XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Politie die 5 min voor ons huis staat en vervolgens snel weg rijd als ik naar buiten loop om te vragen wat ze aan t doen zijn.

Waarschijnlijk denken ze dat ik steroïde gebruik omdat ik zo buff ben :roflol:

Politie die 5 min voor ons huis staat en vervolgens snel weg rijd als ik naar buiten loop om te vragen wat ze aan t doen zijn.

Waarschijnlijk denken ze dat ik steroïde gebruik omdat ik zo buff ben :roflol:

Heeft natuurlijk niks te maken met die ton vuurwerk die je gister uit belgië hebt gehaald :o

Heeft natuurlijk niks te maken met die ton vuurwerk die je gister uit belgië hebt gehaald :o

Alsof dat hier ligt :roflol:

En dan vraag ik me af waarom ze alleen kijken en niet met een huiszoekingsbevel komen.

Maar goed, t kan ook dat ze hier stonden om die lui die met scooters lopen te racen op te wachten. Ze stonden net om de bocht in de weg.. Laatst stonden ze ook te posten maar toen stonden ze een straat verder op.

Rijbewijs in 1x gehaald, AWHYEAH

Alsof dat hier ligt :roflol:

En dan vraag ik me af waarom ze alleen kijken en niet met een huiszoekingsbevel komen.

Maar goed, t kan ook dat ze hier stonden om die lui die met scooters lopen te racen op te wachten. Ze stonden net om de bocht in de weg.. Laatst stonden ze ook te posten maar toen stonden ze een straat verder op.

jaja, ericr werkt bij de politie en heeft na je bericht over vuurwerk, jou gebacktraced en zijn matties op je afgestuurd.

tumblr_m2uk76mlmS1qfg583o1_500.png

• Like
Waarderingen: Kenn
Waarom vermelden mensen dat ze het in 1x halen, dat is toch gewoon normaal? :o

Waarom vermelden mensen dat ze het in 1x halen, dat is toch gewoon normaal? :o

Ik was gezakt omdat ik te hard reed in de regen.. 60 waar je 70 mocht.

Wat een t*ring mong**l ook, zegt die daarna: als t niet geregend had was je wel geslaagd.

3x gezakt. beta as phuck :(

• Like
Waarderingen: Kenn
Ik was gezakt omdat ik te hard reed in de regen.. 60 waar je 70 mocht.

Wat een t*ring mong**l ook, zegt die daarna: als t niet geregend had was je wel geslaagd.

Ik moest juist harder gaan rijden van de examinator, dat kon hij me na 2 minuten al vertellen. Top gozer!

Ik kon niet omgaan met de zenuwen, tijdens de lessen voor het examen reed ik foutloos, iedere keer weer. 4e examen reed ik zelfs slechter als de andere voor mijn gevoel. Maar had toen gelukkig eindelijk een sympathieke examinator die ook vantevoren vroeg waarom ik al zovaak op was geweest etc. En die rekening met m'n zenuwen hield. Als ik die keer weer gezakt was had ik een speciaal examen moeten doen :o wat nog meer geld kostte.

Uiteindelijk toen ik m'n rijbewijs had meteen totaal anders gaan rijden als ze je daar aanleren, nooit brokken gemaakt of boetes gekregen. Maar dat gevoel tijdens die examens.... Echt niet relaxed :o

Ik moest juist harder gaan rijden van de examinator, dat kon hij me na 2 minuten al vertellen. Top gozer!

Haha op donderdag/vrijdag examen gehad zeker?

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 13:44 ----------

Uiteindelijk toen ik m'n rijbewijs had meteen totaal anders gaan rijden als ze je daar aanleren, nooit brokken gemaakt of boetes gekregen. Maar dat gevoel tijdens die examens.... Echt niet relaxed :o

:roflol:

Ik heb al 1500 euro aan boetes gehad, 1 auto total loss gehad (niet mijn schuld) en 1x achterop iemand gereden die 10 meter voor rotonde vol in de remmen ging terwijl haar remlichten kapot waren. Tikte die pauper auto nog net aan :o

Had zelf geen schade maar bij haar was de hele bumper ingedeukt.. Verzekering heeft uiteindelijk geweigerd aan haar te vergoeden omdat haar remlichten kapot waren en ze midden op de weg stil ging staan terwijl er een parkeerverbod was. Schade kwam ook niet overeen met de voorkant van mijn auto..

Terug
Naar boven