- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Nee hoody heeft super hoge test levels hoor, vandaar acne
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reported wegens kloonaccount. Je geraakt niet in die sectie zonder account met x aantal postsroidrage bro?
en valt wel mee hoor, is de eerste discussie in weken, check mn postgeschiedenis
de 2de die zomaar een onwaarheid verzint
[Link niet meer beschikbaar]
zoals je ziet... enkel reacties op dingen vanaf de dag dat ik terug unbanned was hoorenige wat ik op dbb heb gedaan tijdens mn ban is in sexy pics rondgehangen voor pr0n
they have turned on me
vanwaar de haat broeders?
Reported wegens kloonaccount. Je geraakt niet in die sectie zonder account met x aantal posts

en dan zeggen dat belgen gek zijn 
is dat eigenlijk niet goed, dat vrouwen een beetje onderdrukt worden?![]()

en dan zeggen dat belgen gek zijn
Sh*t man, is gewoon een bende rochelende mong*len op een plein.

true that
Belgen zijn ook gek. Reed vanochtend Belgie in, 1 grote lange weg met allemaal deprimerende huizen langs de weg
T was net alsof je ergens in een verpauperde achterstandswijk kwam in Nederland, zo zagen al die huizen er uit![]()
Gelieven niet uit je topic te komen. Als we dit nog eens opmerken zal een permban volgen.
Belgen zijn ook gek. Reed vanochtend Belgie in, 1 grote lange weg met allemaal deprimerende huizen langs de weg
T was net alsof je ergens in een verpauperde achterstandswijk kwam in Nederland, zo zagen al die huizen er uit![]()
Gelieven niet uit je topic te komen. Als we dit nog eens opmerken zal een permban volgen.
bvd
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/grote-i-xyzyx-i-rijtjeshuis-topic-319003/
Heel Belgie is gewoon een rijtjeshuizenwoonwijk 
Heel Belgie is gewoon een rijtjeshuizenwoonwijk
Nee maar serieus ik kan me niet herinneren dat het zo'n pauper bende was bij Gent daar in de buurt. Tuurlijk daar had je ook gaten in de weg waar je met gemak een hele auto in kwijt kon maar de huizen zagen er wel een stuk leuker uit dan in Lommel![]()
zegt al genoeg
Zal wel gekocht zijn bij familie backeljauzegt al genoeg
Maarja, als je illegaal vuurwerk gaat kopen moet je niet verwachten om in de meest chique buurten van België terecht tekomenZal wel gekocht zijn bij familie backeljau

Hoody wil keiharde buttcoïtus met waterpoloer, wist je dat nog niet?