makkelijk zo hé, iemand wijst je op je hypocrisie en dan was het eigenlijk helemaal geen hypocrisie, maar een grapje, erg overtuigend
enige van mijn posts die je als afzeiken/aanvallen kan zien is "ze heeft op haar 25 al een kind van 2 jaar (en is alleenstaand?), veel doorzicht kan je toch niet verwachten van zo iemand

"
Toegegeven dat iedereen andere doelen in het leven heeft, maar opnieuw... statistieken

Er bestaan uiteraard niet volslagen idioten die in deze maatschappij al op 23 aan kinderen beginnen, echter is dit een zeer kleine minderheid, dus 'kan je toch niet verwachten' is een valid comment
Vanaf dat punt heb ik geen enkele beledigende post meer gemaakt (hoewel een whiteknight zoals jij dat verzoek om de camsite van nitwit en missnuke te vinden in ruil voor karma wellicht ook als "aanval" ziet

) het is en blijft dbb kerel, als je niet tegen een beetje zwarte humor kan, ga je maar leuk naar het ellegirl forum, waar iedereen altijd lief is, oké? OKÉ!
Jij daarentegen, bent me constant dom en triest aan het noemen geweest, mss maar weer die afbeelding van papachico van enkele pagina's terug eens bovenhalen dan?