Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Damn.. Jouw pa had beter n facial gedaan bij je moeder, was er gelijk een k*t kind minder op de bol.

Dacht ik al. Ik zei niet dat het al is uitgestoren, de periode dat het hier hip was is allang voorbij. Enkel de diehard's luisteren er nog naar en gaan the ****ing ohstyle.

Is toch nog vrij populair? met Reverze en dergelijke...

Is toch nog vrij populair? met Reverze en dergelijke...

Bassleader en reverze heb je hier nog. Ben +/-4 jaar terug nog naar bassleader geweest, maar tegenwoordig komt er daar niet meer zo veel volk op af. Is dan ook veel kleiner dan voorheen.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 16:41 ----------

Ik heb inmiddels mijn mening bijgesteld en dat vergeleken met Belgie rijtjeshuizen er nog helemaal niet zo verpauperd uit zien :trollface:

Kun je die zinsbouw even aanpassen, zodat het mogelijk is dat ik na 1x lezen weet wat je bedoelt?

Ben geen gramma nazi fso, maar ik snap werkelijk niet wat je met die zin wilt overzetten.

Waarom vermelden mensen dat ze het in 1x halen, dat is toch gewoon normaal? :o

Normaal is het niet, de meeste die ik ken hebben er meerdere keren over gedaan.

Zelf had ik praktijk wel in 1 x en theorie in 2 x. (10 daagse rijopleiding)

Bassleader en reverze heb je hier nog. Ben +/-4 jaar terug nog naar bassleader geweest, maar tegenwoordig komt er daar niet meer zo veel volk op af. Is dan ook veel kleiner dan voorheen.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 16:41 ----------

Kun je die zinsbouw even aanpassen, zodat het mogelijk is dat ik na 1x lezen weet wat je bedoelt?

Ben geen gramma nazi fso, maar ik snap werkelijk niet wat je met die zin wilt overzetten.

'En' vervangen voor ':' zou t misschien wat logischer moeten maken.

Weer geluk gehad met een boete voor parkeren waar het niet is toegestaan.

Laatst is hier de verkeerssituatie gewijzigd, eerst mocht je wel je auto stilzetten. Had het nu dus toch even snel gedaan, dacht even vlug pinnen kan wel die parkeerwacht zal wel niet rondlopen.

Sta ik te pinnen staat ie ineens achter mij, ja meneer pin maar 91 euro extra.
Ik (alsof ik van niets wist): "Je mocht hier toch altijd stil staan"
Hij: "Kun je geen borden lezen dan? Rij maar snel verder"

Mooi

Zou jij je topic eens niet gaan updaten :eek:

no.jpg

Er valt niets te updaten.:(

hnnnggg net 800gram koolvis gegeten.

144gram eiwitten erbij in 15min :D

Vroeger waren je discussie's gewoon de moeite waard om te lezen.:p Nu is het meer een potje intellectueel armworstelen, zonder inhoud. Met haten heeft dat niks van doen;)

mijn fout niet, mensen begonnen op me te kakken vanwege een comment die enkel een ":roflol:" als antwoord vereiste of helemaal niets :)

Al zeker 3 maand geen alcohol gedronken :D

Zijn waarschijnlijk FRAND patenten.

Het zijn ieder geval geen patenten die een bepaald product kenmerken.

De patenten die Apple schend zijn dingen die gewoon eigenschappen zijn van smartphones. Zie t als patenten die slaan op de motor van een auto. Alle auto's hebben een motor..

Samsung daar in tegen schend patenten die een product kenmerken. Om bij de auto's te blijven zou het te vergelijken zijn met toyota die audi velgen namaakt en onder hun eigen auto's zet.

Het 2e is in mijn ogen veel kwalijker. Gelukkig zijn deze patenten ook beschermd en kan er een verkoop verbod mee afgedwongen worden. FRAND patenten daar in tegen moeten altijd als licentie aangeboden worden tegen een redelijke prijs omdat ze essentieel zijn voor de werking van een product.

Terug
Naar boven