MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

roidrage bro?:roflol:
en valt wel mee hoor, is de eerste discussie in weken, check mn postgeschiedenis ;)

de 2de die zomaar een onwaarheid verzint:scratch:

[Link niet meer beschikbaar]

zoals je ziet... enkel reacties op dingen vanaf de dag dat ik terug unbanned was hoor:eyes: enige wat ik op dbb heb gedaan tijdens mn ban is in sexy pics rondgehangen voor pr0n :dunno:

they have turned on me:(

vanwaar de haat broeders?
Reported wegens kloonaccount. Je geraakt niet in die sectie zonder account met x aantal posts

santa.png

Vuurwerk regels in Belgie :roflol:

Belgen mogen wel siervuurwerk kopen maar geen knalvuurwerk
Belgen mogen geen siervuurwerk afsteken
Nederlanders in Belgie mogen wel knalvuurwerk kopen maar niet in bezit hebben

Dus Nederlanders zijn de enige die knalvuurwerk in Belgie mogen kopen terwijl die het niet eens legaal mogen hebben in eigen land.

is dat eigenlijk niet goed, dat vrouwen een beetje onderdrukt worden? :roflol:

Het is bijna 5 uur, tijd om te gaan koken ... mooi :D

:roflol: en dan zeggen dat belgen gek zijn :roflol:

Sh*t man, is gewoon een bende rochelende mong*len op een plein.

:roflol:

Belgen zijn ook gek. Reed vanochtend Belgie in, 1 grote lange weg met allemaal deprimerende huizen langs de weg :roflol:

T was net alsof je ergens in een verpauperde achterstandswijk kwam in Nederland, zo zagen al die huizen er uit :o

Gelieven niet uit je topic te komen. Als we dit nog eens opmerken zal een permban volgen.

bvd

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/grote-i-xyzyx-i-rijtjeshuis-topic-319003/

:roflol: Heel Belgie is gewoon een rijtjeshuizenwoonwijk

Nee maar serieus ik kan me niet herinneren dat het zo'n pauper bende was bij Gent daar in de buurt. Tuurlijk daar had je ook gaten in de weg waar je met gemak een hele auto in kwijt kon maar de huizen zagen er wel een stuk leuker uit dan in Lommel :o

:roflol: Heel Belgie is gewoon een rijtjeshuizenwoonwijk

Nee maar serieus ik kan me niet herinneren dat het zo'n pauper bende was bij Gent daar in de buurt. Tuurlijk daar had je ook gaten in de weg waar je met gemak een hele auto in kwijt kon maar de huizen zagen er wel een stuk leuker uit dan in Lommel :o
:roflol: zegt al genoeg

Maarja, als je illegaal vuurwerk gaat kopen moet je niet verwachten om in de meest chique buurten van België terecht tekomen :rolleyes: Zal wel gekocht zijn bij familie backeljau

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Kenn
:roflol: zegt al genoeg

Maarja, als je illegaal vuurwerk gaat kopen moet je niet verwachten om in de meest chique buurten van België terecht tekomen :rolleyes: Zal wel gekocht zijn bij familie backeljau

In Belgie is t voor Nederlanders gewoon legaal om te kopen :trollface:

We hadden bijna 250 euro aan gratis vuurwerk gekregen van die kerel, zegt wel genoeg over hoeveel we zelf gehaald hadden. :o

Overigens is al dat siervuurwerk in Belgie ook gewoon legaal om in NL te hebben, potten ieder geval wel. Sommige pijlen niet dacht ik..

Terug
Naar boven