Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Afgelopen woensdag eerste keer gezakt :(

Ah in mijn kennissenkring haalt iedereen het wel de 1e keer, paar vrouwen daargelaten ofc

diss.gif

Dipping belt binnengekomen awwwwwww yeah!

Dit is post nummer '50' Maw nu kan ik eindelijk in het centraal leggins topic hnnnnnnnng

:) :) :) :)

In nl is deze muziek nog altijd de shit toch? Zie hier zo vaak van die filmpjes passeren...

In belgie is het aan het uitsterven (ben ik wel blij om eigenlijk)
Ik zie hier inderdaad ook veel van deze 'muziek' passeren. Volgens mij loopt NL gewoon een paar jaar achter

Wtf haha Nederland is juist toonzetter met deze muziek.. In belgie is het ook verre van aan het uitsterven btw dus weet ook niet hoe je daar bij komt maarja who cares wat er in belgie speelt..

Bukken en de billetjes spreiden mag ook :cool:

Damn.. Jouw pa had beter n facial gedaan bij je moeder, was er gelijk een k*t kind minder op de bol.

Wtf haha Nederland is juist toonzetter met deze muziek.. In belgie is het ook verre van aan het uitsterven btw dus weet ook niet hoe je daar bij komt maarja who cares wat er in belgie speelt..

Dacht ik al. Ik zei niet dat het al is uitgestoren, de periode dat het hier hip was is allang voorbij. Enkel de diehard's luisteren er nog naar en gaan the ****ing ohstyle.

Terug
Naar boven