1=2 ;)

Nee, ik heb niet tegen prostitutie,.. sterker nog, ben blij dat er vrouwen zijn die het kunnen opbrengen! Op deze manier worden er een hoop aanrandingen e.d. voorkomen.

Zeker hypocriet,.. was ook een vislijntje,.. en beet :D,.
makkelijk zo hé, iemand wijst je op je hypocrisie en dan was het eigenlijk helemaal geen hypocrisie, maar een grapje, erg overtuigend:roflol:

Iemand die "normaal"post, en niet iedereen af aan het zeiken is cq aan het aanvallen is,.. is simpelweg in mijn ogen een leuke forumdeelnemer,... JIJ daarentegen laat hier heeeeel duidelijk karaktertrekjes zien van jezelf,... 1+1=2 ;)

Nee, ik heb niet tegen prostitutie,.. sterker nog, ben blij dat er vrouwen zijn die het kunnen opbrengen! Op deze manier worden er een hoop aanrandingen e.d. voorkomen.

enige van mijn posts die je als afzeiken/aanvallen kan zien is "ze heeft op haar 25 al een kind van 2 jaar (en is alleenstaand?), veel doorzicht kan je toch niet verwachten van zo iemand:roflol:"

Toegegeven dat iedereen andere doelen in het leven heeft, maar opnieuw... statistieken:) Er bestaan uiteraard niet volslagen idioten die in deze maatschappij al op 23 aan kinderen beginnen, echter is dit een zeer kleine minderheid, dus 'kan je toch niet verwachten' is een valid comment :)

Vanaf dat punt heb ik geen enkele beledigende post meer gemaakt (hoewel een whiteknight zoals jij dat verzoek om de camsite van nitwit en missnuke te vinden in ruil voor karma wellicht ook als "aanval" ziet:roflol:) het is en blijft dbb kerel, als je niet tegen een beetje zwarte humor kan, ga je maar leuk naar het ellegirl forum, waar iedereen altijd lief is, oké? OKÉ!:thumbs:

Jij daarentegen, bent me constant dom en triest aan het noemen geweest, mss maar weer die afbeelding van papachico van enkele pagina's terug eens bovenhalen dan?:eyes:

makkelijk zo hé, iemand wijst je op je hypocrisie en dan was het eigenlijk helemaal geen hypocrisie, maar een grapje, erg overtuigend:roflol:

enige van mijn posts die je als afzeiken/aanvallen kan zien is "ze heeft op haar 25 al een kind van 2 jaar (en is alleenstaand?), veel doorzicht kan je toch niet verwachten van zo iemand:roflol:"

Toegegeven dat iedereen andere doelen in het leven heeft, maar opnieuw... statistieken:) Er bestaan uiteraard niet volslagen idioten die in deze maatschappij al op 23 aan kinderen beginnen, echter is dit een zeer kleine minderheid, dus 'kan je toch niet verwachten' is een valid comment :)

Vanaf dat punt heb ik geen enkele beledigende post meer gemaakt (hoewel een whiteknight zoals jij dat verzoek om de camsite van nitwit en missnuke te vinden in ruil voor karma wellicht ook als "aanval" ziet:roflol:) het is en blijft dbb kerel, als je niet tegen een beetje zwarte humor kan, ga je maar leuk naar het ellegirl forum, waar iedereen altijd lief is, oké? OKÉ!:thumbs:

Jij daarentegen, bent me constant dom en triest aan het noemen geweest, mss maar weer die afbeelding van papachico van enkele pagina's terug eens bovenhalen dan?:eyes:

zo je hebt nu je punt duidelijk gemaakt... klaar nu... en idd je bent triest en dom.. maar daar kan jij ook niets aan doen :)

iemand goed met fotoshop?

Moet een plaatje op een achtergrond zetten maar wilt niet lukken. Kgeef karma als iemand mij ff wilt helpen.

zo je hebt nu je punt duidelijk gemaakt... klaar nu... en idd je bent triest en dom.. maar daar kan jij ook niets aan doen :)

dat is waar, kan ik idd niets aan doen:( Vind het trouwens maar gemeen van je dat je mijn tekortkomingen zo publiekelijk tentoonstelt :janken:

Jij bent zeker dat type persoon dat mentaal gehandicapte kinderen uitlacht wanneer ze helemaal beginnen te flippen over het eten van een ijsje?

Paar jaar geleden was kinderen vor je 25ste toch helemaal niet zo raar?

Mijn ouders zijn ook 44 en 45, 3 kinderen, 20, 18 en 14. Altijd prima gehad, nooit verhuisd.

Jij bent me er een,.. :roflol: nee het was idd geen grapje,. maar idd wel met opzet,.. Dat jij je er nu vanaf wilt maken met het feit dat ik dat niet gezien zou hebben,... ach,... jij weet alles beter he :p

Tuurlijk jochie,.. statistieken,.. alles is zwart/wit en jij kent de enige juiste waarheid,.. Want, natuurlijk is je leven afgelopen als je een kind hebt,.. studeren kan niet meer, en werken al helemaal niet, toch ?

Whiteknight absoluuut niet. DBB,.. ja klopt idd !! Heb even door je posts gespit,.. maar ik heb niet 1 post kunnen vinden in een BB/fitness gerelateerd topic,... en als er dan 1 post was in zo'n topic , dan was het wederom meer trollen dan echt mensen helpen oid.
Kan aan mij liggen omdat ik het na 5 pagina's wel gezien had,.. maar goed veel post je dus niet in de originele bedoeling van dit forum.

Paar jaar geleden was kinderen vor je 25ste toch helemaal niet zo raar?

Mijn ouders zijn ook 44 en 45, 3 kinderen, 20, 18 en 14. Altijd prima gehad, nooit verhuisd.

snap dat gemiep ook niet zo...
heb knap huis (wel een ruitjeshuis maargoed :p)
al 7 jaar een baan. bijna klaar met opleiding boekhouding...

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 15:37 ----------

wil wel even spieken geen idee of ik het kan fixen...

Heb het zlf al gefixed met paint maar toch bedankt voor je reactie.

Ik 1 week gratis karma :D

Hier ook n rijtjeshuis, niks mis mee behalve voor die verwende ecto van n xyzyx :p

Baas boven baas....

Terug
Naar boven